Of naar de mond van de gewone burger die een betaalbare manier wil om naar zijn werk te rijden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:36 schreef Roellie80 het volgende:
In een ideale wereld zijn er geen benzineauto's meer. Het is niet realiseerbaar op zo'n korte termijn denk ik, maar ben wel voor.
De VVD praat zoals gewoonlijk weer naar de mond van de industrie
Is helemaal niet verkeerd ook, en betaalbaar vind ik aanschaf onderhoud en ander kosten wegenbelasting onder andere, dat of die kosten vind ik nog belangrijker als aanschaf.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of naar de mond van de gewone burger die een betaalbare manier wil om naar zijn werk te rijden.
Tien jaar is alleen mogelijk als er een soort ingrijpen plaatsvind zoals die in de tweede wereldoorlog plaatsvond. Een wetje aannemen in NL doet dat niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:36 schreef Roellie80 het volgende:
In een ideale wereld zijn er geen benzineauto's meer. Het is niet realiseerbaar op zo'n korte termijn denk ik, maar ben wel voor.
Als er over 10 jaar een verbod zou zijn op brandstofauto's dan wordt vervoer per auto's voor heel wat burgers onbetaalbaar. Een nog grotere groep zou er duurder uit door zijn en niemand of nagenoeg niemand van de gebruikers zou er beter af door zijn. Ja, diegene die anders toch al elektrisch zouden rijden zijn beter af.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is helemaal niet verkeerd ook, en betaalbaar vind ik aanschaf onderhoud en ander kosten wegenbelasting onder andere, dat of die kosten vind ik nog belangrijker als aanschaf.
Die komen namelijk steeds weer terug, denk me echter dat ze die koe niet zonder gras willen laten, daar die anders niet gemolken kan worden!
Je hebt echt moeite wat zinnigs leesbaars te schrijven.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is helemaal niet verkeerd ook, en betaalbaar vind ik aanschaf onderhoud en ander kosten wegenbelasting onder andere, dat of die kosten vind ik nog belangrijker als aanschaf.
Die komen namelijk steeds weer terug, denk me echter dat ze die koe niet zonder gras willen laten, daar die anders niet gemolken kan worden!
Dacht dat jij mij op negeren had staan, en dan kom je nog met commentaar!quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt echt moeite wat zinnigs leesbaars te schrijven.
sjesusquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt echt moeite wat zinnigs leesbaars te schrijven.
Heb ik het woordje moet erin staan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:50 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel zo'n geheime code...![]()
de koe moet gemolken worden.... ik herhaal .... de koe moet gemolken worden....
De lange snikken van de violen van de herfst verwonden mijn hart in lome Monotonie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:50 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel zo'n geheime code...![]()
de koe moet gemolken worden.... ik herhaal .... de koe moet gemolken worden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De lange snikken van de violen van de herfst verwonden mijn hart in lome Monotonie.
Ik denk het niet want elektrische auto's zijn nog te duur om aan te schaffen en dat zullen ze over 10 jaar nog zijn. Leuk dat je als partij zulke plannen hebt maar dan moet je er ook voor zorgen dat het alternatief makkelijker te benaderen is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:36 schreef Roellie80 het volgende:
Tussen nu en tien jaar zullen er een aantal volledig elektrische auto's voor een prijs tussen de 30 en 40 K op de markt zijn met een range tussen de 250 en 400 kilometer.quote:Op maandag 11 april 2016 07:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik denk het niet want elektrische auto's zijn nog te duur om aan te schaffen en dat zullen ze over 10 jaar nog zijn. Leuk dat je als partij zulke plannen hebt maar dan moet je er ook voor zorgen dat het alternatief makkelijker te benaderen is.
overheid vind milieu belangrijk als belastingmaatregel, niet als belastingvoordeelquote:Op maandag 11 april 2016 03:12 schreef W00fer het volgende:
Ik ben toch wel "iets" van mening veranderd sinds de uitzending van Zembla over (ultra)fijnstof van deze week. Niet direct een milieuridder geworden want er wordt heel veel subsidie verkwist en een boel politieke regeltjes kloppen nog voor geen meter (het voorbeeld van de Hummer die wel de stad in mag maar de lelijke eend niet) dus hier en daar zal ik aan mijn mening nog wat moeten schaven. Ik denk wel dat max tien jaar erg optimistisch is, maar er echt wel wat moet gebeuren als je de artsen mag geloven. Je zult dan ook vliegtuigen en de industrie mee moeten nemen. Aangezien elektrisch vliegen nog enkele decennia ver weg is, er alles aan gedaan wordt om de economie weer te stuwen zal het erg moeilijk worden. Overigens zul je dan schepen ook elektrisch moeten laten varen oid.
Verder kwam ik dit nog tegen. Ik denk dat er zeer kritisch gekeken moet worden waar de grondstoffen van de accu's vandaan komt en hoe deze gerecycled worden en hoe de elektriciteit voor de auto's opgewekt wordt. Een auto vullen met grijze stroom heb je alsnog niet veel aan.
[ afbeelding ]
Denk het niet, wel zal er als je een bedrijf hebt en hem daarop hebt rijden een leuke subsidie aan vast kunnen hangen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:22 schreef juliusceasar het volgende:
Betaald de PvdA dan voor mij die electrische auto???
Sukkels!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |