Dat laatste is natuurlijk je eigen schuld als je met zo'n vage criteria aan komt zetten, half Nederland kan dan wel bij jou op sollicitatie komen. Voor de functie milieutechnologie solliciteren alleen mensen met een WO Milieutechnologie, dat is geen toeval dat ze dit diploma hebben of hebben gehaald. Lijkt me duidelijk, niet?quote:Op maandag 11 april 2016 10:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waarom haal je steeds Deezertje of Syndroom erbij? En je thesis zou een reden zijn om je uit te nodigen, de klik met het team en hoe je jezelf presenteert, bepalen of je aangenomen wordt.
Je leest erg selectief en trekt verkeerde conclusies.
Of je nu baggert door de oever van een rivier, of door de pohi van forumusers, het blijft drek.quote:Op maandag 11 april 2016 10:24 schreef Jopie78 het volgende:
Zonder generieke studie. Een eckte eckte.
Jij trekt een post selectief uit een discussie. Dat was jij toch!? Niet ik!quote:Op maandag 11 april 2016 10:24 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk je eigen schuld als je met zo'n vage criteria aan komt zetten, half Nederland kan dan wel bij jou op sollicitatie komen. Voor de functie milieutechnologie solliciteren alleen mensen met een WO Milieutechnologie, dat is geen toeval dat ze dit diploma hebben of hebben gehaald. Lijkt me duidelijk, niet?
Dat klopt. Maar ik stop er niet zoveel tijd in.quote:Op maandag 11 april 2016 10:24 schreef AquaPur het volgende:
Beter dan jij bent. Met je syndroom en Erno erbij te halen.
Eng. Is weer een herinnering waarom je geen persoonlijke gegevens hier moet neerzetten.quote:Op maandag 11 april 2016 10:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Of je nu baggert door de oever van een rivier, of door de pohi van forumusers, het blijft drek.
KLB mod is natuurlijk maar een functie die ik er bij heb genomen om zo sneller in highclass meisjes der broekjes te komen, dat snap je natuurlijk zelf ook wel.quote:Op maandag 11 april 2016 09:56 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ik moet nu ook hard aan de slag (dat is iets anders dan mod KLB zijn), maar zo veel onzin moet ik even pareren, dus daarom ben ik hier nog even.
Ik zit niet in de buurt van Utrecht CS, dus ik zit veilig denk ik.quote:Op maandag 11 april 2016 10:28 schreef Jopie78 het volgende:
Eng. Is weer een herinnering waarom je geen persoonlijke gegevens hier moet neerzetten.
Goede troll.quote:Op maandag 11 april 2016 08:48 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ik heb via Erno begrepen dat je problemen hebt met mijn vorige accounts en dat kenbaar maakt naar anderen toe. Jij met je kwaadsprekerij bent hier de laagopgeleide autist, die aan de drank en drugs is en graffiti spuit op andermans eigendom. Na een minuutje jouw pohi bekijken, is wel duidelijk wat voor een waardeloos figuur jij bent.
Maar waren ze ook premium?quote:Op maandag 11 april 2016 10:28 schreef Pharkus het volgende:
KLB mod is natuurlijk maar een functie die ik er bij heb genomen om zo sneller in highclass meisjes der broekjes te komen, dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Ik ben meer van de highclass blondes, blondes are more fun, dat besef moet bij AquaPur nog komen. Dat zo'n grijze au naturel brunette op den duur gaat vervelen.quote:
oh wat jammer had echt interesse in je namelijkquote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Om te kijken of je haram bent en volgens je fobo ben je haram. Verre van premium girl.
Haha, die verbranden allemaal op het water. Met hun oneffen huidjes en rode koppen waardoor ze altijd makeup nodig hebben. Brunettes hebben geen makeup nodig en verbranden nooit.quote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben meer van de highclass blondes, blondes are more fun, dat besef moet bij AquaPur nog komen. Dat zo'n grijze au naturel brunette op den duur gaat vervelen.
Hoeveel kost dat, KLB mod worden? Dan bekijk ik of het de investering waard isquote:Op maandag 11 april 2016 10:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB mod is natuurlijk maar een functie die ik er bij heb genomen om zo sneller in highclass meisjes der broekjes te komen, dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Het is zoals met smaak. Hoe meer je hebt geproefd, hoe meer kruiden je nodig hebt om het te kunnen waarderen.quote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben meer van de highclass blondes, blondes are more fun, dat besef moet bij AquaPur nog komen. Dat zo'n grijze au naturel brunette op den duur gaat vervelen.
Ik ook in jou, licht getinte brunettes houden ook van mij. Eén keer heeft een licht getinte brunette door mijn volle krullenbos gewoeld. Ze was duidelijk verliefd op mij kapsel en mij. Maar ze heeft niet doorgezet.quote:Op maandag 11 april 2016 10:33 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wat jammer had echt interesse in je namelijk
Dat is toch het geval bij mensen met rood haar? Het is maar goed dat je geen geneticus bent, TS.quote:Op maandag 11 april 2016 10:33 schreef AquaPur het volgende:
Haha, die verbranden allemaal op het water. Met hun oneffen huidjes en rode koppen waardoor ze altijd makeup nodig hebben. Brunettes hebben geen makeup nodig en verbranden nooit.
Ze vond je psycho karakter niet ideaal?quote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ik ook in jou, licht getinte brunettes houden ook van mij. Eén keer heeft een licht getinte brunette door mijn volle krullenbos gewoeld. Ze was duidelijk verliefd op mij kapsel en mij. Maar ze heeft niet doorgezet.
Kruiden als in makeup? Niet nodig, althans pure en preutse vrouwen hebben dat niet nodig. Bedorven vrouwen wel.quote:Op maandag 11 april 2016 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is zoals met smaak. Hoe meer je hebt geproefd, hoe meer kruiden je nodig hebt om het te kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |