Zal toch vooral lippendienst zijn vermoed ik zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Dat de Raad van Europa al dingen doet om mensenrechten te verbeteren in Oekraïne wist ik niet.
Beter had jij je creativiteit erop losgelaten inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:24 schreef KetchupFTW het volgende:
Robin hoelang zat je te lurken voor die openingspost?
Ik had een leuke grap over jouquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beter had jij je creativiteit erop losgelaten inderdaad.
Ik was er al bang voor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had een leuke grap over jou.
Dan ben ik ''verloren''quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nee, toen was het al lang over.
Leer je toch nog nieuwe dingen zo op de woensdagavond.quote:
Je kunt uiteraard altijd nog je leven gaan beteren. Door bijvoorbeeld bij het aankomende referendum over het associatieverdrag met Oekraïne gewoon voor te stemmen.quote:
Ik wist eigenlijk al jaren geleden, toen mijn oma op de partij voor de dieren stemde omdat die zijn ''voor de dieren'' en ''Mark Rutte een klootzak is'', dat ik niet links kon zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Leer je toch nog nieuwe dingen zo op de woensdagavond.
Ik wacht wel tot het volgende referendum, als de EU zijn zaakjes wat beter op orde heeft misschien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard altijd nog je leven gaan beteren. Door bijvoorbeeld bij het aankomende referendum over het associatieverdrag met Oekraïne gewoon voor te stemmen.
En een gesprekje met de gemiddelde PVV'er over zijn overtuigingen had niet hetzelfde effect op rechts?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al jaren geleden, toen mijn oma op de partij voor de dieren stemde omdat die zijn ''voor de dieren'' en ''Mark Rutte een klootzak is'', dat ik niet links kon zijn.
Nooit naar bejaarden luisteren voor politiek advies. Helft van de bejaarden zijn allang de Joden vergeten en hopen nog een glimp van de GBL als premier te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al jaren geleden, toen mijn oma op de partij voor de dieren stemde omdat die zijn ''voor de dieren'' en ''Mark Rutte een klootzak is'', dat ik niet links kon zijn.
Valt wel mee. Er staat nog jaren van progressieve academische hersenspoeling te wachten.quote:
Zet wel aan tot denken af en toequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
En een gesprekje met de gemiddelde PVV'er over zijn overtuigingen had niet hetzelfde effect op rechts?
Het geloof in het overgrote deel van de mensheid ben ik al een jaartje of vier kwijt.
Daarom ga ik ook naar Leiden en niet naar de UvA.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er staat nog jaren van progressieve academische hersenspoeling te wachten.
Oja, jij als SPer, hoe zie jij dit?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Mensen ik weet het nog steeds niet. Ik neig wel meer naar een Ja. Gewoob symbolisch omdat de Oekraïners het zelf als een reikende hand zien.
Man man man man. Wees een kerel en stem voor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Mensen ik weet het nog steeds niet. Ik neig wel meer naar een Ja. Gewoob symbolisch omdat de Oekraïners het zelf als een reikende hand zien.
Sowieso zijn termen als links en rechts meer voor mensen die hun identiteit willen ontlenen aan hun politieke voorkeuren. Gelukkig ben ik een vrije geest.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zet wel aan tot denken af en toe, alhoewel er wel een stuk meer hoogopgeleiden bij zijn gekomen. Ik voel me niet echt aangetrokken tot een partij op dit moment, maar rechts heeft wel mijn voorkeursstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |