Ik zie nu pas dat de URL de video een minuut te laat/ver liet beginnen...quote:
Via printf niet werkend gekregen, dus dan maar gewoon sed gebruiken. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:45 schreef µ het volgende:
[..]
Om je AWK staan enkele quootjes, maak daar eens dubbele van ("):
[ code verwijderd ]
gok ik
Het is mij op mijn werk overkomen, terwijl ik net bezig was met een zware databaseklus.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)deal_with_this_crap/
Zal je het maar gebeuren tijdens een videospel toernooi.
Het zal je maar gebeuren als je een scriptie aan het schrijven bent en je werk niet opgeslagen hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dat piepschreeuwtjequote:Op donderdag 5 mei 2016 20:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Arme jij!!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is mij op mijn werk overkomen, terwijl ik net bezig was met een zware databaseklus.
Gevolg, een corrupte database en uren vertraging.
Op zich werkt W10 wel goed, maar dat updaten is echt te gek voor woorden.
LOLquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren als je een scriptie aan het schrijven bent en je werk niet opgeslagen hebt.
Ik heb zelf ook al een keer gehad dat Windows 10 zomaar ineens herstartte vanwege updates. Gelukkig was ik niks belangrijks aan het doen. Maar zelfs een aankondiging van 'Ik moet en zal over 5 minuten herstarten dus sla je werk op' is blijkbaar teveel gevraagd.
Klopt wel wat ze in de comments zeggen, dat updates op Linux vaak veel sneller en beter werken. Heeft misschien ook wel ermee te maken dat je op Linux een executable gewoon kan vervangen ook als deze actief is (bij Windows moet de installatie dan voor de volgende herstart inplannen dat het bestand wordt vervangen).
Nou nou.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:45 schreef µ het volgende:
[..]
Om je AWK staan enkele quootjes, maak daar eens dubbele van ("):
[ code verwijderd ]
gok ik
1 2 | KOLOM="AAA" cat "input.txt" | awk "{printf("%s%s\n", $KOLOM, \$0)}" |
scherpquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat gaat natuurlijk niet werken. De quotes om het argument van awk en de quotes om het argument van printf daarbinnen gaan ruzie krijgen met elkaar
Het punt met het automatisch herstarten van Windows na updates is dat een hoop mensen niet weten dat je dat zelf in kan stellen of hij dat doet of niet. Maar dit was natuurlijk een ideaal stukje selectieve quote.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren als je een scriptie aan het schrijven bent en je werk niet opgeslagen hebt.
Ik heb zelf ook al een keer gehad dat Windows 10 zomaar ineens herstartte vanwege updates. Gelukkig was ik niks belangrijks aan het doen. Maar zelfs een aankondiging van 'Ik moet en zal over 5 minuten herstarten dus sla je werk op' is blijkbaar teveel gevraagd.
Klopt wel wat ze in de comments zeggen, dat updates op Linux vaak veel sneller en beter werken. Heeft misschien ook wel ermee te maken dat je op Linux een executable gewoon kan vervangen ook als deze actief is (bij Windows moet de installatie dan voor de volgende herstart inplannen dat het bestand wordt vervangen).
SPOILER: het systemd script voor de liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door KomtTijd... op 16-05-2016 00:46:49 ]
quote:Podcast: SQLite with Richard Hipp
This week we talked with Richard Hipp, the creator of SQLite, about its history, where it came from, why it succeeded as a database, how it’s development is sustainably funded, and how it’s the most widely deployed database engine in the world.
Nu voor alle opslag van foto's van uw moeders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:25 schreef Aether het volgende:
Iemand nog een VPS nodig?
Amazon komt met nieuwe X1 VPS.
X1 Instances for EC2 – Ready for Your Memory-Intensive Workloads
• 128 cores
• 2 TB RAM
• 4 TB SSD
• 10 Gbps netwerk
• $ 3,90 / uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sexyquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:25 schreef Aether het volgende:
Iemand nog een VPS nodig?