Half jaar is het initiële plan, maar da's het minimum zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi avontuur ga je aan Toot! Hoe lang denk je daar te blijven? En waren ze eigenlijk precies op zoek naar buitenlandse medewerkers en waarom?
Thanksquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
Supervet! Heb dit ook wel eens voorbij zien komen en overwogen heb destijds echter wat anders gekozen. Veel plezier
Ligt er net aan waar je loopt natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
Weinig mensen op straat
Ziet er uit als een mooie stad
Het is even een stapje dat je moet zetten. In de eerste paar dagen ken je natuurlijk helemaal niemand.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:28 schreef dimmak het volgende:
Ik ben best jaloers. Ik zou zelf ook wel zoiets willen doen, maar ik durf alleen niet. En ik weet niet wat.
quote:
Yes!quote:
quote:
Dank je!quote:
Ik kwam aan op George Best, echt super klein maar wel vet jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:34 schreef Pino112 het volgende:
Mooi vliegveld hebben ze he.
Veel plezier en succes
Dank je!quote:
Thanks!quote:
Dank je Banaan!quote:
Ja tochquote:
quote:
Thnx!quote:
Tof!quote:
Thnx Etsuquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:29 schreef Etsu het volgende:
Succes Toot!![]()
(Verkapte tvp, of wordt dit ook verwijderd?)
Dat was ik niet van plan nee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang je maar niet met IRA aanhangers inlaat.
Waar een wil is is een weg zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zou ook wel in het buitenland willen wonen!
Thanksquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:09 schreef DoubleDip het volgende:
Zo, mooie plaatjes daar, zou bijna jaloers worden. Veel plezier in het buitenland, ik ga dit topic wel volgen iig.
Is het allemaal goed gegaan met je wond bij het vliegen? Ik weet niet hoe lang het vliegen is maar zoiets lijkt mij extra vervelend met jouw kwaal.
Oh ja, leeftijd is 21 daar voor alcohol toch? Have fun in ieder geval, denk dat menig werknemer jaloers op je is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Het ging eigenlijk prima met vliegen, het was meer op Schiphol zelf dat het bloed eruit lekte. Het was gelukkig ook maar een uur vliegen dacht ik.
Groetjes vanuit een pub, al zit ik hier wel als een loner met een cola'tje
Geen chickies in de buurt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Het ging eigenlijk prima met vliegen, het was meer op Schiphol zelf dat het bloed eruit lekte. Het was gelukkig ook maar een uur vliegen dacht ik.
Groetjes vanuit een pub, al zit ik hier wel als een loner met een cola'tje
Dank je Alors!quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:13 schreef alors het volgende:
Leuk Toto, succes en heel veel plezier daar!
Tof!quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:30 schreef Voszje het volgende:
Nu al een leuk topic, ik volg ook! Succes!
Jaaa, foto's!quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof!
Zal proberen vandaag wat nieuwe foto's te versieren
En Noord-Ierse dames natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
Zal proberen vandaag wat nieuwe foto's te versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken met een zwakke maag...
Heel wat meters verder, behoorlijk uitgeput, maar Belfast in de verte...
Hoog...
...
...
Huisjes
Weer omlaag
Weer bijna beneden!
Ah.. een vogel vond het blijkbaar nodig om een poepje op m'n tas te doen, waarschijnlijk ergens in de bergen gebeurd
Thanks for viewing
Greetz Toto
Morgen introductiedag.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:25 schreef computergirl het volgende:
Heb je je eerste werkdag al gehad?
*Tasquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:49 schreef Voszje het volgende:
Vogelpoep op je (jas)... Brengt dat geen geluk?
Sorry, ik moet ook gewoon m'n brilletje opzetten.quote:
Jawel!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:49 schreef Voszje het volgende:
Vogelpoep op je (tas)... Brengt dat geen geluk?
Thanksquote:
Ik keek tegen de zon in.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:00 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Jawel!
Ziet er mooi uit zeg. Genoeg redenen om iets vrolijker te kijken in ieder geval.
Ben er niet heel lang geweest, maar de sfeer vond ik wel gezellig. Ga er wellicht straks nog eens heen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:06 schreef Eejit het volgende:
Black mountain!
Gisteren een beetje leuke avond gehad in Lavery's?
Nice! Waar in Belfast woonde je?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:59 schreef Humberto-T het volgende:
Leuk om te lezen, heb er zelf 2 jaar gewoond en gewerkt. Ga je voor GEM werken?
Botanic avenue is trouwens wel een leuk straatje nabij de universiteit, althans dat was het zo'n 9 jaar geleden wel.
Eerst tegen het centrum aan met een paar collega's, later in Belfast zuid met mijn toenmalige vriendin.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice! Waar in Belfast woonde je?
Ik ga voor Concentrix werken, weet niet of je dat kent.
Botanic avenue ben ik nog niet geweest, maar ik noteer het in elk geval even, thanks
Ah, tofquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Eerst tegen het centrum aan met een paar collega's, later in Belfast zuid met mijn toenmalige vriendin.
Ben je al aan het zoeken naar woonruimte?
Destijds niet echt, de vastgoed markt was bijna op z'n top toen ik er zat.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, tof
Beetje betaalbaar rondom het centrum?
Als het goed is vanaf morgen.
Ah oké.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Destijds niet echt, de vastgoed markt was bijna op z'n top toen ik er zat.
Het was wel een erg leuke stad, je moet alleen wel uitkijken welke wijk je komt te wonen. Oost belfast heeft net naast de Lagan een echte klote wijk met loyalisten en een kleine kern van katholieken er middenin. Nederlandse vrienden die er woonden voelde zich er nooit erg thuis aangezien het nog wel eens een grimmige sfeer kon hebben.
Zuid Belfast en de wijk achter Queens university vond ik dan altijd wel erg prettig en levendig.
Ben ik eerlijk gezegd nooit geweest. Als je vanuit het centrum de brug over de Lagan neemt gaat is het de wijk na een paar honderd meter links.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oké.
Net naast de Lagan... richting de titanic/SSE arena zeg maar?
Oh ja, die hekken... Dat zegt al wel enigszins iets. Jammer dat het nog nodig is in zo'n mooi landquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk gezegd nooit geweest. Als je vanuit het centrum de brug over de Lagan neemt gaat is het de wijk na een paar honderd meter links.
De katholieke wijk in het midden ervan is afgeschermd middels een erg hoog metalen hekwerk.
Maar veel plezier op je eerste werkdag morgen en hopelijk veel leuke collega's.
Thanks!quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef Sylvana het volgende:
Stoer hoor dat je die berg beklommen hebt en mooie foto's!
Succes morgen met je eerste werkdag
Daar wil ik zeker eens heen jaquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:24 schreef Humberto-T het volgende:
Oh en natuurlijk de Giants causeway bezoeken als je er dan toch woont. Leuke route om te rijden ook langs de kust.
Druk en lang, moest om 8.00 aanwezig zijn en onze trainingsgroep was vandaag maar drie man sterk. Vanaf maandag begint de training echt, dan met zes man (nog steeds klein groepje) in het Engels en vijf weken lang, aangezien paypal het moeilijkste project is (tevens het beste op je CV staat, heel erg nuttig zelfs.) Veel regeltjes, het is net Big Brother (zonder overdrijven, het bedrijf heeft zelfs een speciaal team dat employees hun facebook natrekt en bijhoudt)quote:
Hee Elizabeth!quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Leuk Toto!! Ik volg je andere topic al heel lang. Ben blij dat je zo positief blijft!! Ik zit zelf al 11 jaar in de republiek. Niet zo heel ver van de grens met Noord Ierland. Wel al vaak in Belfast geweest. Mooie stad hoor!! Heel veel succes en plezier gewenst van een mede-emigrant. Mocht je ooit ook de ROI willen bekijken, laat maar weten. Ik wil het je best laten zien.
Ja, iig stap 1 gezet.quote:
Moest ook wel!quote:
Zeker handig. Is ''een van m'n top prio's momenteel.quote:Op maandag 4 april 2016 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je ook al een huisarts? Best handig met jouw bibs
quote:
Thnxquote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, welke straat/wijk ga je wonen?
Zal morgen pics makenquote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Benieuwd! Huisgenoten zijn hopelijk leuk!
quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:07 schreef Toto69 het volgende:
En net ter plekke even bedacht dat ik zaterdag geen zin heb om op bed te gaan liggen of iets dergelijks, dus ik heb een retourtje naar Dublin geboekt voor die dag (trein). Even naar een ander land dus
Echt super gaaf en leukquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik schijn trouwens ook nog jarig te zijn binnenkort, dus ik heb mezelf maar even dubbel getrakteerd. Volgende week donderdagavond naar de Premier League darts
Ierland is heul niet zo groot.quote:
2 uur treinenquote:
Haha komt goedquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Echt super gaaf en leuk
Doe je ff een leuk apart pak aan dan met de PoD zodat ik je op TV kan spotten?
Je bent goed bezig daar zo te horen met de training en dat regelwerk! Fijn hoor!
Je bent goed op de hoogte van al m'n woonplaatsen ouwequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ierland is heul niet zo groot.
Hij zal wel even lang moeten treinen als van Almelo naar Tilburg gok ik?
Nice! ben benieuwdquote:
Succes! hoop het ook voor je. Hier is het ook rotweer ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook! En hopelijk is 't droog, ik ben net echt doorweekt geworden
Tijd voor de gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 21:33:19 ]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:32 schreef Toto69 het volgende:
En nog even een persoonlijk foto'tje in de gymheb je nou al de boel gemold, zit gat in de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik schijn trouwens ook nog jarig te zijn binnenkort, dus ik heb mezelf maar even dubbel getrakteerd. Volgende week donderdagavond naar de Premier League darts
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je nou al de boel gemold, zit gat in de muur
25 aprilquote:
Thanks for asking.quote:
Elke dag jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:12 schreef computergirl het volgende:
Heeft het ook al eens niet geregend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |