Daar staan Cambuur en de Graafschap uit wel tegenover natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2016 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Doelsaldo nu +10 tov PSV, die hebben nog wel Willem 2 en Cambuur thuis waar ze wel een goal of 6 kunnen inlopen denk ik. Kan wel eens belangrijk zijn.
Ik zie Ajax (en ook PSV) nog wel wat punten verspelen.
Ik zie juist totaal geen aanleiding tot vrezen voor puntverliesquote:Op zondag 3 april 2016 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Doelsaldo nu +10 tov PSV, die hebben nog wel Willem 2 en Cambuur thuis waar ze wel een goal of 6 kunnen inlopen denk ik. Kan wel eens belangrijk zijn.
Ik zie Ajax (en ook PSV) nog wel wat punten verspelen.
Utrecht en Twente thuis gaat niet makkelijk worden, zeker niet als de spanning erop zit. Ook Heerenveen uit is geen ABCtje. Met een beetje pech kun je zomaar wat punten verliezen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie juist totaal geen aanleiding tot vrezen voor puntverlies.
FC Twente wordt ook overdreven qua lastigheid. Niet voor niets wordt het FC Ziyech genoemd: er is meer dan alleen hem en dat kwam niet voor niets met 2-0 achter in Tilburg.quote:Op zondag 3 april 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Utrecht en Twente thuis gaat niet makkelijk worden, zeker niet als de spanning erop zit. Ook Heerenveen uit is geen ABCtje. Met een beetje pech kun je zomaar wat punten verliezen.
Veltman of Tete?quote:Op zondag 3 april 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt nog moeilijk om te kiezen wie de beste speler van Ajax dit seizoen is.
Geen gekke dingen zeggen schrijven.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Zeg misschien iets geks. Maar in de zomer limbombe erbij halen?
Prima speler, maar momenteel nog niet goed genoeg vind ik. Wat mij betreft gaan ze in dat geval voor een echte diepte-investering.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Zeg misschien iets geks. Maar in de zomer limbombe erbij halen?
Heerenveen uitquote:Op zondag 3 april 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie juist totaal geen aanleiding tot vrezen voor puntverlies.
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.quote:Op zondag 3 april 2016 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerenveen uit
FC Utrecht thuis om 12:30
Shreyas is er weer helemaal in gaan geloven sinds FC Utrecht - Ajax in december terwijl het volgens mij het eerste verlies was sinds januari 2013.quote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.
Ik moet toegeven dat het de laatste jaren vooral in uitwedstrijden een probleem isquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.
De manier waarop we verloren was een typisch 12:30 verlies, vandaarquote:Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas is er weer helemaal in gaan geloven sinds FC Utrecht - Ajax in december terwijl het volgens mij het eerste verlies was sinds januari 2013.
quote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop we verloren was een typisch 12:30 verlies, vandaar
Volgens sommigen lag dat aan zonale dekking icm een diep opgesteld Utrecht.quote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop we verloren was een typisch 12:30 verlies, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |