Geen grapquote:
twitter:OfficialPDC twitterde op donderdag 31-03-2016 om 23:30:45DRAW | Michael van Gerwen produces a great comeback to secure a draw against Raymond van Barneveld. #LoveTheDarts https://t.co/gCV8j9mwsm reageer retweet
Meer een denksport, zoals schaken. Niet zozeer een fysieke sportquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Darten is wel degelijk een sport.
Waar moet je dan aan denken ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Meer een denksport, zoals schaken. Niet zozeer een fysieke sport
T20 D18 . bedacht in 1 sec.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je op 96 staat, moet je toch even rekenen hoe je het beste uit kunt gooien.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Fysiek zeker niet. Die gasten wegen vaak meer dan 100 kilo. Het is een kroegsport. Een beetje pijltjes gooien en na afloop flink zuipen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die Van Gerwen komt idd niet al te snugger over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
T20 D18 . bedacht in 1 sec.
Of schat je hun denkvermogens niet al te hoog in ?
Die is juist zo goed vanwege zijn achterlijkheidquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Van Gerwen komt idd niet al te snugger over.
Ik denk dat je schromelijk onderschat wat een aanslag op je lichaam schaken op topniveau is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo werkte. Dus iedereen die Ajax zag winnen van PSV is nu voor Ajax.quote:"De mensen in Nederland kijken naar darts en dan vooral het WK en de Premier League. Ze zagen mij Michael verslaan op het afgelopen WK. Dus ben ik populairder dan Michael in Nederland."
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vooral als je als loper achter het paard aangaat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je schromelijk onderschat wat een aanslag op je lichaam schaken op topniveau is.
Van Barneveld komt wel snugger over?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Van Gerwen komt idd niet al te snugger over.
Dat vooral ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die komt vooral stuitend arrogant over.
Vroegah, toen stonden ze gewoon te gooien met een hele grote bier IN DE HAND. Zo'n liter idee. Sigaret in het hoofd vaak ook nog. Wat dat betreft is het althans on stage toch wel wat beschaafder geworden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:02 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Fysiek zeker niet. Die gasten wegen vaak meer dan 100 kilo. Het is een kroegsport. Een beetje pijltjes gooien en na afloop flink zuipen.
Dat gaat niet. In 1 zet is het paard op de diagonaal waar de loper niet kan komen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral als je als loper achter het paard aangaat.
Torens sjouwen is inderdaad vermoeiend..quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je schromelijk onderschat wat een aanslag op je lichaam schaken op topniveau is.
Nee, het is een behendigheidsspelletje wat je doorgaans leert in de kroeg, met een dart in je ene en een biertje in je andere hand. Als darten een sport was zagen al die spelers er niet uit als hoogzwangere waterbuffels.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Darten is wel degelijk een sport.
met zo'n postuur is het behendigheid inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, het is een behendigheidsspelletje wat je doorgaans leert in de kroeg, met een dart in je ene en een biertje in je andere hand. Als darten een sport was zagen al die spelers er niet uit als hoogzwangere waterbuffels.
Oh ja, veel meer dan darten natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |