Over 't algemeen behoorlijk druk met werken, buiten het werk om EK volgen en wat bijkomen en in de weekenden uitgaan met collega's (niks voor mij, maar goed)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:30 schreef DoubleDip het volgende:
Hoe is het daar Toto? Beetje stil hier...
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Over 't algemeen behoorlijk druk met werken, buiten het werk om EK volgen en wat bijkomen en in de weekenden uitgaan met collega's (niks voor mij, maar goed)
Over drie weekjes weer eens een weekje vakantie en dan naar Nederland, misschien dat ik dan toch nog 1 week of summer mee kan pakken
twitter:RobbertMeeder twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 16:28:58Hulp gezocht; We zijn @NPORadio1 #Sportzomer op zoek naar een Nederlander die in Noord-Ierland gaat kijken naar #nir #ger #EURO2016 RT=fijn reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:RobbertMeeder twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 16:28:58Hulp gezocht; We zijn @NPORadio1 #Sportzomer op zoek naar een Nederlander die in Noord-Ierland gaat kijken naar #nir #ger #EURO2016 RT=fijn reageer retweet
Ok toch ff snel kunnen reageren via een 'fake' account via mn mobile dat ik nog had liggen. ben benieuwd, kan jij meekijken of hij reageert?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:RobbertMeeder twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 16:28:58Hulp gezocht; We zijn @NPORadio1 #Sportzomer op zoek naar een Nederlander die in Noord-Ierland gaat kijken naar #nir #ger #EURO2016 RT=fijn reageer retweet
Ondertussen volgt ie je, zal dan wel DM'en oid.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ok toch ff snel kunnen reageren via een 'fake' account via mn mobile dat ik nog had liggen. ben benieuwd, kan jij meekijken of hij reageert?
Nog niks binnen maar ff zienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ondertussen volgt ie je, zal dan wel DM'en oid.
WTF!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:28 schreef Maraca het volgende:
TootsBrexit is een feit.. wat voor impact heeft dit op jou?
Nou ja, ik denk dat je in het ergste geval een werkvisum moet krijgen. Maar hopelijk krijg je er snel wat meer zekerheid over.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WTF!ik word net wakker
echt geen idee...
En vergeet niet, GBP stort nu in elkaar. En daarmee mijn salaris ook (zet een aanzienlijk deel over naar NL bank)quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat je in het ergste geval een werkvisum moet krijgen. Maar hopelijk krijg je er snel wat meer zekerheid over.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En vergeet niet, GBP stort nu in elkaar. En daarmee mijn salaris ook (zet een aanzienlijk deel over naar NL bank)
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:57 schreef Maraca het volgende:
[..]dat is wel zuur. De verwachting is wel dat dit even een 'klap' is door het nieuws, maar dat het op korte termijn weer zal herstellen
Kun je het dan niet beter nog op je UK bankrekening/Paypal houden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaoh vast wel uiteindelijk, maar hij zat meestal wel rond ~1.25. Alles daaronder is dus meh
Dat zal nu waarschijnlijk wel gaan gebeuren jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je het dan niet beter nog op je UK bankrekening/Paypal houden?
En anders kom je weer terug naar huisquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal nu waarschijnlijk wel gaan gebeuren ja
Wowquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
En anders kom je weer terug naar huisben je weer dichter bij me
Dan ben ik in Griekenlandquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow
Over 2 weekjes, ben dan weer een weekje in NL
Thanksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Dus, een nieuw avontuur. Fingers crossed.
Waarin heeft Belfast je teleurgesteld? En wat hoop je in Praag te vinden?
Hoop het voor je!! Ga voor je duimen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks.
Teleurgesteld is misschien wat too much, maar het is inderdaad niet helemaal geworden wat ik er van verwacht/gehoopt had.
Het werk is in ieder geval niet heel leuk meer hier, en buiten het werk om weet ik ook niet heel veel meer te verzinnen om te ondernemen. Ik werk, sport 3x p/w, ga soms eens uit met collega's of wat leuks doen, en da was het wel denk ik.
Ik hoop in Praag uiteindelijk de stap naar leraar Engels te kunnen maken, maar ook het plezier weer terug te vinden buiten het werk om. De stad verkennen, leuke dingen doen, en wat ook een groot voordeel is is dat Praag erg centraal ligt waardoor je met de trein leuke stedentrips kunt maken. Ook Nederland is per trein met 1 overstap te bereiken (mijn hometown in elk geval), dus geen vliegveldgedoe meer wat ik op zich erg fijn zou vinden.
En ja, ik heb al erg veel research gedaanheb er oprecht zin in mocht het allemaal lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |