abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161201060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:09 schreef Pespre1 het volgende:
Vind het nog steeds vreemd dat AR de ene keer belt of je beschikbaar bent de volgende dag en de andere keer meteen een mailtje naar je toe stuurt. Als je beschikbaar staat lijkt het mij logisch dat je dan kan werken. Vandaag namelijk weer een telefoontje gehad die ik niet kon opnemen. Hopelijk ontvang ik nog wel een mailtje maar ik denk van niet.. :')
Kreeg zonet ook alleen een mailtje voor twee ritten met wissel :+
pi_161201357
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan het te maken hebben met het 24 uur van te voren aankondigen van werkzaamheden?

Maandag 10:00 zou je direct ingepland kunnen worden voor een ritje van dinsdag 12:00 als je beschikbaar bent, dus via de mail. Maar als het een ritje op dinsdag om 08:00 is moeten ze je bellen voor goedkeuring?

Werk zelf niet bij AR maar dit kan ik er over bedenken.
Ik stond op dinsdag tm vrijdag beschikbaar. Heb gisteren wel de vrijdag weggehaald. Heel misschien zou het hierdoor kunnen komen maar volgens mij heb ik dit wel eens vaker gehad zonder dat ik iets gewijzigd had.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161211501
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan het te maken hebben met het 24 uur van te voren aankondigen van werkzaamheden?

Maandag 10:00 zou je direct ingepland kunnen worden voor een ritje van dinsdag 12:00 als je beschikbaar bent, dus via de mail. Maar als het een ritje op dinsdag om 08:00 is moeten ze je bellen voor goedkeuring?

Werk zelf niet bij AR maar dit kan ik er over bedenken.
Nee want er is echt geen touw aan vast te knopen. Mailtjes gehad om 7 uur voor de middag de dag erop, en daar zit geen 24 uur tussen.

Mijn week zit er weer op. Een tentamen gruwelijk verkloot :'( en drie dagen gewerkt. Vandaag een keer in NL gebleven, wat blijft Valkenburg een mooi plaatsje zeg. :Y
pi_161223627
Ik kreeg altijd de indruk dat ze de goede combinaties die in de middag werden gemaakt per telefoon doorbelden, en dan 's avonds tegen 19 uur alle enkele ritten die nog over waren per mail eruit stuurden. Paar maanden terug had ik elke vrijdag beschikbaar, en kreeg ik 4 weken op rij rond 19 uur een mail voor een rit om 16u op halen en minder dan 30 km rijden..

Maar bovenal is het idd vrij random
pi_161227172
hmm ik moet morgen naar een Schadebedrijf in Amersfoort, maar het adres daarvan is anders dan dat ik heb opgekregen in de opdracht... Morgen maar rondjes gaan rijden denk ik :P
Het is wel een Focus 3-cilinder, dus lekker gaan genieten van die brom _O_
pi_161227558
Telefoontje dit keer op de valreep gemist. Wou net swipen om op te nemen maar helaas. Terugbellen heeft eigenlijk ook nooit zin door de drukte. Hopen op een mailtje anders deze week 0x gewerkt met 3 dagen beschikbaar. :(
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161227571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm ik moet morgen naar een Schadebedrijf in Amersfoort, maar het adres daarvan is anders dan dat ik heb opgekregen in de opdracht... Morgen maar rondjes gaan rijden denk ik :P
Fluorweg?
pi_161227792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Had vandaag eentje waar het ook anders was.
Chromiumweg?
pi_161228318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:22 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Had vandaag eentje waar het ook anders was.
Chromiumweg?
amsterdamseweg, maar daarachter staat inderdaad chromiumweg. Moet je hem dan gewoon op die parkeerplaats dumpen en sleutel inleveren bij dat autobedrijf wat er tegenover zit?
  woensdag 6 april 2016 @ 19:27:26 #70
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161229742
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

amsterdamseweg, maar daarachter staat inderdaad chromiumweg. Moet je hem dan gewoon op die parkeerplaats dumpen en sleutel inleveren bij dat autobedrijf wat er tegenover zit?
Ik heb ook een dergelijke opdracht... Telefoontje net gemist, dus dan krijg je dit. Misschien in Amersfoort nog maar even bellen wat de bedoeling is. Moet er eigenlijk een formulier meegenomen worden? Nee toch?
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161230012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik heb ook een dergelijke opdracht... Telefoontje net gemist, dus dan krijg je dit. Misschien in Amersfoort nog maar even bellen wat de bedoeling is. Moet er eigenlijk een formulier meegenomen worden? Nee toch?
er staat niks bij, maar ik neem denk ik gewoon een Leaseplan overdrachtformulier mee, voor mijn eigen boekhouding. Misschien zie ik je daar wel :P
pi_161231349
Amsterdamseweg is het adres aan de voorkant. Chromiumweg is waar je de auto moet neerzetten. Staan heel veel auto's en gewoon in 1 van de aangegeven vakken parkeren en dan naar de receptie.

Ik hoefde ook geen formulier te gebruiken van ze en kon gewoon de sleutels inleveren.
pi_161231637
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef Nucleass het volgende:
Amsterdamseweg is het adres aan de voorkant. Chromiumweg is waar je de auto moet neerzetten. Staan heel veel auto's en gewoon in 1 van de aangegeven vakken parkeren en dan naar de receptie.

Ik hoefde ook geen formulier te gebruiken van ze en kon gewoon de sleutels inleveren.
danke schön, is bij dat autobedrijf dan neem ik aan, niet het tankstation :P
pi_161231986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

danke schön, is bij dat autobedrijf dan neem ik aan, niet het tankstation :P
Correct :)
  woensdag 6 april 2016 @ 23:21:13 #75
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161242329
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef Nucleass het volgende:

Top, thanks!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161253767
Het was veel makkelijker te vinden dan ik dacht, staan ook gewoon borden buiten _O- wel een heerlijke auto, die Focus 3-cilinder :) Heerlijk geluid en solide wegligging
pi_161257361
Weinig werk ook weer hier, maar één dag werk aangeboden gekregen deze week. Of er moet binnen nu en een half uur nog een belletje voor morgen komen.

edit: toch goedgekomen *O* drie ritjes morgen, beginnen met een nieuwe Volvo v60 2.4 d6 awd plug-in hybrid, dan een kort stukje Golf Cabriolet en dan terug richting huis met een Sprinter.

Die Volvo kijk ik naar uit :~

[ Bericht 30% gewijzigd door pfefferkatze op 08-04-2016 00:56:20 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 18:32:09 #78
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161259778
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:38 schreef RacerDKB het volgende:
Weinig werk ook weer hier, maar één dag werk aangeboden gekregen deze week. Of er moet binnen nu en een half uur nog een belletje voor morgen komen.

edit: toch goedgekomen *O* drie ritjes morgen, beginnen met een nieuwe Volvo v60 2.4 d6 awd plug-in hybrid, dan een kort stukje Golf Cabriolet en dan terug richting huis met een Sprinter.

Die Volvo kijk ik naar uit :~
Lekker hoor! Een cabrio lijkt me ook wel geinig om eens te hebben.
  donderdag 7 april 2016 @ 18:33:54 #79
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161259808
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Het was veel makkelijker te vinden dan ik dacht, staan ook gewoon borden buiten _O- wel een heerlijke auto, die Focus 3-cilinder :) Heerlijk geluid en solide wegligging
Focus is inderdaad een fijne auto, mijn Mégane 1.5 dci was iets minder... Op zich is het qua rijden wel een fijne auto alleen die motor heeft gewoon net niet genoeg vermogen onderin, terugschakelen is wel vereist voor een beetje een snelle tussensprint.

Chromiumweg was inderdaad makkelijk te vinden, alleen ik was blij dat ik toch een formulier mee had. Vroegen ze wel naar.
pi_161259987
Reed gisteren achter een hagelnieuwe Audi RS6 :9~ :9~ 4.0 V8 met 605pk en 750nm en 0-100 in 3,7s _O_

Toen die gas gaf was mijn 1.8T'tje ineens net een Toyota Aygo _O-
  donderdag 7 april 2016 @ 19:00:41 #81
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161260442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Reed gisteren achter een hagelnieuwe Audi RS6 :9~ :9~ 4.0 V8 met 605pk en 750nm en 0-100 in 3,7s _O_

Toen die gas gaf was mijn 1.8T'tje ineens net een Toyota Aygo _O-
605 pk? Dan was het de performance! Wel echt netjes dat ding!
pi_161260788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:00 schreef McAwesome het volgende:

[..]

605 pk? Dan was het de performance! Wel echt netjes dat ding!
Ja, ik had hem even door m'n app heen gehaald :7
Zag er ook een stuk dikker uit dan een "normale" RS6, dus had al het idee dat er iets meer aan de hand moest zijn :D
pi_161268533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:32 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Lekker hoor! Een cabrio lijkt me ook wel geinig om eens te hebben.
Mijn moeke heeft een MG F cabrio die ik ook wel kan lenen. Zit nu alleen nog wel de hardtop op.
pi_161272261
Vanmiddag een Peugeot Boxer Velsen-Noord naar Almere, ben benieuwd, eerste keer met zo'n groot ding.

Verder vandaag nog een bandenwisseltje met een Clio, moet ik daarvoor eigenlijk 1 of 2 ritbonnen invullen?
pi_161272456
Gewoon ééntje doen, bespaar jezelf zoveel mogelijk moeite ;)
pi_161282297
Krijg je serieus ook bandenwisselopdrachten? Hoe lui kan een mens zijn. :')

Vandaag lekker dagje gehad. Vianen - Groningen en Groningen - Apeldoorn. 9 uurtjes gewerkt.

Ik heb in april nu al bijna evenveel uren gemaakt als in de hele maand maart.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161284982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Krijg je serieus ook bandenwisselopdrachten? Hoe lui kan een mens zijn. :')

Vandaag lekker dagje gehad. Vianen - Groningen en Groningen - Apeldoorn. 9 uurtjes gewerkt.

Ik heb in april nu al bijna evenveel uren gemaakt als in de hele maand maart.
Wij zijn nu eenmaal goedkoper per uur dan de berijder :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161285431
Als je als berijder die service krijgt aangeboden ga je het niet weigeren lijkt me. Prima, verschaft werk voor ons.

Maandag weer eens een Kia Venga :~ rijden. En een A3 e-tron.
pi_161287941
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef yosander het volgende:

[..]

Wij zijn nu eenmaal goedkoper per uur dan de berijder :+
Alleen moeten wij ook nog reizen. Maar zo iemand kan tijdens het wachten makkelijk nog even doorwerken met een laptop. Als dat al een probleem zou zijn.

Desnoods vraag je een stagiair even op en neer te rijden. Toen ik full-time stage liep, was ik enorm blij even uit die sleur te zijn met een dergelijk klusje.

Dit soort 'services' zijn pure geldverspilling als je 't mij vraagt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161291108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Krijg je serieus ook bandenwisselopdrachten? Hoe lui kan een mens zijn :')
Ik had laatst een privechauffeur rit, Enschede-Eindhoven-Enschede, voor een bandenwissel. De klant zat de hele tijd achterin de auto te werken. Verder niks gedaan, alleen de bandenwissel.
Toen ik opmerkte dat ik dan ook wel zonder hem had kunnen rijden zei hij "nee, dat is onhandig met betalen, dan moet je voorschieten enzo".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')