Wat was er dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef Faxie het volgende:
Kut Chinezen
Creditcardbedrijf gebeld. Ze gaan alles regelen
Krijg je ervan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef Faxie het volgende:
Kut Chinezen
Creditcardbedrijf gebeld. Ze gaan alles regelen
Sturen maar een halve order op, en houden zich vervolgens van de dommequote:
Kan je beter uit Japan halenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Faxie z'n sexspeeltjes komen uit China.
Vliesje? Inmiddels een drumvlies denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Als yats zijn vliesje niet verliest dit weekend geef ik alle hoop op.
Ik mag toch hopen dat hij die allang kwijt is hoor. Of groeit dat terug?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat groeit terug na verloop van tijd. Niet fysiek, maar wel mentaal. Dan ben je gewoon weer maagd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij die allang kwijt is hoor. Of groeit dat terug?
Dat jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Hebben ze me bij biologie helemaal niet uitgelegdquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat groeit terug na verloop van tijd. Niet fysiek, maar wel mentaal. Dan ben je gewoon weer maagd.
Broscience.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben ze me bij biologie helemaal niet uitgelegd
Volgens mij is hij die al kwijt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Lach me stuk als hij dadelijk met een premium dame op de knoppen komt die hij vol kleine Yatsjes heeft geblaftquote:
Leuk toch voor hem?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lach me stuk als hij dadelijk met een premium dame op de knoppen komt die hij vol kleine Yatsjes heeft geblaft
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom verander ik mijn FB status maar niet....
Probeer een hapje truffelkaviaar en een koel glaasje chardonnay met dit ontluikende lenteweer, daar komen de versgeschoren premium vrouwen tenminste op afquote:
Nee, dank je. Straks nog sporten en bier drinken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer een hapje truffelkaviaar en een koel glaasje chardonnay met dit ontluikende lenteweer, daar komen de versgeschoren premium vrouwen tenminste op af
Advocaatquote:
Lachen gieren brullen weer hierquote:
dat stralen we uit he, als we pasgeschoren zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer een hapje truffelkaviaar en een koel glaasje chardonnay met dit ontluikende lenteweer, daar komen de versgeschoren premium vrouwen tenminste op af
als je je profielfoto verandert, komt dat wel goedquote:Op vrijdag 1 april 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom verander ik mijn FB status maar niet....
Pas 15 jaar. Maken jullie je maar geen zorgen daarover, maar toch bedankt.quote:
Hoe is het?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pas 15 jaar. Maken jullie je maar geen zorgen daarover, maar toch bedankt.
Ik las iets over haar op je borstkas?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pas 15 jaar. Maken jullie je maar geen zorgen daarover, maar toch bedankt.
Haar, of 'haar'?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las iets over haar op je borstkas?
Gezellig.Wat hebben jullie vandaag gedaan?
yats gezellig?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik herken een kaal molletje al van 250 meter afstandquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat stralen we uit he, als we pasgeschoren zijn?
Je mag niet dichter in de buurt van de peuterspeelzaal komen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken een kaal molletje al van 250 meter afstand
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je mag niet dichter in de buurt van de peuterspeelzaal komen?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ligt aan het postuur van pappiequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat las je correctquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals borsten en schaamlippen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat las je correct
Oef, lang verhaal. Onder andere de beste vis ooit gegeten in een klein restaurantje en allerlei dingen bekeken.
En het Perineum. Dé bezienswaardigheid in Parijs!quote:
I WANTS ITquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Harmankardon het volgende:
Dit weekend weer Cincinnati Chili maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pedo detected.quote:
Met spaghetti, apart.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Harmankardon het volgende:
Dit weekend weer Cincinnati Chili maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kusjekroel.quote:
Dan wil ik dat restaurantje weten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat las je correct
Oef, lang verhaal. Onder andere de beste vis ooit gegeten in een klein restaurantje en allerlei dingen bekeken.
"Ouwe"quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef MissMSX het volgende:
KLB / Ouwe mannen die je aanspreken op datingsites/apps
Leukquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat las je correct
Beetje toeristisch maar wel leuk als je het niet kent, Nos ancêtres les Gaulois op Ile Saint Louisquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat las je correct
Zonder reservering lukt dat vast niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje toeristisch maar wel leuk als je het niet kent, Nos ancêtres les Gaulois op Ile Saint Louis
Doe je er moeite voor dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog steeds niemand ontmoet....
Kras kras
Ik ga de katten maar eens knuffelen ofzo....![]()
Valt wel mee toch? Tis al 10 uur geweestquote:
Precies, vandaag weer twee vrouwen moeten afwimpelen. Da's de enige moeite die ik moet doen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:22 schreef Faxie het volgende:
Maar je moet toch juist geen moeite doen, want dan komt het vanzelf?
Iksnaperniksmeervan
We kunnen niet allemaal een baas zijn zoals jijquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, vandaag weer twee vrouwen moeten afwimpelen. Da's de enige moeite die ik moet doen.
Het is niet voor niets ont-moetenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:22 schreef Faxie het volgende:
Iksnaperniksmeervan
Godver.twitter:meesterbart twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 10:47:18Ik heb zojuist twee leerlingen naar de winkel gestuurd om zelfcorrigerend toetspapier te halen.Ik ben benieuwd. reageer retweet
Hehe scherpquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is niet voor niets ont-moeten
Nieuwelingen worden bij ons ook naar het magazijn gestuurd om nieuwe rasterpuntjes te halenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:32 schreef Fascination het volgende:
Godver.twitter:meesterbart twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 10:47:18Ik heb zojuist twee leerlingen naar de winkel gestuurd om zelfcorrigerend toetspapier te halen.Ik ben benieuwd. reageer retweet
Hopelijk zijn jullie beter in drukken dan in humor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:33 schreef Faxie het volgende:
Nieuwelingen worden bij ons ook naar het magazijn gestuurd om nieuwe rasterpuntjes te halen
Voor een drukker is dat hilarischquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk zijn jullie beter in drukken dan in humor.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef Dqod het volgende:
Ik zou je 'rasterpuntjes' in je bakkes douwen
Okdoei![]()
Ik zal kijken of ik t nog kan vinden qua naam als ik terug ben. Het was vlakbij de catacombes.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan wil ik dat restaurantje weten.![]()
Klinkt goed!
Is het een aanrader? We zijn er nog niet binnen geweest omdat er een rij van twee uur stond.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:38 schreef CherryLips het volgende:
De catacomben, mooie herinneringen aan.
De tering, ik ben er twee keer geweest en kon beide keren zo doorlopen. De eerste keer hadden we die toko zowat voor onszelf. Ik vond het heel luguber en gaaf maar weet niet of ik er twee uur voor in de rij zou staan en hutje mutje erdoorheen te lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:08 schreef yats het volgende:
[..]
Is het een aanrader? We zijn er nog niet binnen geweest omdat er een rij van twee uur stond.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:22 schreef Faxie het volgende:
Iksnaperniksmeervan
7 uurquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe vroeg gingen je ogen vandaag open?
Snel solliciteren op die vacature voor etalagepop in een beddenzaak dan!quote:
Ach, dan ga je toch gewoon vroeger naar bed. Netto hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook jaren en dan ineens.
Voelt toch anders om beetje laat op te blijven en dan tot 11 uur in je bed liggen stinken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dan ga je toch gewoon vroeger naar bed. Netto hetzelfde.
Nou ja, 11 uur vind ik dan weer een beetje te erg hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voelt toch anders om beetje laat op te blijven en dan tot 11 uur in je bed liggen stinken.
Ditquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook jaren en dan ineens.
Burgerlul!quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Voordeel is wel dat het nu half 11 is en stofzuigen, was/afwas doen en zooi opruimen allemaal al gedaan is.
Zo stel ik mij Kaneel zijn huis voor. Da's toch een hoarder?quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Anders gaat het er zo uit zien.
[ afbeelding ]
Alleen van papieren en kleren. :$quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo stel ik mij Kaneel zijn huis voor. Da's toch een hoarder?
Zou er spontaan ongelukkig van worden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Het was weer leukquote:
Guiltyquote:
Krijg je mond- en keelkanker van.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, liefdesverdriet stelt geen kont voor met de volgende kut in je mond
Gewoon premium vrouwen beffen, nergens last vanquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je mond- en keelkanker van.
Moet toch een beetje opscheppen over de prijs.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:00 schreef Barbusse het volgende:
"Premium"Het is wel blijven hangen he?
Maatje van me vraagt altijd, is het wel een beetje een prize chick of kan iedereen ze oplaaien?quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:00 schreef Barbusse het volgende:
"Premium"Het is wel blijven hangen he?
Ik hoard geen vuilnisquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kreeg je een tientje teveel terug aan de kassa?quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat, is t uit?![]()
Ik heb gisteren een ego boost gehad, dus nu voel ik mezelf ook premium
dat slaat echt nergens op, dan zou ik eerder t idee hebben dat de kassadame zich had vergistquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je een tientje teveel terug aan de kassa?
Ik heb bijvoorbeeld ongeveer 60 boeken die niet in een van mijn 3 boekenkasten passenquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat voor een een treasure is, is voor de ander...
Arme Fax....quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:08 schreef Faxie het volgende:
Yats en Barbusse zijn aan het neuken, en ik heb Jehova's aan m'n deur
Vertel daaaahanquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat slaat echt nergens op, dan zou ik eerder t idee hebben dat de kassadame zich had vergist
Boekenkastje op maat maken, lekker relaxed klusjequote:Op zaterdag 2 april 2016 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ongeveer 60 boeken die niet in een van mijn 3 boekenkasten passen
dat snap ik, dan moet je ze toch ergens kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ongeveer 60 boeken die niet in een van mijn 3 boekenkasten passen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Het kan best moeilijk zijn om te erkennen dat een gedeelte van je spullen nutteloze troep is.
Klopt. Daarom best trots dat ik 6 jaar geleden 90% van m'n zooi heb weg gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Het kan best moeilijk zijn om te erkennen dat een gedeelte van je spullen nutteloze troep is.
Oh, ik vind dat eerste het moeilijkst, daarna gaat het weggooien eigenlijk vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is nutteloos.
Vind het alleen moeilijk om los te laten.
Ben net een vrouw in een slechte relatie.
dat heb ik ook al twee keer gedaan, ik heb alleen van sommige dingen achteraf spijtquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Daarom best trots dat ik 6 jaar geleden 90% van m'n zooi heb weg gedaan
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben net een vrouw in een slechte relatie.
Ik leef altijd op 90 procent troep capaciteit, ik haat troep, ik ben echt een weggooier, ik koop van alles een en het beste......bovendien verhuis ik zo vaak dat ik graag licht leefquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat eerste het moeilijkst, daarna gaat het weggooien eigenlijk vrij makkelijk.
Misschien moet je opschrijven wat nutteloos is en mij wat laten weggooien.
Amen, het leven is prachtig en zo niet, lekker met een glimlach op de smoel en afglijdende edoch rechte schouders knokken tot je wel een leuk leven hebtquote:
Sommige mensen ervaren die eerste fase zowat dagelijks, die zijn een beetje zoekende en komen er bij iedere eerste fase achter dat de vorige eerste fase helemaal geen eerste fase wasquote:
mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen ervaren die eerste fase zowat dagelijks, die zijn een beetje zoekende en komen er bij iedere eerste fase achter dat de vorige eerste fase helemaal geen eerste fase was
quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen ervaren die eerste fase zowat dagelijks, die zijn een beetje zoekende en komen er bij iedere eerste fase achter dat de vorige eerste fase helemaal geen eerste fase was
Ik vind dat juist bijzonder intrigerend, maandenlang een stapelverliefde Barbusse op de aller aller allermooiste en aller aller leukste vrouw ter wereld volgens zijn zeggen, dan maakt hij het uit door veranderende omstandigheden en slechts de volgende dag is hij weer stapelverliefd op een ander vrouwtje, en dat voor zo'n zelfbenoemde heer die ik niet ben, laat zien dat we allemaal gewoon beesten zijn als het kutgat ons in het gelaat lacht , hoef ik me weer wat minder te schamen voor mijn bokkesprongen en strapatsenquote:
UitStraling vult je leven wel even in voor je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Erm...ok? Ik ben verliefd? Alweer? Guess I missed the memo...
Tsk, alsof onze huispsycholoog, -levensgenieter en ervaringsdeskundige UitStraling er ooit naast zit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Komt nog welquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel vaak gelijk he, begint me zelf ook op te vallenquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, alsof onze huispsycholoog, -levensgenieter en ervaringsdeskundige UitStraling er ooit naast zit.
Dat zeg ik toch? Wijf, met je extreme behoefte aan bevestiging.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel vaak gelijk he, begint me zelf ook op te vallen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Wijf, met je extreme behoefte aan bevestiging.
Iedere levenskunstenaar heeft bewondering en adoratie nodigquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Wijf, met je extreme behoefte aan bevestiging.
Niet douchen, dan ruiken ze het onbewust en wakkert het de competitiedrang aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga maar even douchen en richting werk.....
Godverdommequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet douchen, dan ruiken ze het onbewust en wakkert het de competitiedrang aan.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet douchen, dan ruiken ze het onbewust en wakkert het de competitiedrang aan.
Een echte levenskunstenaar wordt miskent zolang hij leeft en pas bewonderd na zijn dood.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Iedere levenskunstenaar heeft bewondering en adoratie nodig
Pure poëzie dit, sterven zodat een ander 't goede leven dat je hebt geleden kan waarderen en adorerenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte levenskunstenaar wordt miskent zolang hij leeft en pas bewonderd na zijn dood.
Doodsverwensing, tr gemacht.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte levenskunstenaar wordt miskent zolang hij leeft en pas bewonderd na zijn dood.
Heb je al een baantje?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:13 schreef MissMSX het volgende:
Levenskunstenaar. Zo'n zelfbedacht, rookgordijnalternatief voor flierefluiter of lapzwans.
Ik dacht zelf meer aan dat hij per direct zou stoppen met FOK! Meer dan voldoende om te kijken of zijn nagedachtenis voortleeft.quote:
Ook een goede optie.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan dat hij per direct zou stoppen met FOK! Meer dan voldoende om te kijken of zijn nagedachtenis voortleeft.
Ik noem mezelf levenskunstenaar?quote:
Over levenskunst gesproken...quote:
Ha, nog even snel spek op de boodschappenlijst zettenquote:
Daar maak je iemand blij meequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha, nog even snel spek op de boodschappenlijst zetten
quote:
Eieren, spek, hash browns en paddenstoelen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:50 schreef xFriendx het volgende:
4 eieren, 5 plakken spek, nu wel welletjes
Ik drink het nu alweer tijden gewoon zwart, idem voor thee. Dan proef ik tenminste niet enkel dat zoete. Hoewel ik geen idee heb hoeveel suiker(klontje) 1 zoetje is eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
En koffie met een zoetje, moet wel een beetje op de lijn letten.
Omelet met 6 eieren en spekquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:50 schreef xFriendx het volgende:
4 eieren, 5 plakken spek, nu wel welletjes
Was een garpje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink het nu alweer tijden gewoon zwart, idem voor thee. Dan proef ik tenminste niet enkel dat zoete. Hoewel ik geen idee heb hoeveel suiker(klontje) 1 zoetje is eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een garpje.Koffie of thee met suiker.
Ik had gesport dus had wat energie en eiwitten nodigquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een bak vol met fruit. Ik doe niet mee met die McHeartattack Marathon van jullie.
en sommigen raken onderweg n oor kwijtquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nee, daarvoor moet je naar de zeeman, of de wibra.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk in mijn Sartoria maatpak bij de Bristol joggingbroeken kopen, rock&roll to the max
Met de energie gaat het voor mij toch al niet meer goedkomen vandaagquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had gesport dus had wat energie en eiwitten nodig
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een bak vol met fruit. Ik doe niet mee met die McHeartattack Marathon van jullie.
Gezondheid alom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb couscous met zoete aardappel / avocado.
ik zat aan de magere yoghurt met vruchten en honingquote:
Mag ook wel een keer na al die wijn.quote:
Wijn is ook van fruit gemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer na al die wijn.
quote:
Huismanquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
En mueslirepen zijn ook zomaar in één keer gelukt.
Maar wat moet je met 6 eieren?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook de laatste keer, net iets te veel en het pastte net in de pan
Volgende keer 1 struisvogel ei nemenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook de laatste keer, net iets te veel en het pastte net in de pan
Mannen die niet kunnen kokenquote:
Open er een topic overquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh nee, mijn gevoelens. Wat doe je.
Ik vind het wel schattig hoor, we ontkomen geen van allen aan de dagelijkse beslommeringen helaasquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh nee, mijn gevoelens. Wat doe je.
Ik excelleer maar in een paar dingen. Ben soort van zeg maar gespecialiseerd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast vele andere dingen waar ik in excelleer ben ik ook een uitstekende chef kok
Nog gescoord gisteren?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik excelleer maar in een paar dingen. Ben soort van zeg maar gespecialiseerd.
goffer, jij bent toch wel Gods gift to vrouwen he. En mannen. Eigenlijk alles en iedereen op aarde en daarbuiten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast vele andere dingen waar ik in excelleer ben ik ook een uitstekende chef kok
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goffer, jij bent toch wel Gods gift to vrouwen he. En mannen. Eigenlijk alles en iedereen op aarde en daarbuiten.
quote:
Eten.quote:
Goed planquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer 1 struisvogel ei nemen
daar ben ik echt heel saai inquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Oh, ik kan het nationaliteitenlijstje weer eens aanvullen
Meh, das nog maar afwachten.quote:
Laat het me weten wanneer Papoea Nieuw Guinea aan de beurt is, die heb ik overgeslagenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:03 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Het is uit met het mooiste meisje van de wereld en je grootste liefde?quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Dat zie ik ook niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat het me weten wanneer Papoea Nieuw Guinea aan de beurt is, die heb ik overgeslagen
Gewoon beetje met je haar wapperenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:04 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt niet zo iemand vanuit de kroeg mijn bed in krijgen![]()
Zou niet weten hoe en ik denk dat ik me ook ongemakkelijk zou voelen. En het lijkt me ook niet leuk eigenlijk
Ja, want ze gaat terug naar Frankrijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is uit met het mooiste meisje van de wereld en je grootste liefde?
Het gebeurde gewoon, sorry hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:04 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt niet zo iemand vanuit de kroeg mijn bed in krijgen![]()
Zou niet weten hoe en ik denk dat ik me ook ongemakkelijk zou voelen. En het lijkt me ook niet leuk eigenlijk
Er is altijd wel een mooier of leuker meisje om de hoek of een grotere liefde, dat maakt het leven ook zo leuk en prettig onverwachts voor de mensen met ballenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is uit met het mooiste meisje van de wereld en je grootste liefde?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nooit meer iemand tegenkomen en blijf forever alone, echt![]()
![]()
therethere.gifquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:09 schreef Faxie het volgende:
![]()
Dat komt omdat je liever naar toiletbril muziek luistert en met transformers speelt, huphup gewoon net als ieder normaal mens de kroeg in jij en je ballen schraal neuken met kuddes vrouwen tot er wat leuks bij zitquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:09 schreef Faxie het volgende:
![]()
Met deze instelling welquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:09 schreef Faxie het volgende:
![]()
Soms denk ik dat hij ons allemaal maar loopt te trollen en woont hij al jaren samen met een leuke damequote:
Ik ben 'm tegen gekomen op tinderquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik dat hij ons allemaal maar loopt te trollen en woont hij al jaren samen met een leuke dame
Omgquote:
Daarvoor hangen er teveel naakte vrouwen in zijn huis.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik dat hij ons allemaal maar loopt te trollen en woont hij al jaren samen met een leuke dame
Dickpics uit KPD waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OmgHoe weet je dan dat hij het is?
Maar helaasquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fototopic.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OmgHoe weet je dan dat hij het is?
quote:
Jammer he?quote:
Kappen met koekjes bakken en op een terrasje gaan zittenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik begin me ook een beetje in het foreveralonehoekje te begeven.
Ik gun het hem zo. Maar ik kan me met die instelling ook voorstellen dat vrouwen er niet voor gaan. Hoe makkelijker je te krijgen bent, hoe minder interessant je bentquote:
Het is volgens mij nog niet eens het makkelijk zijn alleen, ook die houding van 'mjah, zal wel weer niks worden' zal niet echt aantrekkelijk worden gevondenquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gun het hem zo. Maar ik kan me met die instelling ook voorstellen dat vrouwen er niet voor gaan. Hoe makkelijker je te krijgen bent, hoe minder interessant je bent
Stom vrouwvolk ook. Komen ze es een keer een man tegen met zelfkennis, is dat weer niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:35 schreef Barbusse het volgende:
Het is volgens mij nog niet eens het makkelijk zijn alleen, ook die houding van 'mjah, zal wel weer niks worden' zal niet echt aantrekkelijk worden gevonden
Dat bedoel ik met 'die instelling'quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog niet eens het makkelijk zijn alleen, ook die houding van 'mjah, zal wel weer niks worden' zal niet echt aantrekkelijk worden gevonden
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stom vrouwvolk ook. Komen ze es een keer een man tegen met zelfkennis, is dat weer niet aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |