Gesmeerd?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de analen:
Mw. MM en ik hebben vanmiddag in Volendam de zoon van Jan Smit opgevangen, nadat die 'm gesmeerd was.
Dat z'n papa Jan was, bleek toen die achter z'n zoon aan ging en 'm op kwam halen...
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de analen:
Mw. MM en ik hebben vanmiddag in Volendam de zoon van Jan Smit opgevangen, nadat die 'm gesmeerd was.
Dat z'n papa Jan was, bleek toen die achter z'n zoon aan ging en 'm op kwam halen...
Ja, maar hoe, waarom?quote:
Mobiel. Danny z'n schuldquote:
Pa zat met gezin op de Dijk te lunchen, net als wij 2 tenten verderop.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pa zat met gezin op de Dijk te lunchen, net als wij 2 tenten verderop.
Toen kwam er ineens een alleenstaande peuter voorbij gerend, achter de 'pieties' (vogeltjes in Volendam) aan.
Vonden wij geen goed idee bij dat water en dus hebben we 'm maar tegengehouden...
En je quote je suf uit gesloten topics?quote:
Hut?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
Onze Hut komt ook uit Zwijndrecht meen ik me te herinneren
Zo nodig, selecteer/kopieer/plak...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je quote je suf uit gesloten topics?
Ah. Ik leef met hem mee danquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Treehut zoveel, die meldde hier eerder vanavond dat ie ging slapen want morgen mooi weer
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pa zat met gezin op de Dijk te lunchen, net als wij 2 tenten verderop.
Toen kwam er ineens een alleenstaande peuter voorbij gerend, achter de 'pieties' (vogeltjes in Volendam) aan.
Vonden wij geen goed idee bij dat water en dus hebben we 'm maar tegengehouden...
En een hoop ergernis verder... Nee, bedanktquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo nodig, selecteer/kopieer/plak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |