mw2 was het dacht ikquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het schijnt dus ook dat hij GTA speelde, dat kan ermee te maken hebben.
Ik kreeg een erectie toen ik die missie aan het spelen was.quote:
Jij krijgt geen wapenvergunningquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kreeg een erectie toen ik die missie aan het spelen was.
Ik heb niet geschoten, dat is barbaars.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet over de lijken kon pissen, zoals in Postalquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik speelde Postal voor het eerst toen ik 10 jaar was ofzo. Wat een tijden. Nooit meer zoveel lol gehad om een game.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer dat je niet over de lijken kon pissen, zoals in Postal
Ah.. dat verklaart waarom je zo fucking verknipt bent.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik speelde Postal voor het eerst toen ik 10 jaar was ofzo. Wat een tijden. Nooit meer zoveel lol gehad om een game.
Dat zei je vader ook tegen mij.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Er zit wel iets ernstig diep bij deze man
Hoe oud was hij?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dan wat een lieve jongen om te zien, wie had ooit gedacht dat hij tot zoiets in staat kon zijn?
[ afbeelding ]
24quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |