SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Klopt, wat is het punt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je van NL niet kunt winnen kun je daar van elk insert B land verliezen natuurlijk.
Davita`s harp lijkt me wel tofquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Davita's Harp liggen en de Troopleraar liggen,
[..]
Weet niet. Niet uitgelezen. Pakte me niet genoeg.
Pigeon English.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Davita`s harp lijkt me wel tof
Hoe heet dat andere boek wat je net zei?
Lalana, Vardy, Sterling, Sturridge zijn stuk voor stuk wel aardige spelers toch.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, wat is het punt?
Er zit in Engeland geen een speler waar je voor naar het stadion gaat.
Daarmee kwalificeer je je natuurlijk wel makkelijk, maar kansloos tegen iedere kanshebber.
Ik kijk niet echt. Winterspelen soms wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie van de Spelen? En mensen die het (deels) kijken.. welke sporten volg je?
Eenheidsworsten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lalana, Vardy, Sterling, Sturridge zijn stuk voor stuk wel aardige spelers toch.
Dat klopt, maar dat is niet heel veelzeggend natuurlijkquote:
Ik heb het gevoel dat iedereen in Engeland meer bang is voor Hodgsons opstellingen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eenheidsworsten.
Goed genoeg om je elke 2 jaar door de groepsfase te jagen als je niet heel slecht loot.
Maar tegen elk topland leg je het af.
Kane is trouwens wel een aardige.
Ik volg vrijwel alles.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie van de Spelen? En mensen die het (deels) kijken.. welke sporten volg je?
Kane en Vardy samen in de spitsquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eenheidsworsten.
Goed genoeg om je elke 2 jaar door de groepsfase te jagen als je niet heel slecht loot.
Maar tegen elk topland leg je het af.
Kane is trouwens wel een aardige.
Kijk alleen de a-sporten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Vardy ben ik trouwens geen superfan van.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kane en Vardy samen in de spits
Vond Frankrijk wel genot
Die aansluitingstreffer tegen Duitsland vond ik echt ongelofelijk goed, misschien wel beter dan die 2-2 van Vardy.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vardy ben ik trouwens geen superfan van.
Wel cult natuurlijk.
Kane kan wel echt een hele goede worden.
Dat was echt pure klasse.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die aansluitingstreffer tegen Duitsland vond ik echt ongelofelijk goed, misschien wel beter dan die 2-2 van Vardy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |