Dat betekent, mijns inziens, dat ze dus ook de "negatieve" gevolgen moeten dragen, zoals vluchtelingen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betkeend niet dat ze kansarme vluchtelingen moeten aannemen.
Blijkbaar niet, want de EU durft niets.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent, mijns inziens, dat ze dus ook de "negatieve" gevolgen moeten dragen, zoals vluchtelingen.
Als ze te stoer doen worden ze er gewoon uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen heeft toch ultieme macht nu.
Ze krijgen bakken geld.
Maar ze kunnen gewoon zeggen dat ze niet willen meewerken.
Dat is niet het probleem van Polen, maar van de EU.
Tuurlijk. Dat blijkt welquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze te stoer doen worden ze er gewoon uitgeflikkerd.
Ze houden zich nog braaf genoeg aan de regels. Als dat stopt, is het Polen dat in de problemen raakt, niet de EU.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat zo zou zijn, dan zouden er toch sancties zijn.
En Duitsland.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze houden zich nog braaf genoeg aan de regels. Als dat stopt, is het Polen dat in de problemen raakt, niet de EU.
quote:
Hier suggereer je dus dat beide verkiezingen niet democratisch warenquote:
Denk dat je Polen nu iets te hoog inschat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang Duitsland massas belangen in Polen heeft financieel gezien gebeurt dat niet hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je Polen nu iets te hoog inschat.
Uiteraard. Het oostblok is niet democratisch, dat is mijn totale punt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hier suggereer je dus dat beide verkiezingen niet democratisch waren
Als dat zo zou zijn? Waarom geeft de EU dan zoveel gratis geld?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je Polen nu iets te hoog inschat.
Omdat Polen tot dusver ook braaf meegaat met de belangen van de EU.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn? Waarom geeft de EU dan zoveel gratis geld?
Dan is er toch niets te klagen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat Polen tot dusver ook braaf meegaat met de belangen van de EU.
Nja, is niet mijn manier van samenwerking regelenquote:
EU had dan ook nooit met die oostbloklanden moeten samenwerkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, is niet mijn manier van samenwerking regelenen tevens mijn kritiekpunt op de EU.
Ze weten toch dat die vluchtelingen binnen 1 dag in Duitsland zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
Maar Polen blijft wss voorlopig braaf doen wat de EU wil
jawelquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
EU had dan ook nooit met die oostbloklanden moeten samenwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |