Lil' Kleine?quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar zit het hapje voor Pauw's woonboot al klaar.
Ja, jij ook? Heb jij toevallig onlangs nog een strafrechtvak gevolgd?quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je dat je op dat moment moet gaan tellen voor wat betreft een opgelegde gevangenisstraf (27 Sr)?
Ik had daar een 8 opquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Heb jij toevallig onlangs nog een strafrechtvak gevolgd?
Ziet er wel leuk uit voor een kleintje, misschien kunnen ze die koppelen aan die dwerg uit Undateables.quote:
tegenquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Jongens, voor of tegen stemmen bij het referendum
zeg het maar
Ik ga uit principe niet stemmen. Stembiljet ligt al bij het oud papier.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
zeg het maar
Joezi stemt blanco hoorde ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
zeg het maar
Ieder zijn dingquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit voor een kleintje, misschien kunnen ze die koppelen aan die dwerg uit Undateables.
Nounounou, heb je je wel verdiept in de materie?quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om een signaal af te geven tegen die idioten van powned of hoe het mag heten
PowNed eerst idioten noemen en daarna niet meer weten hoe ze heten maakt je niet echt geloofwaardiger.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Top argumentquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat wou ik aanvankelijk ook doen maar als ze de kiesdrempel halen wordt er straks nog tegengestemd ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga uit principe niet stemmen. Stembiljet ligt al bij het oud papier.
Oh, dan ga ik overwegen m'n keuze te wijzigen... Joezi's posts kenmerken zich altijd door een ongekende mate van genialiteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |