GGMM moet een keuze maken tussen jou en Kopsterkquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is net weg gegaan helaas
Paxcon was er in het begin ook.
Ik moet helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet een keuze maken tussen jou en Kopsterk
johannes en ik zijn twee handen één buik hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe Johan Cruijff Eredivisie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Schiphol vernoemen naar Cruijff vind ik onzin.
Het moet wel bij voetbal blijven.
We kunnen het ook prima met z'n drieën gezellig makenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmmm net deed je me anders vermoedenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het ook prima met z'n drieën gezellig maken
7/10quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-topic naar Cruijff vernoemen vind ik onzin.
Het moet wel bij voetbal blijven vind ik.
ROFL!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Het Rijksmuseum mogen ze wel naar Cruyff vernoemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Johan Cruijff Johan Cruijff schaal?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef zerokil het volgende:
Gewoon Johan Cruijff Schaal is al meer dan genoeg
Sterkte.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net magere kwark op.
Die ligt zwaar op de maag.
(Sterktewensen mogen via DM)
Zie je ze vliegen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten hem naar Johnn van 't Schip noemen.
Johnnyvan'tschiphol
Dit grapje was niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Johnnyvan'tschiphol
Dat is de boter.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor muziek uit mijn koelkast komen, het zal toch niet de wereldberoemde blueband zijn hé?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Johnnyvan'tschiphol
Je bent zelden grappig, maar deze vond ik wel leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Johnnyvan'tschiphol
Hij is leuker dan Frans Bauerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent zelden grappig, maar deze vond ik wel leuk!
Eén.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen GGMM een DM hebben gestuurd.
Nee zei Vincent Janssen Bijloquote:
Ik denk niemand.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen GGMM een DM hebben gestuurd.
Dat roept nare beelden op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Johnnyvan'tschiphol
Ja, alleen 1 persoon was not amused.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft iemand nog leuke 1 april grappen uitgehaald?
Nu mag het schaamteloosquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 1 april is een obsessie voor je geworden.
Ik vond er geen reet aan. We hebben duidelijk een niet overeenkomstig gevoel voor humor. Daar mag je blij om zijn.quote:
Ik heb plakband onder iemand z'n muis geplakt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Van wie ?quote:
cursor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb plakband onder iemand z'n muis geplakt.
Hij zo bewegen met die muis toen hij terugkwam, bewoog z'n cursus niet!![]()
Oh man, ik ben er eentje hoor.
Nee tuurlijk niet, we zitten niet meer op de basisschool!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Je bent zelf een cursus.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kut collega ben je ookquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit filmpje gaf mij aidsquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zit die hier tussen.
Alweer een topproductie van DentzieDentzie
Jij bent nooit grappig. Lijkt me helemaal kut.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent zelden grappig, maar deze vond ik wel leuk!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dit vind ik nou leuk............................quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij nog grapjes met je collega's uitgehaald?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent nooit grappig. Lijkt me helemaal kut.
Nee, wel met je moeder, toen ik zei dat haar zoon een grote grap is..quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij nog grapjes met je collega's uitgehaald?
Iemand z'n pallets allemaal door de war gegooid ofzo?
Zoiets doms heb ik zelden gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loog. Ik weet niet waarom ik dat typte. :S
Dit vind ik een behoorlijk ongepaste grap en ik zal Pax er dan ook van op de hoogte stellenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon gaf mij aids
(grapje natuurlijk, dat komt niet voor in die gemeenschap)
Ik hoop niet dat dit waar is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geert Wilders gebeld dat z'n moeder een ongeluk had gehad. Ze over een zebrapad was gestruikeld omdat ze alleen op wit wilde lopen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat je een cursus Nederlands nodig hebt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loog. Ik weet niet waarom ik dat typte. :S
En ik maar denken dat gemeenschap hier zo'n belangrijke rol in speelt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon gaf mij aids
(grapje natuurlijk, dat komt niet voor in die gemeenschap)
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geert Wilders gebeld dat z'n moeder een ongeluk had gehad. Ze over een zebrapad was gestruikeld omdat ze alleen op wit wilde lopen.
Verzin hem terplaatse
Ik denk dat de gemeenschap hier sneller dan het licht is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
En ik maar denken dat gemeenschap hier zo;n belangrijke rol in speelt.
Paxcon en ik hebben een vriendschap waarbij flink met elkaar gedold wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit vind ik een behoorlijk ongepaste grap en ik zal Pax er dan ook van op de hoogte stellen
Johnny van 't Schips hol. Daar twijfelde ik nog overquote:
tja....quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geert Wilders gebeld dat z'n moeder een ongeluk had gehad. Ze over een zebrapad was gestruikeld omdat ze alleen op wit wilde lopen.
Verzin hem terplaatse
Jij denkt behoorlijk zwart wit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verzin hem terplaatse
Nu begin je iets te overmoedig te worden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verzin hem terplaatse
Paxcon is mijn beste vriendquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben een vriendschap waarbij flink met elkaar gedold wordt.
Ik begrijp dat jij die band niet hebt, ik gun je die van harte
Oh wat liefquote:
Bedankt, men moet natuurlijk wel rekening houden met mijn slaapschemaquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh wat lief
Misschien moeten we binnenkort samen pubquizen. Ik zal via de mail vragen of ze de volgende keer iets later willen beginnen.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben een vriendschap waarbij flink met elkaar gedold wordt.
Ik begrijp dat jij die band niet hebt, ik gun je die van harte
Ik hou van jullie jongensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |