abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161601437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Sjouveur het volgende:
Ik snap precies wat je bedoelt over dat rempedaal in die Volvo, we gebruiken die auto regelmatig voor andere dingen en het is inderdaad een oud lijk. Jammer dat je de test niet hebt gehaald. Ik zou graag zien dat ze een nettere auto aanschaffen voor dit soort dingen. Toen ik 5 jaar terug de test deed hadden ze trouwens een drietal Mercedessen gehuurd voor die dag, dat is eigenlijk wel fijner al.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de Talisman!
Ik heb vorige week de rijtest bij EW gehad. Daar hebben ze twee auto's voor de rijtest. Eén hele dikke Mercedes (reed heerlijk) en een mooie Passat station. Prima auto's voor de rijtest. Waren beide automaten. Het enige gekke was dat er geen pook zat bij de Mercedes. Die zat aan het stuur vast (waar normaal het ruitenwisserhendeltje zit. Voor velen za dit al bekend zijn, maar was het voor mij nog niet. Was dus even gek met parkeren, maar verder mocht je met deze auto's zeker niet klagen.
pi_161604381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:34 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik ben nu werkzaam bij AR, maar ik wil ook graag weten hoe privéchauffeur bevalt.

Helaas is het hem niet geworden bij het bedrijf waar ik de rijtest nu had... Ik moest rijden in een 20 jaar oude Volvo, en ik matchte niet echt lekker met die auto. De instructeur vond dat ik steeds te laat remde, maar mijns inziens kwam dat door de lange pedaalslag van de rem waardoor ik niet lekker aanvoelde waar het rempunt lag. Verder waren er nog wel wat andere dingetjes onderweg, ik zag een OV-Fietser over het hoofd die op het laatste moment besloot van richting te veranderen en buiten de bebouwde kom reed ik 'te sportief'...

Anyway, ook hier weer wat van geleerd, maar het blijft toch zuur als je af moet druipen daar (met een flinke deuk in je ego :') )

Instructeur gaf wel toe dat ze de laatste tijd wat strenger zijn geworden, en dat ik het een paar jaar terug waarschijnlijk wel gehaald zou hebben, maar dat voelt natuurlijk een beetje als mosterd na de maaltijd...
Ze hadden andere mensen aangenomen in Eindhoven dus ik hoef voorlopig niet te denken aan mijn herkansing voor de PC rijtest.
pi_161604603
Ik heb morgen twee ritjes, ondanks wat gedoe met communicatie en heen en weer bellen en gemiste oproepen :+
Groningen - Den Bosch per VW Passat GTE, erg benieuwd naar hoe die rijdt!
Vervolgens Oss - Amersfoort in een Focus Station.
Prima wel :)
pi_161605379
quote:
Nou het blijft voor mij ook bij "benieuwd zijn", daar ik net een SMS van EW ontvang dat dat ritje is geannuleerd. Helaas.
pi_161606894
Godverdomme :')

Weer niet gebeld terwijl ik de hele week beschikbaar was. Ik sluit de week af met slechts 6 te declareren uurtjes.. :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161610015
Had laatst een EW'er in de bus. Hij had wat slechte ervaringen. Was ik toch even blij dat ik ieder weekend meer dan nodig ben.
pi_161615117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb morgen twee ritjes, ondanks wat gedoe met communicatie en heen en weer bellen en gemiste oproepen :+
Groningen - Den Bosch per VW Passat GTE, erg benieuwd naar hoe die rijdt!
Vervolgens Oss - Amersfoort in een Focus Station.
Prima wel :)
Met een beetje geluk heb je een gte met adaptieve cc, ideaaaaal was dat toen ik m mee had.
pi_161615482
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:55 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Met een beetje geluk heb je een gte met adaptieve cc, ideaaaaal was dat toen ik m mee had.
Het is als het goed is een Highline, dus ik hoop idd van wel :) Ben benieuwd hoe die is in vergelijking met die van de C63 die ik heb gereden. Die wilde iets meer afstand houden dan op de Nederlandse snelweg praktisch was, aangezien er dan steeds mensen genoeg ruimte zagen om hun auto er voor te gooien waardoor die weer flink in de remmen moest :+ Tevens daarna afstand houden en snelheid van voorganger aanhouden waardoor ze lang links bleven rijden ipv door te rijden :')
pi_161621246
Je krijgt tegenwoordig een mail met een link naar je rit als je werk krijgt.
pi_161630252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:29 schreef Volluto het volgende:
Je krijgt tegenwoordig een mail met een link naar je rit als je werk krijgt.
AR?
pi_161630307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:48 schreef Drowzz het volgende:

[..]

AR?
Nee bij ew, vanochtend bij een spoed ritje. Maar ik ga maandag ook werken en daarvoor nog niks ontvangen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:35:38 #214
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161633855
quote:
Ik snap precies wat je bedoelt over dat rempedaal in die Volvo, we gebruiken die auto regelmatig voor andere dingen en het is inderdaad een oud lijk. Jammer dat je de test niet hebt gehaald. Ik zou graag zien dat ze een nettere auto aanschaffen voor dit soort dingen. Toen ik 5 jaar terug de test deed hadden ze trouwens een drietal Mercedessen gehuurd voor die dag, dat is eigenlijk wel fijner al.

Ja dat is al een heel stuk beter! Ik denk ook een heel stuk representatiever voor wat je verderop in je carrière als PC'er zult gaan rijden, die Volvo was in ieder geval de op één na oudste (oudste is de Volvo Amazon 123 GT uit 1967 van m'n neef) auto waarmee ik ooit gereden heb.

Maar goed, de volgende sollicitatie bij een ander (vrij groot) studentchauffeursbedrijf staat alweer op de planning voor na de meivakantie. De auto's zijn hier al bekend, het wordt óf een V60 óf een Passat. Ik ben benieuwd of het hier beter gaat, maar ik vermoed haast van wel!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:37:11 #215
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161633889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:18 schreef FH_2 het volgende:

[..]

Ik heb vorige week de rijtest bij EW gehad. Daar hebben ze twee auto's voor de rijtest. Eén hele dikke Mercedes (reed heerlijk) en een mooie Passat station. Prima auto's voor de rijtest. Waren beide automaten. Het enige gekke was dat er geen pook zat bij de Mercedes. Die zat aan het stuur vast (waar normaal het ruitenwisserhendeltje zit. Voor velen za dit al bekend zijn, maar was het voor mij nog niet. Was dus even gek met parkeren, maar verder mocht je met deze auto's zeker niet klagen.
Ja ik geloof dat ze bij EW een S500 Lang hebben voor de rijtest, dat rijdt natuurlijk fenomenaal! Je bent een hele baas als je oncomfortabel kunt rijden met die auto.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:40:06 #216
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161633953
Vandaag trouwens een A3 G-Tron en een Peugeot 308 SW gehad. Moet zeggen dat beide auto's me goed bevielen, al heeft de A3 eigenlijk wel baat bij minimaal de 1.4 TFSI van 140 pk om de boel nét even wat vlotter te laten verlopen. Verder wel echt een heel fijne auto.

Peugeot had me positief verrast. Nog nooit in een 308 gereden, maar de diesel met 120 pk pakt lekker door, de auto rijdt comfortabel en het entertainment-systeem is goed.
pi_161634263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:40 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag trouwens een A3 G-Tron en een Peugeot 308 SW gehad. Moet zeggen dat beide auto's me goed bevielen, al heeft de A3 eigenlijk wel baat bij minimaal de 1.4 TFSI van 140 pk om de boel nét even wat vlotter te laten verlopen. Verder wel echt een heel fijne auto.

Peugeot had me positief verrast. Nog nooit in een 308 gereden, maar de diesel met 120 pk pakt lekker door, de auto rijdt comfortabel en het entertainment-systeem is goed.
Entertainment/navi systemen van peugeot/citroen zijn juist ruk vind ik. Zo traag als dikke stront en onoverzichtelijk.
pi_161634456
Precies dat!
Ook de Passat had met de adaptive cruise last van een te grote afstand willen houden. Voor de rest wel een erg mooie en fijne auto :)
De Focus reedt ook errug fijn! Mooie dag gehad zo :)
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:01:47 #219
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161636972
Alvast succes bij het andere bedrijf McAwesome, een V60 of Passat zijn inderdaad makkelijker te rijden dan die rampenbak.
Vandaag trouwens een prima dagje gehad als valet bij een 5 sterren hotel: onder andere een paar Porsches en een nieuwe Audi TT die ik erg mooi vond gereden.
pi_161637078
Ik had eerst een peugeot 308 waar je kon instellen hoeveel secondes je achter je voorganger wilde rijden. Dat was echt precies goed.
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:44:04 #221
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161641018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:52 schreef br210 het volgende:

[..]

Entertainment/navi systemen van peugeot/citroen zijn juist ruk vind ik. Zo traag als dikke stront en onoverzichtelijk.
Bij mij deed het wat het moest doen: iPhone ingeplugd in de USB, hij neemt zo m'n nummers over van Spotify en ik kan via het stuur vooruitspoelen als ik geen zin heb in een bepaald nummer. Dit is wel eens anders bij andere entertainmentsystemen, dan moet ik op de telefoon zelf gaan flashforwarden. Navigatie was tevens duidelijk en bestemming invoeren ging gewoon vlot. Dit was nog een betrekkelijk nieuwe auto, dus misschien ligt het daar aan. Citroën vind ik inderdaad drie keer niks...
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:45:47 #222
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161641086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:01 schreef Sjouveur het volgende:
Alvast succes bij het andere bedrijf McAwesome, een V60 of Passat zijn inderdaad makkelijker te rijden dan die rampenbak.
Vandaag trouwens een prima dagje gehad als valet bij een 5 sterren hotel: onder andere een paar Porsches en een nieuwe Audi TT die ik erg mooi vond gereden.
Dankje! Klinkt wel goed weer zo'n dagje van jou, hopelijk bieden ze bij het andere bedrijf ook dergelijke 'arrangementen' mocht ik worden aangenomen :)
pi_161693253
Iemand een idee of Easyway met koningsdag ook werkt?
pi_161697564
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:50 schreef SR4 het volgende:
Iemand een idee of Easyway met koningsdag ook werkt?
Staat op Facebook dat ze dan geen ritten hebben
pi_161700348
Koningsdag is een officiële feestdag, dus er is toch geen bedrijf open.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161705933
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Koningsdag is een officiële feestdag, dus er is toch geen bedrijf open.
Het een nationale feestdag, geen officiele feestdag, sommige bedrijven zijn gewoon open.
pi_161707177
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:37 schreef SR4 het volgende:

[..]

Het een nationale feestdag, geen officiele feestdag, sommige bedrijven zijn gewoon open.
"Koningsdag (27 april) is een officiële feestdag in Nederland, maar niet iedereen is dan vrij."
https://www.rijksoverheid(...)g-27-april-vrije-dag

Eigenlijk vooral de retail en horeca die open zijn (is natuurlijk gouden business). Over het algemeen niet de klanten waar wij voor rijden.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161709429
Vandaag dagje gehad in een Seat Leon FR. Morgen mijn allereerste keer in een Alfa romeo (giulietta).

Als adres staat er alleen dit:
A---weg 55 ( nav : B---weg 9 )

Heb al even op google maps gekeken maar werd mij niet echt duidelijk wat ik moet aanhouden.
Iemand enig idee welke ik moet aanhouden?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  maandag 25 april 2016 @ 19:55:12 #229
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161709961
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:39 schreef Pespre1 het volgende:
Vandaag dagje gehad in een Seat Leon FR. Morgen mijn allereerste keer in een Alfa romeo (giulietta).

Heb al even op google maps gekeken maar werd mij niet echt duidelijk wat ik moet aanhouden.
Als er staat dat je in je navigatie B---weg 9 moet invoeren zou ik vooral a---weg invoeren... :')
pi_161715600
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Als er staat dat je in je navigatie B---weg 9 moet invoeren zou ik vooral a---weg invoeren... :')
Ja snap ik. Alleen via google Maps zag ik het bedrijf niet. Morgen maar even zoeken dan.
pi_161715631
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:19 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

Ja snap ik. Alleen via google Maps zag ik het bedrijf niet. Morgen maar even zoeken dan.
In welke stad is het? Niet toevallig Waalwijk?
pi_161716204
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 22:20 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

In welke stad is het? Niet toevallig Waalwijk?
Amersfoort.
pi_161722425
Wat een ongelooflijk gekut vandaag op de weg zeg. Ritje van drie kwartier duurde nu ruim anderhalf uur.

Hele tijd stilgestaan met ontzettend veel verkeer op de A9, op de A10 kilometers file door een klein ongeluk, en zie net op de A28 drie individuele groepjes auto's na kettingsbotsingen midden op de snelweg stilstaan.

Leer afstand houden met slecht weer ;(

Zat wel lekker in een VW Passat en daarna Audi A4, allebei automaat gelukkig.
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:09:13 #234
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161723388
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:39 schreef Pespre1 het volgende:

Waarschijnlijk zit de officiële ingang van het bedrijf op weg A, maar zit de parkeerplaats waar jij moet zijn op weg B
pi_161730427
Zijn er al mensen gebeld voor donderdag? Ben de hele dag beschikbaar maar heb geen ritjes.

Ondanks de oproep van EW op FB om donderdag beschikbaar te zijn en dat er volop werk zou zijn :o
pi_161731893
Ik ben gebeld, maar slechts één ritje gekregen. Met het OV is het wel 3 à 4 uur terug naar huis, dus uiteindelijk maak ik alsnog een volle dag. :P
pi_161776423
Geen vervolgrit gekregen, dus inderdaad met het OV naar huis. Ik vertrok daar om 11.30. Was vlak voor 15 uur weer thuis. Gelukkig lekker lange treinrit(ten), dus onderweg de - overigens geweldige - film Le Samouraï (1967) kunnen (her)kijken. :)
  donderdag 28 april 2016 @ 18:22:42 #238
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161780562
Vandaag nog gebeld voor een spoedje, Citroën DS3 van Heteren naar Oosterhout. Toevallig moest ik de DS3 ophalen in de buurt van Porsche Centrum Gelderland, en omdat ik iets te vroeg ter plaatse was ben ik daar nog even wezen kijken. Smullen!
pi_161780671
Morgen drie ritjes. *O*

Groningen - Utrecht in een Alto, Breukelen - vaag dorpje 20km verderop in een V70 en Hilversum - Almere in een Fiat500. :D

Dagje van zo'n tien uur, als alles meezit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 28-04-2016 18:34:28 ]
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 28 april 2016 @ 18:29:29 #240
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161780713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Morgen drie ruitjes. *O*

Groningen - Utrecht in een Alto, Breukelen - vaag dorpje 20km verderop in een V70 en Hilversum - Almere in een Fiat500. :D

Dagje van zo'n tien uur, als alles meezit.
Netjes! Ik heb nog helemaal niks. Bummer.
pi_161780865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:29 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Netjes! Ik heb nog helemaal niks. Bummer.
Ik werd om half vier al gebeld, echt idioot. :P En zondag wordt het mooi weer dus dan lekker een dagje op de motor tuffen. O+
pi_161781632
Scheelt het dus dat ik morgen niet beschikbaar ben :D
Maandag wel weer aan de slag hopelijk
pi_161782869
Afgelopen dinsdag geen ritjes gekregen voor vandaag. Dus gister met koningsdag weer behoorlijk laat geworden.. Vanmorgen dus half 12 wakker met twee gemiste oproepen van EW. Uiteindelijk rit Maassluis - Wormerveer en retour gekregen.

Heen kreeg ik een Mercedes Citan mee. De rit terug kreeg ik een Renault werkbusje met een blackbox erin mee. De medewerker moet dan met een drupper inchecken. De persoon die de auto overleverde wilde helaas niet inchecken. Gevolg was dat ik 2,5 uur (incl bijna een uur file op A4) met een onuitstaanbare piep in de auto heb gereden.. Zijn betere ritten als hiker te bedenken :p
pi_161783132
Ik had vandaag ook een auto mee met een druppel. Gelukkig werd die wel uitgezet, maar ik kreeg de druppel niet mee. Bijgevolg kon ik dus nergens stoppen. :P
pi_161787365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef FH_2 het volgende:
Afgelopen dinsdag geen ritjes gekregen voor vandaag. Dus gister met koningsdag weer behoorlijk laat geworden.. Vanmorgen dus half 12 wakker met twee gemiste oproepen van EW. Uiteindelijk rit Maassluis - Wormerveer en retour gekregen.

Heen kreeg ik een Mercedes Citan mee. De rit terug kreeg ik een Renault werkbusje met een blackbox erin mee. De medewerker moet dan met een drupper inchecken. De persoon die de auto overleverde wilde helaas niet inchecken. Gevolg was dat ik 2,5 uur (incl bijna een uur file op A4) met een onuitstaanbare piep in de auto heb gereden.. Zijn betere ritten als hiker te bedenken :p
Als ze die druppel niet mee willen geven/inchecken, zou ik die rit mooi weigeren :'). Zo'n piep is toch niet uit te houden? Heb regelmatig busjes met een druppel gehad, een keer daarvan moest ik 'm per post terugsturen en een keer kreeg ik 'm niet mee, maar werd er wel voor me ingecheckt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161790212
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef yosander het volgende:

[..]

Als ze die druppel niet mee willen geven/inchecken, zou ik die rit mooi weigeren :'). Zo'n piep is toch niet uit te houden? Heb regelmatig busjes met een druppel gehad, een keer daarvan moest ik 'm per post terugsturen en een keer kreeg ik 'm niet mee, maar werd er wel voor me ingecheckt.
Lol ik heb s een bus gereden van wieuwerd (Friesland) naar Sittard met zo'n piep. Radio op standje 100 en gaan. Had oordoppen meegekregen haha :+
pi_161800224
Overal zit een verhaal achter. Deze week in de AR-nieuwsbrief :')

''Wildplassen

Dit bericht zal u waarschijnlijk wel verrassen. Het verraste ons ook… Wij krijgen namelijk wekelijks! klachten van onze klanten over wildplassen op/om of in de buurt van het terrein van de klant.

Elk bedrijf heeft een toilet, vraag beleefd of u gebruik zou kunnen maken van het toilet en late het toilet netjes achter!

Wanneer de klant melding maakt over wildplassen, heeft dit direct ontslag tot gevolg.''

Ik begin zo langzamerhand toch het vertrouwen te verliezen in sommige collega's als je op het terrein van een klant zoiets doet.
pi_161800276
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:54 schreef maxjuhhhh het volgende:

''Wildplassen

Dit bericht zal u waarschijnlijk wel verrassen. Het verraste ons ook… Wij krijgen namelijk wekelijks! klachten van onze klanten over wildplassen op/om of in de buurt van het terrein van de klant.

Elk bedrijf heeft een toilet, vraag beleefd of u gebruik zou kunnen maken van het toilet en late het toilet netjes achter!

Wanneer de klant melding maakt over wildplassen, heeft dit direct ontslag tot gevolg.''

Ik begin zo langzamerhand toch het vertrouwen te verliezen in sommige collega's als je op het terrein van een klant zoiets doet.
Wtf... :')
pi_161800847
quote:

''Wildplassen

dit wilde ik ook posten :D _O- dan spoor je ook niet hoor 8)7
pi_161801559
Controle bij Almere! M'n eerste controle! *O* Maar ik kreeg niks, geen drinken, geen mars, nada, en die vent was halfdoof begreep m'n achternaam niet dus nu heb ik de bus gemist. :')
pi_161801891
Goed verhaal, lekker kort. :P
pi_161801994
Lekker dagje vandaag. Rondje Noord-Holland met o.a. Velsen/IJmuiden, Haarlem, Amsterdam en Volendam. En de (flinke) regenbuien alleen maar in de auto. En passant ook nog even iemand geholpen die vandaag z'n eerste dag had. :)

Oh ja, ook nog prima auto's. Peugeot 508sw, nieuwe Opel Astra en een Audi A3. Laatstgenoemde was echt een vette auto. Trok lekker op, heerlijk rijcomfort. Alleen jammer dat er zo'n rare Audi-stekker benodigd was om je iPod aan te sluiten. En die zat er uiteraard niet in...

Alleen wel veel te vroeg eruit (kwart over zeven de trein..). Als ik de verhalen hier soms lees, zouden sommigen daar helemaal niet ontevreden mee zijn, maar ik ben zeer zelden voor kwart voor acht in de trein te vinden, dus... :P
pi_161803309
Ik moest een auto in middle of nowhere in Belgie ophalen. Eindstand: Geen auto en een uur of 8 later weer met het openbaar vervoer naar huis. Wat een drama is dat netwerk daar zeg (en bizar dat een grensovergang voor zoveel problemen zorgt als het gaat over correcte OV-informatie).
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:27:55 #254
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_161803465
Hoe lang doen jullie gemiddeld over het invullen van het formulier en alle formaliteiten bij het ophalen van een auto? Dus hoe lang zit er tussen aankomst en vertrek?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_161803617
Gewoon als je aankomt op het terrein dan noteer je dat. Als je begint te rijden is dat je volgende tijd. Ik had vaak iets van 15-20 min. Incl navigatie etc instellen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:48:27 #256
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_161803843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Gliderfighter het volgende:
Gewoon als je aankomt op het terrein dan noteer je dat. Als je begint te rijden is dat je volgende tijd. Ik had vaak iets van 15-20 min. Incl navigatie etc instellen.
En maak je dan ook altijd foto's van de auto?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_161803984
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:48 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

En maak je dan ook altijd foto's van de auto?
Alleen als het een bijzondere auto is en ik dat wil delen met een vriend.
pi_161805336
Wat vandaag één relatief kort ritje zou worden, om 14 uur thuis, heeft zich met bijna 5 uur uitgebreid :P Wel m'n langste rit tot nu toe, Schiphol-Helmond.
pi_161815835
Vandaag met het dispuut naar Duitsland gereden voor een weekendje escalatie. Ik in de Ibiza, een aantal leasebakken van de oude lullen en de Model S van de succesvolle oude lul. Op een gegeven moment op een 100-weg die bij een zijweg opeens 70 werd zijn de Tesla op 110 en ik op ruim 100 geflitst :/ Gelukkig vallen de boetebedragen in Duitsland mee tov Nederland. Ze hebben ook besloten als grap tijdens een stop mijn ruitenwissers omhoog te zetten en spiegels in te klappen - waarbij ze de motor van m'n elektrisch inklapbare buitenspiegel hebben gesloopt. Weekend begint goed, gelukkig nu aan het bier.
pi_161823188
quote:

''Wildplassen

Ergens niet vreemd. Een tijd geleden bij de feestlocatie nog in Meerkerk, spotte ik een wildplassen de oude man. Bij de bushalte vertelde hij dat er in de instructies van AR staat dat hij niet mocht vragen naar het toilet. Het lijkt me dat die man dat niet verzint, zou toch schandalig zijn dat een werknemer niet naar het toilet zou mogen. Helemaal oudere mensen.. Dan krijg je dit wel, wat mot dat mot toch?
pi_161824394
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ergens niet vreemd. Een tijd geleden bij de feestlocatie nog in Meerkerk, spotte ik een wildplassen de oude man. Bij de bushalte vertelde hij dat er in de instructies van AR staat dat hij niet mocht vragen naar het toilet. Het lijkt me dat die man dat niet verzint, zou toch schandalig zijn dat een werknemer niet naar het toilet zou mogen. Helemaal oudere mensen.. Dan krijg je dit wel, wat mot dat mot toch?
Want het is schier onmogelijk om met de auto even langs een Shell te rijden en daar te lossen? Of op het station? En de logica ontgaat me sowieso volledig dat die gast blijkbaar dacht dat wildplassen op het terrein minder erg zou zijn dan vragen naar het toilet ondanks instructies. :')
pi_161825570
Wat is "de feestlocatie" (zal wel heel sarcastisch zijn :P )?

Aangezien ik meerdere keren in de week wel in Meerkerk kom/industrieterrein daar.
pi_161825717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Pap89 het volgende:
Wat is "de feestlocatie" (zal wel heel sarcastisch zijn :P )?

Aangezien ik meerdere keren in de week wel in Meerkerk kom/industrieterrein daar.
Vast de snelweg locatie, heet vast feestlocatie omdat je een stukje moet wandelen
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:47:18 #264
404753 CruisinDen
pi_161827291
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Vast de snelweg locatie, heet vast feestlocatie omdat je een stukje moet wandelen
De feestlocatie bestaat niet meer geloof ik (althans, die is verplaatst naar Nijkerk als ik het goed begrepen heb). De feestlocatie zat een stukje verder het industrieterrein op vanaf de snelweglocatie.
pi_161828949
Op beide locaties heb ik gewoon de WC gebruikt. Bij snelweglocatie is het gewoon gaan. Bij het terrein dat nu verhuisd is vroeg ik het gewoon. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. Wat betreft die foto, als de LM daar specifiek om vroeg ivm gedwongen inname, dan deed ik dat uiteraard. Zal de eerste niet zijn die zijn baan+auto kwijtraakt en ik hem even kwam ophalen. Dan was ieder deukje mijn schuld. Gelukkig zijn mijn bussen eigenlijk nooit schadevrij :P Wie weet kan ik vanavond in Eindhoven nog wat mensen blij maken :W
pi_161832189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Shefkee het volgende:
Ik moest een auto in middle of nowhere in Belgie ophalen. Eindstand: Geen auto en een uur of 8 later weer met het openbaar vervoer naar huis. Wat een drama is dat netwerk daar zeg (en bizar dat een grensovergang voor zoveel problemen zorgt als het gaat over correcte OV-informatie).
Waar moest je zijn in Bels?
pi_161842096
Hoe lang duurt het bij jullie normaliter voordat locatiewerk uren zijn ingevoerd (AR)? Bij mij staan de uren er na 2 dagen nog niet in namelijk.
pi_161844643
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Bij Meerkerk kan je toch gewoon even de maccie binnenlopen daar...

Topdrukte bij EW voor maandag, maar afgelopen vrijdag niet gebeld helaas. Zit laatste tijden wel schaars met werk, terwijl ik toch de nodige dagen beschikbaar heb gestaan. Helaas.
  zondag 1 mei 2016 @ 22:16:50 #269
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161859048
Morgen een ritje Groningen - Born. Ruim 300 kilometer rijden in een Seat Leon, en vervolgens de hele middag met het ov terug naar huis. Uurtje of 10 werken voor één rit, ik vind mooi. :P
  maandag 2 mei 2016 @ 13:07:10 #270
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161869767
Nieuwe waggie binnen

Van binnen iniedergeval van alle gemakken voorzien inclusief dab+ touchscreen navigatie

[img]https://i.imgur.com/M1t0wvI.jpg/[img]

[ Bericht 18% gewijzigd door Fiorano op 02-05-2016 13:42:50 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 mei 2016 @ 13:38:19 #271
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161870470
Klacht: ik sta op station Sittard te wachten op mijn trein en word gebeld door EW. Planster blij dat ik op Sittard stond, want ze had nog wel een ritje voor me vanuit Sittard. Nice! :D Ritinfo zou binnen 15 minuten op de site staan. Even later word ik weer gebeld: ritje gecanceld. Ik draai me om en zie mijn trein wegrijden. Ja hoor :')

Edit: toch nog een ritje Roermond - Naarden gekregen. *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Schaafkaas op 02-05-2016 13:47:45 ]
  maandag 2 mei 2016 @ 14:03:29 #272
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161870989
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef Fiorano het volgende:
Nieuwe waggie binnen

Van binnen iniedergeval van alle gemakken voorzien inclusief dab+ touchscreen navigatie

Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 mei 2016 @ 14:20:48 #273
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161871333
Nice, veel plezier ermee! :)
pi_161875549
Vandaag al geen rit gekregen ondanks de maandwissel en voor de ritten van morgen hebben ze nog een halfuur om te bellen... :{

Dat wordt financieel lastig als het de hele maand zo door gaat..
pi_161879642
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef SR4 het volgende:
Vandaag al geen rit gekregen ondanks de maandwissel en voor de ritten van morgen hebben ze nog een halfuur om te bellen... :{

Dat wordt financieel lastig als het de hele maand zo door gaat..
Hier helaas hetzelfde. Vandaag en morgen geen ritjes, zal ook wel door de vakantie komen, maar wel apart ondanks de maanwissel.
  maandag 2 mei 2016 @ 23:35:28 #276
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161887797
Vandaag toch iets aparts meegemaakt. 's Ochtends een 108 ophalen in Ewijk. Ik kom daar aan, CP is niet thuis, maar er bevinden zich wel twee Surinaamse vrouwen in zijn huis. Oke, apart, maarja wat iemand privé uitspookt bemoei ik me natuurlijk niet mee. Wat wel vreemd was, was dat de auto er ook stond. Ja hoor, deur was open en sleutels zaten erin. Na de checklist afgelopen te zijn probeer ik hem te starten maar het ding werkt niet. Even bellen natuurlijk, want dat was wel apart. Blijkt dus dat ze (de LM) het ding met een startonderbreker op afstand hebben geblokkeerd. Of dit nu een operation repo rit was weet ik niet, maar apart was het wel. De auto werkte na een tijdje weer en ik kon op pad. Later op de dag nog een ritje met een VW Polo van Den Bosch naar Amersfoort, verliep vlotjes.

Morgen een MB Sprinter van Wijchen naar Almere en een Volvo V50 van Naarden naar Amersfoort. Hadden ze die nou maar omgedraaid :P
  maandag 2 mei 2016 @ 23:49:03 #277
404753 CruisinDen
pi_161888215
Vandaag weer lekker 3 ritten gereden, inclusief een gat waarbij ik eerst 25 minuten moest lopen om vervolgens 3 kwartier op de bus te moeten wachten. :') Gelukkig goed weer en zo tikken de uurtjes wel aan. Voor 1 van de ritten een BMW 428i gereden, eerste keer in een 4-serie maar wat een heerlijke auto! :D
pi_161900750
Oke ik ben er klaar mee :')

Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden :')
pi_161901281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef SR4 het volgende:

Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden :')
Werkte jij niet net een maandje als hiker? :')

Ik heb gisteren nog een fijne dag met Groningen - Amersfoort en Zeewolde - Groningen gehad, Peug 308 en Focus wagon. Relaxte dag, mooi weer, niet te veel lopen. Alleen wat pech met de ov-verbindingen maar goed, lekker voor de uurtjes he.

Beetje relativeren, scheelt veel in dit werk ;) Anders wordt je helemaal gek
pi_161901555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef SR4 het volgende:

Waar ga je eens solliciteren? :p
pi_161901816
morgen om 3 uur een auto ophalen in venlo. Ik zat er eerst over na te denken om hem te weigeren omdat je hele dag dan weg is, maar ik dacht laat ik eerst eens even de auto opzoeken.

zo barmhartig als ik ben heb ik het toch maar aangenomen, heeft de planning toch weer een ritje minder te verdelen :D
pi_161901858
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef maxjuhhhh het volgende:
morgen om 3 uur een auto ophalen in venlo. Ik zat er eerst over na te denken om hem te weigeren omdat je hele dag dan weg is, maar ik dacht laat ik eerst eens even de auto opzoeken. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo barmhartig als ik ben heb ik het toch maar aangenomen, heeft de planning toch weer een ritje minder te verdelen :D
Nice, wat is t?
pi_161901891
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nice, wat is t?
het is een Mercedes-Benz ML 350 BlueTec 4Matic. Gaat mijn duurste auto tot nu toe worden.
pi_161903099
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
pi_161903512
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:27 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Werkte jij niet net een maandje als hiker? :')

Ik heb gisteren nog een fijne dag met Groningen - Amersfoort en Zeewolde - Groningen gehad, Peug 308 en Focus wagon. Relaxte dag, mooi weer, niet te veel lopen. Alleen wat pech met de ov-verbindingen maar goed, lekker voor de uurtjes he.

Beetje relativeren, scheelt veel in dit werk ;) Anders wordt je helemaal gek
Iets meer dan een jaar.
pi_161903525
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:39 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waar ga je eens solliciteren? :p
Nog geen idee :')
pi_161906558
Ik zag op Facebook ook maar één spoedje. Normaal zijn dat er met de maandwissel minimaal 10.

Iemand die trouwens weet of er vrijdag a.s. gewerkt kan worden?
pi_161906694
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:41 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad. :P
pi_161910863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad. :P
Ik hoorde wel eens van een andere hiker dat er een soort klassensysteem bestond. (Sommige) klanten geven reviews over je, en zo kan je een klasse omhoog (of omlaag :P) gaan. Die verschillende klassen zouden dan ook de soort auto's bepalen die je maximaal zal gaan rijden (bv. Als je in de "klasse Mercedes" zit om maar wat te zeggen kan je alles rijden van Dacia t/m Mercedes maar dan geen Rolls-Royce bijvoorbeeld). Hij had het verder ook via-via hoor dus het kan ook een fabeltje zijn.
pi_161911185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Ik hoorde wel eens van een andere hiker dat er een soort klassensysteem bestond. (Sommige) klanten geven reviews over je, en zo kan je een klasse omhoog (of omlaag :P) gaan. Die verschillende klassen zouden dan ook de soort auto's bepalen die je maximaal zal gaan rijden (bv. Als je in de "klasse Mercedes" zit om maar wat te zeggen kan je alles rijden van Dacia t/m Mercedes maar dan geen Rolls-Royce bijvoorbeeld). Hij had het verder ook via-via hoor dus het kan ook een fabeltje zijn.
lijkt mij sterk dat de planning al die moeite doet
pi_161911845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

`
Breda is buiten de randstad, dus ervan uitgaande dat het klassensysteem er is heb ik toch iets goeds gedaan denk ik. :') Mijn laatste tien auto's waren:

MERCEDES-BENZ ML 350 BLUETEC 4MATIC
Mercedes C350e Hybrid
Kia Sportage 1.6 T-GDi DCT AWD GT-Line
Kia Sportage 1.6 T-GDi DCT7 4WD GT-Line
Volkswagen Up!
BMW X3
Seat Ibiza
MERCEDES-BENZ B 160
VW Golf
Peugeot 508 sw

Hiervoor zou ik vantevoren altijd tekenen. Ik denk dat ik 'in de mercedes-klasse' op mijn cv ga zetten :D .
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:27:42 #292
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161916520
Mercedes ML is echt zo'n bizar comfortabele wagen, heerlijk. Volgens mij is die auto ook meer voor de Amerikaanse markt ontworpen.
pi_161916784
Beetje hooghartig om te denken dat je betere auto's krijgt als je je werk "beter" doet :')

Het lijkt mij volstrekt willekeurig, aanbod van ritjes gewoon zo goed mogelijk afstemmen op de beschikbare hikers/regio's en een zo compleet mogelijk rondje van begin- terug naar beginplaats te maken.

De planning op zich lijkt me al genoeg werk om volledig te krijgen, denk je nou echt dat er iemand de ritjes op fiscale waarde gaat sorteren en die aan de superhikers gaat verdelen?

Op mijn eerste werkdag had ik een gloednieuwe auto van ruim ¤45 000 en heb ook wel werkdagen gehad waar ik begon in een Audi A7 en eindigde in een vercrackte Opel Combo van 8 jaar oud.
pi_161916843
Het enige criteria waar AR en EW naar kijken voordat ze je bellen is of er niet een jongere hiker (die minder betaald krijgt) in dezelfde buurt woont.
pi_161916901
De enige keer dat ik zoiets hoorde was voor de Tesla die voor een directeur was. Toen hebben ze gekeken of ik geen boetes had gereden. Verder heb ik nog nooit boetes of schades gereden, krijg ik net zo vaak hele dikke auto's als busjes en heb ik vrij vaak geen werk. Ik denk dat leeftijd inderdaad een veel belangrijkere factor is dan hoe je rijdt.
pi_161917495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:27 schreef Sjouveur het volgende:
Mercedes ML is echt zo'n bizar comfortabele wagen, heerlijk. Volgens mij is die auto ook meer voor de Amerikaanse markt ontworpen.
Of de R-klasse.. Wat een apparaat is dat om te rijden.

Ultieme familiebak.
Nee.
pi_161927131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:51 schreef stripe het volgende:
Het enige criteria waar AR en EW naar kijken voordat ze je bellen is of er niet een jongere hiker (die minder betaald krijgt) in dezelfde buurt woont.
Dat denk ik ook weer niet, tegendeel bewijst zich vaak met een paar vrienden van mij die ouder zijn dan ik...
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:25:42 #298
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161928813
Ik reed in mijn eerste half jaar juist de dikste auto's. Denk dat er geen enkele selectie plaatsvindt, behalve dan voor de Tesla's en Porsche's die zo heel af en toe voorbij komen.
  donderdag 5 mei 2016 @ 00:04:13 #299
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161936789
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:41 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik denk dat het pure willekeur is. Zo kreeg ik op een dag ook zomaar een RS5 toegewezen tussen alle Golfjes 1.2 TDI. ML 350 Bluetec is wel echt netjes, heb zelf veel gereden in een E 350 CDI 4matic (zelfde motor). Die 620 nm koppel is echt fantastisch!
  donderdag 5 mei 2016 @ 00:07:52 #300
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161936879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef SR4 het volgende:

[..]

Nog geen idee :')
Ik zat eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem als jij. De laatste dag dat ik 3 of meer ritten had is inmiddels wel weer een dikke 2 maanden geleden. Nu draai ik meestal dagen van maximaal 6 uur. Opzich niet heel slecht, maar ik wil eigenlijk gewoon minimaal van 9 tot 5 (in aantal uren) op pad zijn als ik een dag vrij ben om te kunnen werken. Tja, dat is natuurlijk wel een beetje de prijs die je betaalt (letterlijk) voor een flexibele baan als deze, maar dat betekent niet dat het soms knap vervelend kan zijn dat je maar 3-4 uurtjes werk hebt. Ik heb aanstaande maandag rijtest nummer 2 voor privéchauffeur. Ben benieuwd!
pi_161944226
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')