Kerel, jij gooit iedereen op één hoop. Syndroom, Erno en ik (Idealeschoonzoon, domyos, zeikbeer, gijlebeer) zijn drie verschillende personen. Ik heb geen tijd om op Hoog Catharijne rond te hangen, anders mis ik mijn aansluiting op Utrecht CS. Ik ga met ze zeilen, niet in een winkelcentrum rondhangen.quote:Op maandag 11 april 2016 09:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ultieme test om dit eens en voor altijd uit de wereld te helpen is door op Hoog Catharijne rond te hangen en kijken of de eerste vrouw die contact zoekt een politieuniform aan heeft.
niet vrouwen binnen kunnen hengelen door puur een million dollar smile op te zettenquote:Op maandag 11 april 2016 09:21 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Het gaat te moeilijk. Ik moet hele mails in elkaar zetten om die vrouwen te bereiken, terwijl gewoon gedag zeggen bij aanvang van college al aanleiding zou moeten zijn voor contact. Maar niet iedereen kan mijn spontaniteit handelen, zoveel is duidelijk geworden.
Lees dat topic van domyos eens door. Met dat meisje had ik veel contact, dat is liefde dat ze niet durfde te bezegelen. Deze vrouwen durven dat niet tegen mij te zeggen, maar ik zie ze wel denken hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 09:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vandaar al die kloonverhalen over je niet bestaande liefdesleven.
heej ik hoor dat jij syndroom bent?quote:Op maandag 11 april 2016 09:31 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Kerel, jij gooit iedereen op één hoop. Syndroom, Erno en ik (Idealeschoonzoon, domyos, zeikbeer, gijlebeer) zijn drie verschillende personen. Ik heb geen tijd om op Hoog Catharijne rond te hangen, anders mis ik mijn aansluiting op Utrecht CS. Ik ga met ze zeilen, niet in een winkelcentrum rondhangen.
kun je ook zien wat ik denk?quote:Op maandag 11 april 2016 09:33 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Lees dat topic van domyos eens door. Met dat meisje had ik veel contact, dat is liefde dat ze niet durfde te bezegelen. Deze vrouwen durven dat niet tegen mij te zeggen, maar ik zie ze wel denken hoor.
quote:Op maandag 11 april 2016 09:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej ik hoor dat jij syndroom bent?
Nee, het enige dat ik zien is dat jij niet kan lezen, zoals zovelen in dit topic.quote:
als hoink iets zegt dan is het zo. punt. niet zo boos gelijk doen syndroomquote:Op maandag 11 april 2016 09:36 schreef AquaPur het volgende:
[..]
[..]
Nee, het enige dat ik zien is dat jij niet kan lezen, zoals zovelen in dit topic.
*rilquote:Op maandag 11 april 2016 09:31 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Kerel, jij gooit iedereen op één hoop. Syndroom, Erno en ik (Idealeschoonzoon, domyos, zeikbeer, gijlebeer) zijn drie verschillende personen. Ik heb geen tijd om op Hoog Catharijne rond te hangen, anders mis ik mijn aansluiting op Utrecht CS. Ik ga met ze zeilen, niet in een winkelcentrum rondhangen.
KLB / [KLB SC] haal wegquote:Op maandag 11 april 2016 09:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als hoink iets zegt dan is het zo. punt. niet zo boos gelijk doen syndroom
Is nu nog een beejte koud inderdaad. Krijgen ze van mij een extra jas en extra dik reddingsvest. Meisjes in reddingsvesten.quote:
Koud was niet wat ik in gedachten had.quote:Op maandag 11 april 2016 09:43 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Is nu nog een beejte koud inderdaad. Krijgen ze van mij een extra jas en extra dik reddingsvest. Meisjes in reddingsvesten.
Zie je het al voor je? Zit je daar op het water met een creep die vindt dat jullie samen horen te zijn. No place to run, no place to hide. Sleep with the creep or with the fishes. Ik denk dat de rsvp's op het mailtje binnenstromen!quote:
Heb je gelezen wat we daar gaan doen? Niet iedereen is een dertien-in-het-dozijn nitwit zoals jij en Deezertje die een journalistiek opleiding hebben gevolgd. Sommigen hebben passies en willen dat graag delen met anderen. Ze kiezen er zelf voor om met mij in een bootje te zitten.quote:Op maandag 11 april 2016 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Zit je daar op het water met een creep die vindt dat jullie samen horen te zijn. No place to run, no place to hide. Sleep with the creep or with the fishes. Ik denk dat de rsvp's op het mailtje binnenstromen!
*rilquote:Op maandag 11 april 2016 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Zit je daar op het water met een creep die vindt dat jullie samen horen te zijn. No place to run, no place to hide. Sleep with the creep or with the fishes. Ik denk dat de rsvp's op het mailtje binnenstromen!
Was het maar waar. Dan verdween-ie tenminste snel in de ramsj. Al zijn eerdere accounts volgen hetzelfde stramien.quote:Op maandag 11 april 2016 09:47 schreef Jopie78 het volgende:
*ril
Dit lijkt mij iemand die zijn debuutthriller aan het testen is op onwetend publiek.![]()
Ja, zag net het lijstje met kloons en herinner me een gesprek over meisjes met een PhD..quote:Op maandag 11 april 2016 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan verdween-ie tenminste snel in de ramsj. Al zijn eerdere accounts volgen hetzelfde stramien.
quote:Enkele jaren terug zou ik zo'n vrouw meteen een bericht hebben gestuurd om mijn ongenoegen en teleurstelling kenbaar te maken en om opheldering te vragen waarom zij op foto's zo verschillend uitziet. Mensen van mijn universiteit stuurde ik dan een mail via de uni-mail en als ze elders studeerden, kregen ze een bericht via Facebook. Maar op Facebook worden berichten van onbekenden tegenwoordig in de map 'Overige' geplaatst. Dan lezen mensen ze minder snel. Vroeger kwam alles samen in Postvak IN en werden mijn berichten meer gelezen. Soms reageerden mensen erop en lang niet altijd waren mensen hiervan gediend. Maar toen hadden mijn berichten tenminste nog zin.
Ter lering en vermaak ben ik nu benieuwd naar zo'n hele mail. Jammer genoeg is het maandag en moet ik weer hard aan de slag.quote:Op maandag 11 april 2016 09:21 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Het gaat te moeilijk. Ik moet hele mails in elkaar zetten om die vrouwen te bereiken, terwijl gewoon gedag zeggen bij aanvang van college al aanleiding zou moeten zijn voor contact. Maar niet iedereen kan mijn spontaniteit handelen, zoveel is duidelijk geworden.
hij leeft in een droomwereldje. hier kan hij zijn fantasie kwijt. is echt waar ik zie dat soort dingenquote:Op maandag 11 april 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Jij bent echt een grote kki mongool als je dit echt doet, een grotere bonerkill bestaat er niet voor vrouwen. En betwijfel echt of jij een vrouw kan houden.
[..]
fok komt altijd op nmr 1.quote:Op maandag 11 april 2016 09:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ter lering en vermaak ben ik nu benieuwd naar zo'n hele mail. Jammer genoeg is het maandag en moet ik weer hard aan de slag.
bedankt madeliefff. nu ga ik dit hele topic lezenquote:Op maandag 11 april 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij leeft in een droomwereldje. hier kan hij zijn fantasie kwijt. is echt waar ik zie dat soort dingen
Je kunt toch pas gaan zeilen nadat je ze ontmoet hebt?quote:Op maandag 11 april 2016 09:31 schreef AquaPur het volgende:
Ik denk zeker dat jij dat als autist goed had kunnen inschatten inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 09:33 schreef AquaPur het volgende:
Lees dat topic van domyos eens door. Met dat meisje had ik veel contact, dat is liefde dat ze niet durfde te bezegelen. Deze vrouwen durven dat niet tegen mij te zeggen, maar ik zie ze wel denken hoor.
Zou me eiglk niets verbazen als hij dit echt doet/deed. Ik krijg ook vaker zulke berichten over hoe ik mij zou moeten gedragen. Maar het zijn meestal mannen zonder profielfoto en die alleen zijn en niemand kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 april 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij leeft in een droomwereldje. hier kan hij zijn fantasie kwijt. is echt waar ik zie dat soort dingen
Ook voor jou geldt, je hebt waanbeelden. Ik heb gewoon een hoger niveau dan jij hebt. Ik zou nooit met jouw krankzinnige veronderstellingen stage hebben gelopen bij het grootste ingenieursbureau van NL mocht ik jouw infantiele beweegredenen in acht hebben genomen:quote:Op maandag 11 april 2016 09:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, zag net het lijstje met kloons en herinner me een gesprek over meisjes met een PhD..
Zag toen al een aflevering voor me van American Horror Story. Sicke sjit.
Wat een slappe hap man. Laat die aannames maar voor wat het is. "Omgang met de receptioniste", wat een grap man!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand aannemen omdat-ie toevallig een diploma heeft, maar altijd vanwege zijn/haar energie, gestelde en behaalde doelen, de keuzes die iemand gemaakt heeft om zijn idealen/dromen na te jagen, hoe iemand tegen het leven aankijkt, besteding van vrije tijd, omgang met de receptioniste, praatje onderweg naar de kamer voor het gesprek, de intrinsieke motivatie, de bereidheid om te leren, groeien, helpen...
Er zijn zat banen, maar helaas maar weinig mensen met een visie, missie en de juiste instelling.
Velen in de categorie wil ik niet, kan ik niet, durf ik niet..
Ik moet nu ook hard aan de slag (dat is iets anders dan mod KLB zijn), maar zo veel onzin moet ik even pareren, dus daarom ben ik hier nog even.quote:Op maandag 11 april 2016 09:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ter lering en vermaak ben ik nu benieuwd naar zo'n hele mail. Jammer genoeg is het maandag en moet ik weer hard aan de slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |