SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Altijd dat ft. tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
The Chainsmokers ft. Daya – Don’t Let me Down
[ afbeelding ]
Wat gaan de Nederlandse luisteraars doen? The Chainsmokers in de steek laten (floppen) of niet (toppen)?
Rihanna sound. Zal wel toppen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
The Chainsmokers ft. Daya – Don’t Let me Down
[ afbeelding ]
Wat gaan de Nederlandse luisteraars doen? The Chainsmokers in de steek laten (floppen) of niet (toppen)?
Flopquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
En het begint al weer goedverdeelde meningen
Tactisch stemmen...quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
En het begint al weer goedverdeelde meningen
quote:
Ik dacht ook eerst dat het r wasquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt idd meteen op, ja.
En ik zeg ook top!
Nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb je weer een wedje lopen met MadMaster?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
Maar ze dachten zeker laten we 5 stijlen in 1 liedje proppen. Dan scoren we vast bij 5 doelgroepen
Een ft. en een "e:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix ft. John & Michel – Now that I’ve Found You
[ afbeelding ]
Zullen ze ook de Top40 weten te vinden of niet?
Komen er alleen nog maar DJ/producer plaatjes uit?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix ft. John & Michel – Now that I’ve Found You
[ afbeelding ]
Zullen ze ook de Top40 weten te vinden of niet?
Thanks. Top!quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef tailfox het volgende:
Top.
wacht deze staat toch al in de top 40?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een ft. en een &
Dat moet wel een top worden.
Het is Martin Garrix... die kan maar 1 trucje...quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef tailfox het volgende:
Top.
Nee toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef tailfox het volgende:
Top.
Nàh, onmogelijk. Check eens bij de buren dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vorige is nog niet ingelost...
Dank je (en ik hoop ook dat ie er niet in gaat komen)quote:
Dit wordt echt zo'n reclame deuntje met zomerse beelden van een jongerenvakantie ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]![]()
denk dat je gelijk hebt, toppertjuh deze
Jep, joekel van een hit dus.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
Mijn God wat is dit een saai, voorspelbaar nummer zeg!
Net even gevraagd of de buurvrouw een bos hout voor de deur heeft gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, onmogelijk. Check eens bij de buren dan.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even gevraagd of de buurvrouw een bos hout voor de deur heeft gehad.
Daar hoef ik nu ook niet meer voor een kopje suiker te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |