Je hebt een veel hoger niveau. Ik heb het licht gewoon nog niet gezien.quote:Op maandag 11 april 2016 09:55 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt, je hebt waanbeelden. Ik heb gewoon een hoger niveau dan jij hebt. Ik zou nooit met jouw krankzinnige veronderstellingen stage hebben gelopen bij het grootste ingenieursbureau van NL mocht ik jouw infantiele beweegredenen in acht hebben genomen:
[..]
Wat een slappe hap man. Laat die aannames maar voor wat het is. "Omgang met de receptioniste", wat een grap man!
Ik zou dit ook zeer graag zien.quote:Op maandag 11 april 2016 09:53 schreef Pharkus het volgende:
Ter lering en vermaak ben ik nu benieuwd naar zo'n hele mail. Jammer genoeg is het maandag en moet ik weer hard aan de slag.
Uiteraard, eerste kennismaking doen we op neutraal terrein. Daarna zullen ze zien wat ik in mijn mars heb en dan taaien we af naar de haven.quote:Op maandag 11 april 2016 09:55 schreef hoink581 het volgende:
Je kunt toch pas gaan zeilen nadat je ze ontmoet hebt?
Ik had je overigens niet aangenomen, maar dat had je wrs al verwacht.quote:Op maandag 11 april 2016 09:55 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt, je hebt waanbeelden. Ik heb gewoon een hoger niveau dan jij hebt. Ik zou nooit met jouw krankzinnige veronderstellingen stage hebben gelopen bij het grootste ingenieursbureau van NL mocht ik jouw infantiele beweegredenen in acht hebben genomen:
[..]
Wat een slappe hap man. Laat die aannames maar voor wat het is. "Omgang met de receptioniste", wat een grap man!
tr. crewbashquote:Op maandag 11 april 2016 09:56 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ik moet nu ook hard aan de slag (dat is iets anders dan mod KLB zijn), maar zo veel onzin moet ik even pareren, dus daarom ben ik hier nog even.
heej nutz kom je ook kijken bij syndroom?quote:
Hoog Catharijne is toch neutraal terrein? Naar welke haven wil je ze brengen?quote:Op maandag 11 april 2016 09:57 schreef AquaPur het volgende:
Uiteraard, eerste kennismaking doen we op neutraal terrein. Daarna zullen ze zien wat ik in mijn mars heb en dan taaien we af naar de haven.
Nee, een "bedrijf" waar ze je beoordelen op [i]"het praatje onderweg naar de kamer voor het gesprek" en "omgang met de receptioniste"[/i] zijn natuurlijk geen banen waar ik op solliciteer. Of dacht je werkelijk dat ze met zo'n zwakke criteria aankomen bij een ir. bureau of bij de overheid? Veel succes met je "bedrijfje".quote:Op maandag 11 april 2016 09:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had je overigens niet aangenomen, maar dat had je wrs al verwacht.
Geen zorgen, voor ons hoor je in dezelfde categorie 'creepy weirdo'quote:Op maandag 11 april 2016 08:55 schreef AquaPur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de goede orde: dit alles gaat over syndroom, niet over mij. Niet dat mensen gaan denken dat ik op een betaalde wijze aan seks wil geraken. Ik hengel die vrouwen zo binnen, als ik zou willen.
Ja, want dat stond er letterlijk. Dat dat de enige criteria zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 10:01 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Nee, een "bedrijf" waar ze je beoordelen op [i]"het praatje onderweg naar de kamer voor het gesprek" en "omgang met de receptioniste"[/i] zijn natuurlijk geen banen waar ik op solliciteer. Of dacht je werkelijk dat ze met zo'n zwakke criteria aankomen bij een ir. bureau of bij de overheid? Veel succes met je "bedrijfje".
Jij houdt je wel veel bezig met mij hè? Kom je me opzoeken of wat? Haha, wat een creeps hier. Met hun "omgang met de receptioniste" en "toevallig een diploma halen". Wat een gare types.quote:Op maandag 11 april 2016 10:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is toch neutraal terrein? Naar welke haven wil je ze brengen?
Dat je dat überhaupt noemt, plus dat "toevallig" een diploma halen en al die andere niet meetbare vaagheden die je opsomt. Op een ir. bureau heeft niemand "toevallig" zijn diploma gehaald. Op basis van die criteria die jij stelt, zou zelfs Deezertje binnen een ir. bureau werkzaam kunnen zijn. Lijkt me niet, met zijn journalistiek.quote:Op maandag 11 april 2016 10:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, want dat stond er letterlijk. Dat dat de enige criteria zijn.
Toevallig een diploma heeft, niet haalt. Je haalt niet iets toevallig. Als je solliciteert zijn, over het algemeen, de meeste sollicitanten gekwalificeerd voor de functie, dus dat je dan "toevallig" een diploma hebt, maakt dan niet meer uit. Dan gaat het om de social skills. Die van jouw zijn niet te evenaren, zoals je zelf duidelijk maakte, het is alleen dat ik ze nog niet ben tegen gekomen in je posts.quote:Op maandag 11 april 2016 10:05 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Jij houdt je wel veel bezig met mij hè? Kom je me opzoeken of wat? Haha, wat een creeps hier. Met hun "omgang met de receptioniste" en "toevallig een diploma halen". Wat een gare types.
Fijn dat je erbij was, volgens mij zat ik daar met mijn thesis en zaten ze me niet te beoordelen op vage social skills. Maar jij was erbij zo te horen, prima. Halen of hebben komt op hetzelfde neer. Hoe jij het schrijft is nou net geen toeval, het is geen willekeur dat mensen op die functie solliciteren. Het is juist een bewuste keuze en op basis van bepaalde diploma's wordt je geselecteerd. Je spreekt je ernstig tegen. Of dacht je dat Deezertje ook "toevallig" kan solliciteren bij een ir. bureau?quote:Op maandag 11 april 2016 10:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Toevallig een diploma heeft, niet haalt. Je haalt niet iets toevallig. Als je solliciteert zijn, over het algemeen, de meeste sollicitanten gekwalificeerd voor de functie, dus dat je dan "toevallig" een diploma hebt, maakt dan niet meer uit. Dan gaat het om de social skills. Die van jouw zijn niet te evenaren, zoals je zelf duidelijk maakte, het is alleen dat ik ze nog niet ben tegen gekomen in je posts.
Bedankt voor de tijd nemen om mijn poli door te nemen. Voel wel speciaal dat zo'n übermensch als jij, de tijd aan zo'n minkukel als ik besteedt. hihi.
Meid eet een reep ofzo.quote:Op maandag 11 april 2016 10:12 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Fijn dat je erbij was, volgens mij zat ik daar met mijn thesis en zaten ze me niet te beoordelen op vage social skills. Maar jij was erbij zo te horen, prima. Halen of hebben komt op hetzelfde neer. Hoe jij het schrijft is nou net geen toeval, het is geen willekeur dat mensen op die functie solliciteren. Het is juist een bewuste keuze en op basis van bepaalde diploma's wordt je geselecteerd. Je spreekt je ernstig tegen. Of dacht je dat Deezertje ook "toevallig" kan solliciteren bij een ir. bureau?
Je bent vermakelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 10:05 schreef AquaPur het volgende:
Jij houdt je wel veel bezig met mij hè? Kom je me opzoeken of wat? Haha, wat een creeps hier. Met hun "omgang met de receptioniste" en "toevallig een diploma halen". Wat een gare types.
Waarom haal je steeds Deezertje of Syndroom erbij? En je thesis zou een reden zijn om je uit te nodigen, de klik met het team en hoe je jezelf presenteert, bepalen of je aangenomen wordt.quote:Op maandag 11 april 2016 10:12 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Fijn dat je erbij was, volgens mij zat ik daar met mijn thesis en zaten ze me niet te beoordelen op vage social skills. Maar jij was erbij zo te horen, prima. Halen of hebben komt op hetzelfde neer. Hoe jij het schrijft is nou net geen toeval, het is geen willekeur dat mensen op die functie solliciteren. Het is juist een bewuste keuze en op basis van bepaalde diploma's wordt je geselecteerd. Je spreekt je ernstig tegen. Of dacht je dat Deezertje ook "toevallig" kan solliciteren bij een ir. bureau?
Nou, maar zijn thesis spreekt dit tegen.quote:Op maandag 11 april 2016 10:19 schreef Jopie78 het volgende:
Je leest erg selectief en trekt verkeerde conclusies.
Dat zal het wel waar zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 10:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, maar zijn thesis spreekt dit tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |