Hoi, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nice, gefeliciteerd iedereen!
Welke hoes is het trouwens voor de koptelefoon? Beiden prima maar die van de link geeft een andere dan die van het plaatje in de OP haha
In het mailtje van Banggood over het shipping address komt geen NL in voorquote:
Ik zie het wel staan bij de details van de bestelling op de website zelf.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:40 schreef Skweezer het volgende:
[..]
In het mailtje van Banggood over het shipping address komt geen NL in voor
er staat :
straat+nummer
woonplaats, woonplaats postcode
Bij mij niet site(met/zonder login) en mailquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik zie het wel staan bij de details van de bestelling op de website zelf.
Hier is ook mijn woonplaats als land te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:02 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Bij mij niet site(met/zonder login) en mail
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:02 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Bij mij niet site(met/zonder login) en mail
Mijn nieuwe collega moet nog een klein beetje ingewerkt worden, maar in het systeem staat wel gewoon Nederland, dus moet goedkomen!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:03 schreef Halldor het volgende:
[..]
Hier is ook mijn woonplaats als land te zien.
Bedankt!quote:Op maandag 11 april 2016 09:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Mijn nieuwe collega moet nog een klein beetje ingewerkt worden, maar in het systeem staat wel gewoon Nederland, dus moet goedkomen!
lol. Een beetje te laatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:19 schreef Marloes1990 het volgende:
http://www.banggood.com/U(...)e-GPS-p-1023609.html
Doe mij de BUBM organizer maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |