Oppassen dat je je straks niet in hetzelfde lastige parket zit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik er de komende 7 maanden wel over heen.
Daarvoor zijn gelukkig middelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen dat je je straks niet in hetzelfde lastige parket zit.
Ja al dat vrolijke gedoe van hem slaat natuurlijk nergens op, is dat vliegtuig dan toch gekaapt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon in de buik schoppen, zou timmmm zeggen als hij nog leefde.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon in de buik schoppen, zou timmmm zeggen als hij nog leefde.
Tuurlijk, het is allemaal een complot.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al dat vrolijke gedoe van hem slaat natuurlijk nergens op, is dat vliegtuig dan toch gekaapt?
Fokker heeft een date met een milf met 3 koters.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat is het probleem, wie heeft er even een samenvatting voor me
Leuk toch? Gewoon wat daten, kijken of het wat is en als je alles wat beter kent en in kan schatten kijken of het leuk genoeg is om je leven op aan te passen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker heeft een date met een milf met 3 koters.
Misschien heeft het ook wel een piemel, zo ver was ik nog niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Niks mis mee, geeoon kijken hoe het gaat. Straks is het Fokker's droomvrouw, laat je het lopen.
Hoewel ik me Fokkers soulmate altijd met een piemel voorgesteld had
Als er nog niet eens vieze digen gebeurd zijn, zijn we misschien sowieso was vroeg met ons zorgen maken over het wat als.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel een piemel, zo ver was ik nog niet.
Team opzij was weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Fokker89 het volgende: God, moet je hier over met vrouwen in discussie, waar zijn de mannen
.
Ja. En Fokker moet uiteindelijk toch zelf beslissen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er nog niet eens vieze digen gebeurd zijn, zijn we misschien sowieso was vroeg met ons zorgen maken over het wat als.
Heb je het naar je zin?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Moeder de vrouw is aan het werken, dus ik lig weer even in bad, het strand uit mn naad weken
Nee, als je een account hebt bij imgur niet volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Als ik op imgur foto's upload, kunnen mensen waar ik ze niet mee deel daar dan bij komen?
Ja maar dat heb ik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, als je een account hebt bij imgur niet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |