ik vind het eigenlijk meer een beetje sneuquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het ook gewoon oprecht leuk hoor
hoody besteld ...nu nog een dochter. Hoi FANNquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
http://www.mowena.nl/hoodie-mooie-dochter
dochter kan ik je niet aan helpenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:36 schreef martino2701 het volgende:
[..]
hoody besteld ...nu nog een dochter. Hoi FANNhoe gaat het met jou , al leuke plannen voor dit weekend ?
nog niet, misschien dat dat na vandaag anders word...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dochter kan ik je niet aan helpen![]()
met mij gaat het goed... ken ik jou ?
nice to meet you dan maar ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:40 schreef martino2701 het volgende:
[..]
nog niet, misschien dat dat na vandaag anders word...
wat spontaan ...het hoeft niet .quote:
Ga er gelijk alleen bestellenquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Omdat je openbaarlijk dreigt met geweld naar iedereen om je heen via je tshirt? En dat dit waarschijnlijk is bedoeld tegen vluchtelingen...
je overviel mequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:45 schreef martino2701 het volgende:
[..]
wat spontaan ...het hoeft niet ., slechte openingszin ...is meet you niet met meat
Jijquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga er gelijk alleen bestellen
Vluchtelingen
kom dan lekker naar mijn prive box ....quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
je overviel meen straks krijg ik weer op mijn lazer dat ik off topic ga
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
Zit wel een fout in, het moet eigenlijk zijn:
"Kom aan me dochter en hun zullen je lichaam nooit meer terug vinden"
haha jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben geen vluchteling, ik ben koning
het is geen verweer, maar n uitleg en al helemaal niet fel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er ook 1 dusvandaar je felle verweer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |