Lekker bezig en herkenbaarquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej, k heb de op-papier-zwaarste training overleefd! Wel weer twee dingen geleerd die ik eigenlijk al wist: 1. Het is allemaal mentaal en 2. Ik ben een echte lange afstandsloper. Na de eerste en de tweede had ik namelijk echt heel veel medelijden met mezelf en dacht ik echt niet dat het ging lukken, maar de laatste twee waren ook nog wel erg zwaar en gingen eigenlijk het lekkerst, en toen dacht ik achteraf; als ik nog een of twee duizendjes had gemoeten was dat ook nog wel gelukt. Het was flink uit mijn comfortzone in ieder geval maar geeft wel veel vertrouwen, tijden 3.46 3.47 3.50 3.48 3.48! Nog 4 looptrainingen en één krachttraining te gaan, de tijd gaat (te) snel hier! Ik zou best een langere tijd zo het leven van een atleet willen leven
Ja bij de normale souplesse duizendjes heb ik ook altijd wel wat frisse tegenzin in het begin, maar dat is meer omdat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Lekker bezig en herkenbaarik doe regelmatig 6x1000, bij de eerste denk ik ook altijd dat het niks wordt, maar halverwege gaat t vaak stukken beter en moet ik erop letten dat ik niet te hard loop ( volgens soeplessemethode).
Voorlopig loop ik even helemaal nietGisteren is m'n kuit kapot gegaan (zweepslag?), moest nog 4 km naar huis hobbelen. Voelde als rijden met een lekke band.
Het is even niet anders, tijd om andere dingen te doen als hardlopen. Wel balen dat ik (weer) m'n smashrunbadge van 4 opeenvolgende maanden meer kms lopen niet ga halen
Nice! De dip is weer over dus?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu trouwens dat ik nu al over de helft ben van het totaal aantal km's van vorig jaar.
Ik kijk het eerst nog even aan. Dokter Google zegt rust houden, ik denk een fysio dat ook gaat zeggen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik zag al iets voorbij komen op facebook dat je je training moest staken, wat balen zeg! Al een fysio of iets gezien?
ik heb hier zojuist in elk geval al wat zon gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:34 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik kijk het eerst nog even aan. Dokter Google zegt rust houden, ik denk een fysio dat ook gaat zeggen.
Wel lekker zeg zo'n trainingsstage in de zon, daar zou ik ook wel aan kunnen wennen
Als ik terug kijk naar 6 jaar terug zijn het echt lelijke witte schoenen!quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:45 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Njah, op zich heeft het wel nut naar mijn gevoel. Ik zag opeens idd hoe mijn enkel ging, en wat voor rare beweging ik met mijn rechtervoet maak tijdens het lopen....
En die kleurtjes, vroeg ik ook eens naar de laatste keer dat ik scheonen kocht (ik vind echt 9 vd 10 hardloop schoenen simpelweg lelijk). Volgens hun was het vooral een trend die neerkwam op het zich afzetten tegen de ouderwetse 'alles wit' stijl
Januari, februari een maandgemiddelde van 40km....vandaag een marathon.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:36 schreef Devv het volgende:
Ik heb nog teveel last van pijntjes. De fysio denkt dat het geen zware blessure is maar dat een extra week rust verstandig is. Het lijkt erop dat het weer geen goede marathonvoorbereiding gaat worden. Ik denk dat ik hierna maar een boek ga schrijven met de titel: "Hoe train je in minder dan twee maanden voor een marathon".
Netjes die 10%-regel aanhoudenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Januari, februari een maandgemiddelde van 40km....vandaag een marathon.
Hoofdstuk 1 "niet miepen"
Ja kak, nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien wel grappig voor DeLuna of guppyfriend. Dit soort statistiekjes krijg je als je met een Fenix3 gaat zwemmen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/1107343037
Da's mooi kut zegquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Lekker bezig en herkenbaarik doe regelmatig 6x1000, bij de eerste denk ik ook altijd dat het niks wordt, maar halverwege gaat t vaak stukken beter en moet ik erop letten dat ik niet te hard loop ( volgens soeplessemethode).
Voorlopig loop ik even helemaal nietGisteren is m'n kuit kapot gegaan (zweepslag?), moest nog 4 km naar huis hobbelen. Voelde als rijden met een lekke band.
Het is even niet anders, tijd om andere dingen te doen als hardlopen. Wel balen dat ik (weer) m'n smashrunbadge van 4 opeenvolgende maanden meer kms lopen niet ga halen
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien wel grappig voor DeLuna of guppyfriend. Dit soort statistiekjes krijg je als je met een Fenix3 gaat zwemmen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/1107343037
Klik eens op intervallen onderin. Al klopt er geen zak van heb alleen maar bortslag gedaan. Maar goed met mijn belabberde techniek lijkt dat ook nergens op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]Nu moet ie nog aan slagherkenning doen
Hmmm dan hoop ik dat ze dat nog iets nauwkeuriger maken voordat ik deze (of een nieuwe versie) koopquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Klik eens op intervallen onderin. Al klopt er geen zak van heb alleen maar bortslag gedaan. Maar goed met mijn belabberde techniek lijkt dat ook nergens op.
Sorry baas. Ik zal niet meer zeuren over blessures maar zeg je dan gelijk tegen al die anderen dat ze ook niet moeten zeuren?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Januari, februari een maandgemiddelde van 40km....vandaag een marathon.
Hoofdstuk 1 "niet miepen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |