je mag beide vragen van Pickwick beantwoordenquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vage formulering 'achter elkaar'. Achter m'n vrouw wakker geweest?
Bedoel je 'aaneengesloten wakker geweest'?
Gr. Ferry
Docent Nederlandse taal & letterkunde
geen TV betekent niet dat je geen film mag kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook .. Dan kijk ik wel via internet
Ja vaag wat er onder verstaan wordt.. Maar Pickwick heeft dat wel vakerquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
geen TV betekent niet dat je geen film mag kijken
ook geen chippies, koekjes, chocolade, nootjes ijs of gebak?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:52 schreef Karzai het volgende:
Ik ben wel tv verslaafd dus, en een jaar niet naar de snackbar houd ik makkelijk uit
ja wat zijn snacks kleine hapjes tussendoor, maja ik haal ook weleens allemaal kleine gerechtjes bij de Indier daar eet ik dan de hele avond van. een toetje mag toch wel na het eten?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ook geen chippies, koekjes, chocolade, nootjes ijs of gebak?
Ik ga zélden naar een snackbar, misschien dat ik twee keer per jaar een zak friet haal
bij de Belg ofzo en ik kijk ook zelden TV dus als ik tussen die twee dingen moet kiezen... tja...
want ijsjes
Ik weet niet of een toetje mag, moeten we aan Sas vragenquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wat zijn snacks kleine hapjes tussendoor, maja ik haal ook weleens allemaal kleine gerechtjes bij de Indier daar eet ik dan de hele avond van. een toetje mag toch wel na het eten?
Heeft pickwick geen facebook of twitter waar we dit kunnen navragen? Of hebben ze een gratis 0800- klantenservicenummer? Vragen... Vragen....quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wat zijn snacks kleine hapjes tussendoor, maja ik haal ook weleens allemaal kleine gerechtjes bij de Indier daar eet ik dan de hele avond van. een toetje mag toch wel na het eten?
Op de bank thuisquote:
jij deed niet meequote:Op zaterdag 2 april 2016 16:55 schreef chufi het volgende:
Dus een uitdaging herhaling.. Dubbele bucketlist heeft die Pickwick zeker
Ik heb mezelf toch voorgesteld toen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch een beetje anders, want ik ken je alleen maar als FANN
Anders dan Fann tochquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toch voorgesteld toen?Dan ben je het vergeten
Je hebt gelijk, Kar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef Karzai het volgende:
ja moeilijk namen worden al snel afgekort patrick wordt petje je kan dus beter een korte naam hebben
Stapels bankbiljettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vraag 2:quote:
Dat is maandag altijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |