abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 maart 2016 @ 15:53:53 #1
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161050711
Ik ben bezig een oude Grundig radio uit elkaar te halen om in de behuizing een Raspberry Pi te bouwen. Daardoor heb ik een doos vol buizen, weerstanden en andere oude elektronica over. Ik wilde ze bijna weg doen, maar misschien is er een liefhebber of knutselaar die hier nog wat mee wil. Let op: toen ik de radio overnam deed deze het niet meer, de vorige eigenaar had er wat tulp-stekkertjes in gefrutseld om het ding als 'externe speaker' dienst te laten doen - wat overigens ook niet meer werkte. Ik geef dus geen enkele garantie dat welk onderdeel dan ook nog werkt. Maar voor hetzelfde geld zit hier net dat ene onderdeel bij dat je nog zoekt en werkt het nog ook.. :). Op te halen in Arnhem, bezorging of ergens afspreken is in overleg mogelijk (ik reis nogal veel ;) ).

Het gaat om deze radio: http://www.radiomuseum.org/r/grundig_303356.html
Fotootje van de onderdelen:
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 maart 2016 @ 17:20:54 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_161052413
Ik heb een verzameling buizenradio's en mijn vrouw werkt in Arnhem (bij winkelcentrum Kronenburg). Op zich zouden die onderdelen nuttig kunnen zijn om een oude radio weer aan de gang te helpen. Woon je daar toevallig in de buurt?
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:33:36 #3
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161052694
Ik wist dat er iemand te vinden was die hier nog iets aan kon hebben :).

Ik woon niet echt in de buurt van Kronenburg maar er is vast iets te regelen. Ik stuur je even een PM.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 18 april 2016 @ 13:49:56 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161520534
En afgegeven ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')