SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh shit dat zijn goede tettenOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Nou ik zal het eens uitleggen he!
Ik was toegevoegd in een groepschat vanwege de verjaardag van een maat van me. Supriseparty dit dat alles.
Nou zit mijn ex daar ook en in eerste instantie had ik al zoiets van JA DAG IK GA NIET maar aangezien het een goede vriend van me is vond ik dat ik het niet kon maken.
Zegt ze net dat ze ook komt MAAR ZE NEEMT DIE BALLOZE LAMLUL MEE.
GODVERDOMME WAT TERINGKINDERACHTIG ZET ME NIET ZO VOOR HET BLOK KUTWIJF
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Die kornuit is de vriend van je ex?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:32 schreef renwan het volgende:
Ik was toegevoegd in een groepschat vanwege de verjaardag van een maat van me. Supriseparty dit dat alles.
Nou zit mijn ex daar ook en in eerste instantie had ik al zoiets van JA DAG IK GA NIET maar aangezien het een goede vriend van me is vond ik dat ik het niet kon maken.
GODVERDOMME WAT TERINGKINDERACHTIG ZET ME NIET ZO VOOR HET BLOK KUTWIJFPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Is het geen optie om je ex weer eens bij die balloze lamlul thuis op te zoeken en haar effe voordat die lamlul thuiskomt eens flink ervan langs te geven en als die lamlul binnen komt roepen: Suprisequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:32 schreef renwan het volgende:
GODVERDOMME WAT TERINGKINDERACHTIG ZET ME NIET ZO VOOR HET BLOK KUTWIJF
Neuh dat was een collega van me. Die dude kent niemand op dat feest maar dit is weer zo'n zielige actie om mij te zieken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die kornuit is de vriend van je ex?
Laat me verdomme lekker met rust
Welkom vader renwan ^O^
Dat zou een mooie optie zijn jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het geen optie om je ex weer eens bij die balloze lamlul thuis op te zoeken en haar effe voordat die lamlul thuiskomt eens flink ervan langs te geven en als die lamlul binnen komt roepen: SupriseOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Het zit je blijkbaar wel nog diep.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh dat was een collega van me. Die dude kent niemand op dat feest maar dit is weer zo'n zielige actie om mij te zieken.
Laat me verdomme lekker met rust
Misschien ideetje om een keertje flink hard te zuipen zodat je die lamlul eens flink op zijn bek kunt rossen en daarna de drank de schuld geven?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of hem keihard onder tafel zuipenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zit je blijkbaar wel nog diep.
Misschien ideetje om een keertje flink hard te zuipen zodat je die lamlul eens flink op zijn bek kunt rossen en daarna de drank de schuld geven?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja het zit me nog wel diep ja. Ik ben niet zo goed met compleet besodemieterd wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zit je blijkbaar wel nog diep.
Misschien ideetje om een keertje flink hard te zuipen zodat je die lamlul eens flink op zijn bek kunt rossen en daarna de drank de schuld geven?
Welkom vader renwan ^O^
Combineren!quote:
En renwan, als barbaas die hij ooit was, kan hem makkelijk onder de tafel in zuipen. Hem de rekening laten betalen en zodra ze het café uitstappen hem een steegje in trekken en hem helemaal de tering in rammen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Besodemieterd worden is altijd kut, maar zolang je jezelf er niet mee confronteert en de gevoelens oplost zal het je blijven opvreten. Gewoon die gast een flink aanpakken en hem geven wat hij verdient. Dan kun je het makkelijker laten gaan!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja het zit me nog wel diep ja. Ik ben niet zo goed met compleet besodemieterd wordenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb een VOG nodig hequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
jezelf er niet mee confronteert en de gevoelens oplost zal het je blijven opvreten. Gewoon die gast een flink aanpakken
Welkom vader renwan ^O^
Je hebt 'm toch al? Niemand hoeft iets te weten.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik kan ook een avondje mee komen zuipen. Trap ik hem helemaal in elkaar in een steegje, kan jij daarna komen kijken van wat er nog over is van dat hoopje ellende!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Damn, het is alweer woensdag.
Morgen vroegste college van de week, moet om 10 uur in de ochtend op de uni zijn (fml ). Gelukkig heb ik morgen avond wel een borrel. Lekker beetje zuipen, beetje auwehoeren en als er meiden aanwezig zijn de lekkerste uitzoeken en effe paar keer vol blaffen
Eerst nog effe wat afleveringen van House of Cards kijken.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker brak wakker wordenquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst nog effe wat afleveringen van House of Cards kijken.Ik zwaai naar dieren.![]()
Beetje student moet daar aan gewend zijnquote:
Ik wou nog een groen hoertje roken maar aangezien ik over 9 uur weer klaar moet staan laat ik dat maar achterwege
Welkom vader renwan ^O^
Geen water meer? Of geen warm water meer? Nog al een verschilquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme al 3 dagen geen water meer, boiler kapotIk zwaai naar dieren.![]()
Verstandig !!quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:13 schreef renwan het volgende:
Ik wou nog een groen hoertje roken maar aangezien ik over 9 uur weer klaar moet staan laat ik dat maar achterwegeIk zwaai naar dieren.![]()
Ja geen warm water dusquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen water meer? Of geen warm water meer? Nog al een verschil![]()
Maar de CV doet nu dus óók niks meerMorgen tussen 11 - 1 komen ze
![]()
![]()
11 en 1 valt mee 2 uurtjes maar bij mij was het 8 -1quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja geen warm water dus![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
was laatst ook bij mij.. meteen de zelfde dag kwamen ze en het ventilatortje was stuk waardoor de boiler automatisch uitschakeld.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme al 3 dagen geen water meer, boiler kapotIk ben geil![]()
Wel af en toe fappje maken, anders ben je ongezond bezig!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel af en toe fappje maken, anders ben je ongezond bezig!
Beetje biertjes klappen, beetje fapjes machen, beetje tv kijken, beetje slapen.quote:![]()
![]()
Dit_____________________________________________________________________!!!!!!!!
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Maar goed dat zijn ballen op zijn kin zitten ipv op die kniequote:Op woensdag 30 maart 2016 01:31 schreef Simterklaas het volgende:
Dit_____________________________________________________________________!!!!!!!!
Ik draai alleen vage muziek.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan het luisteren kwam mij niet bekend voor![]()
Wat zijn dit voor tijden zeg, gadverdamme![]()
Welkom vader renwan ^O^
Je mot niet zeiken hier. Dat doe maar in KLB of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:05 schreef renwan het volgende:
Wat zijn dit voor tijden zeg, gadverdamme![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2016 07:27:41 ]![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ondankbare mensen komen er steeds meer.![]()
Welkom vader renwan ^O^
TOPIEKKILLOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dan moet je ook meer zuipen en minder zeiken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben keihard aan het werk jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer zuipen en minder zeiken!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik volg jouw voorbeeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Deze man heeft het leven begrepenquote:
Gekomen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ondankbare mensen komen er steeds meer.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Paus
Welkom vader renwan ^O^
deze dag is kut wat nu????'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja geen warm water dus![]()
BRAD mans ben jij dat ???Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BRAD mans ben jij dat ???
Dat is een Twingo Phase I ik heb een Phase II (Andere kleur ook)
Over m`n Twingo gesproken
![]()
Nieuwere versie?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Over m`n Twingo gesprokenIk zwaai naar dieren.![]()
Ja, vanmiddag opgenomenquote:Telefoon geprobeerd in een houder, geluid + beeld is iets beter vind ik t.o.v de dashcam
![]()
IS EEN GODVERDOMME LIEF MEISJE!!!!!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
IS EEN GODVERDOMME LIEF MEISJE!!!!!![]()
![]()
Nu komt ze vast wel langs !!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal op vat ingeslagen voor RoosjeIk zwaai naar dieren.![]()
Als het een beetje goed valt voor haar krijgt de brouwer het nog druk!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom zijn er geen goede films !!! Verveel mij de tering beetje zuipen alleen en piemol trekkenIk zwaai naar dieren.![]()
John Wick al gezien? Ruige actie, goede martial art special effects er bij. Kijkt lekker weg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef Geerd het volgende:
Waarom zijn er geen goede films !!! Verveel mij de tering beetje zuipen alleen en piemol trekken![]()
JA HOORquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Over m`n Twingo gesproken
Zet hem in de wacht !!quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
John Wick al gezien? Ruige actie, goede martial art special effects er bij. Kijkt lekker weg.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wat zit dat verkeerslicht op een rare plek op 2:05 of zeg ik nu iets raars?quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
10 euro per sec?quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
Ik zit nu met een meid te bellen, damn![]()
Die zangstem
Bizar
Vroeger met die belspelletjes, met Gigi Ravelli, in de nacht belde er een keer zo'n gast.quote:
DIKKE TIETEEEEEEN!!111!
Was jij dat?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Betrapt!!quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vroeger met die belspelletjes, met Gigi Ravelli, in de nacht belde er een keer zo'n gast.
DIKKE TIETEEEEEEN!!111!
Was jij dat?Ik zwaai naar dieren.![]()
Braddie pakt ook binnenring en verwacht dat mensen sociaal zijn daarquote:![]()
Rot effe een eindje op ofzo
Dat klopt gewoon, is voor het "overzicht"quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat zit dat verkeerslicht op een rare plek op 2:05 of zeg ik nu iets raars?![]()
Zou 'm eruit slopen, kankerding.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon, is voor het "overzicht"Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
5 steentjesquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou 'm eruit slopen, kankerding.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou 'm eruit slopen, kankerding.Hardop
kanker
![]()
![]()
BIJNA WEEKENDOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Je bent beetje fokken en beetje fapjes machen vergetenquote:
Dat ook! Paar biertjes klappen nog chinees halen zo. en dan lekker pittenquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent beetje fokken en beetje fapjes machen vergetenIk zwaai naar dieren.![]()
Deze man kent het goede levenquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat ook! Paar biertjes klappen nog chinees halen zo. en dan lekker pitten
Nog maar half uurtje college volgen en dan lekker aan de zuip en genieten van het weekend
Opletten jij!quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
Nog maar half uurtje college volgen en dan lekker aan de zuip en genieten van het weekend
Gr gr je meesterPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik ben al hoog geleid, ik heb die concentratie niet nodig.quote:
Gr gr je directeurOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben ook hoogopgeleid.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al hoog geleid, ik heb die concentratie niet nodig.
Gr gr je directeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben ook hoogopgeleid.Dan moet ik inbinden, jij bent hoogst geleid in dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk naar huis en biertjes klappen
Morgen bier klappen
Welkom vader renwan ^O^
quote:![]()
Dan komen die fusten eindelijk eens een keertje leeg
quote:
Wat een leven was dat toch vroeger als kind. Het enige waar je je druk om maakte waren je Pokémon.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Dat waren de jaren die er toe deden. Lekker op het schoolplein met je gameboy pokemon spelen en klasgenoten ownen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:47 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een leven was dat toch vroeger als kind. Het enige waar je je druk om maakte waren je Pokémon.Top
Jaren
Game Boy, het echte werkquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren de jaren die er toe deden. Lekker op het schoolplein met je gameboy pokemon spelen en klasgenoten ownen.Top
Jaren
Geen schoenen aan en toch gekekenquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Trouwens...
Psst, je veter zit los.
We moeten dit topic nog effe vol blaffen want om 04:50 gaat Fok voor 24 uur offline!
Mijn autismequote:Op vrijdag 1 april 2016 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
We moeten dit topic nog effe vol blaffen want om 04:50 gaat Fok voor 24 uur offline!
Wat gaan ze doen?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Dat zou helemaal fantastisch zijnquote:
Wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:37 schreef Geerd het volgende:
Zal ik vanmiddag nog ff wat leuks omroepen in de treinPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Wacht...quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Simterklaas op 01-04-2016 00:46:02 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Nee, gewoon neequote:
Welkom vader renwan ^O^
Deze dienstZware treinleeft
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Heb je nu al eens in uniform een halve liter geklapt in eerste klas?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat zijn dit nou weer voor stomme vragenquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu al eens in uniform een halve liter geklapt in eerste klas?
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor stomme vragen
Moeten zij weten![]()
Hij kan toch water of melk bedoelen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor stomme vragenIk zwaai naar dieren.![]()
Iemand vroeg ook of 'ie een keer kraanwater kan reviewenquote:_____________________!
Lekker zweten zeker nu in de trein in uniform?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Een beetje zweten, een beetje zuipenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
Lekker zweten zeker nu in de trein in uniform?![]()
Kan die automatisch afspelende reclame van defensie even keihard ophoeren, dank u
Plakzakken en zweetretenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje zweten, een beetje zuipen
Nee valt nog mee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
Lekker zweten zeker nu in de trein in uniform?Ik zwaai naar dieren.![]()
Dit inderdaad, ik wil gewoon weten of je al een halve liter van wat dan ook hebt geklapt in de eerste klas onder de baas zijn tijd.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mocht 'ie willen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Is dit hoe jou werkdag er een beetje uit zag Geerd?![]()
[ afbeelding ]Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik voorzie een gigantische gangbang vanavondquote:
Alleen als zekere E. ook meedoet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voorzie een gigantische gangbang vanavond
Kan nog leuk worden. Midden in de zomer in een overvolle trein. Verwarming aan. Luchtvochtigheid 100%.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alleen als zekere E. ook meedoet.![]()
![]()
![]()
E. en haar zachte G, puur genot
Vind dit nog wel de beste van vandaag, moet ik zeggen. Bijna geloofwaardig.
ONZ / deadprez heeft een baanPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Is wel heel doorzichtigquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef Simterklaas het volgende:
ONZ / deadprez heeft een baan![]()
DP zit goed in de Wajong
GayOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
In de zomer ziet het er zo vaak wel uit jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Is dit hoe jou werkdag er een beetje uit zag Geerd?![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef Simterklaas het volgende:
ONZ / deadprez heeft een baan
STELLETJE FAGGOTS, GUNS N ROSES HEEFT EEN GIG VANAVOND!!!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 21:00:25 ]![]()
Dacht al dat je met je Twingo een boom had geraakt of zo.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:00 schreef MrBradge het volgende:
STELLETJE FAGGOTS, GUNS N ROSES HEEFT EEN GIG VANAVOND!!!Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Nee, alleen een kapot spiegeltjequote:Op vrijdag 1 april 2016 21:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dacht al dat je met je Twingo een boom had geraakt of zo.Maar verder niks.
![]()
Die boom komt nog wel, gewoon rustig biertje pakken en afwachten!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dacht al dat je met je Twingo een boom had geraakt of zo.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nouzegquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die boom komt nog wel, gewoon rustig biertje pakken en afwachten!![]()
![]()
Ik las banquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef Simterklaas het volgende:
ONZ / deadprez heeft een baan![]()
![]()
![]()
Utrechtse weg staan er genoeg en er komen genoeg klap josties met een rijbewijs overheen.quote:
Dat sowieso. Er zit een bepaalde knik in de Utrechtseweg en daar jaag ik hem altijd met 50-60 langs, dat is zó goddelijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Utrechtse weg staan er genoeg en er komen genoeg klap josties met een rijbewijs overheen.![]()
![]()
Op de motor is die knik nog goddelijker!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zit een bepaalde knik in de Utrechtseweg en daar jaag ik hem altijd met 50-60 langs, dat is zó goddelijkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik rij geen motorquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de motor is die knik nog goddelijker!
Maar op de motor kan je die vast met snelheden boven de 80 nemen![]()
![]()
70 tot 80 over die knik heen en je voelt de achterkant effe zetten zonder dat je zorgen hoeft te maken dat je hem verliest. Zo lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik rij geen motor
Maar op de motor kan je die vast met snelheden boven de 80 nemen
Heerlijk man, ik nam hem laatst met 65 met de Ford Ka van m`n moederquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
70 tot 80 over die knik heen en je voelt de achterkant effe zetten zonder dat je zorgen hoeft te maken dat je hem verliest. Zo lekker![]()
![]()
![]()
Wat is dat fijn zeg.
![]()
Toevallig licht blauwe Ford Ka?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik nam hem laatst met 65 met de Ford Ka van m`n moeder![]()
![]()
![]()
Wat is dat fijn zeg.
Dan ken ik die wagen niet, maar zo'n Ka kan er wel wat van als je onder de 80 rijd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, een gouden(Met een aantal delen bruin van de roest)
Harder dan 80 vind ik ook niet prettig om er mee te rijden (Word 'ie enorm zoekerig) Maar inderdaad, tot de 80 damnquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ken ik die wagen niet, maar zo'n Ka kan er wel wat van als je onder de 80 rijd.![]()
Ja precies, boven de 80 worden de voorwielen licht op de een of andere manier en wordt ie nerveus. Maar voor in de stad is het een prima wagentje waar je zeker plezier aan kunt beleven.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Harder dan 80 vind ik ook niet prettig om er mee te rijden (Word 'ie enorm zoekerig) Maar inderdaad, tot de 80 damnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, boven de 80 worden de voorwielen licht op de een of andere manier en wordt ie nerveus. Maar voor in de stad is het een prima wagentje waar je zeker plezier aan kunt beleven.
Wat ik dan weer heel gek vind bij die Twingo is dat ik die heel vaak al tot boven de 140 heb gejaagd en daar merk je er niks van dat je in een 790 kilo wegend A-Segmentertje rijd.![]()
Ik ben ook aan het eten. Komt wel erg dichtbijquote:
Niet overal met 450 doorheen razenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Harder dan 80 vind ik ook niet prettig om er mee te rijden (Word 'ie enorm zoekerig) Maar inderdaad, tot de 80 damn
En jezelf dan tegen een boom rijden, dat is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet overal met 450 doorheen razen![]()
Ik heb slechts een keer renault gereden en dat was een lease bak van mijn voormalig schoonvader dus ik heb er niet mee geknaldquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Wat ik dan weer heel gek vind bij die Twingo is dat ik die heel vaak al tot boven de 140 heb gejaagd en daar merk je er niks van dat je in een 790 kilo wegend A-Segmentertje rijd.![]()
Hier kan ik dus niets over zeggen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nog met de Clio van m`n vader geknald terwijl 'ie voor mij reed in een oude Opel Rekordquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb slechts een keer renault gereden en dat was een lease bak van mijn voormalig schoonvader dus ik heb er niet mee geknald![]()
Hier kan ik dus niets over zeggen.Was 'ie niet blij mee.
Doortrekken tot 75 in z`n 2, 90 in z`n 3![]()
![]()
Daar word de bak niet vrolijk van. 75 vind ik nog hoog begrensd voor een clio. Hoeveel liter had dat beestje?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb nog met de Clio van m`n vader geknald terwijl 'ie voor mij reed in een oude Opel RekordWas 'ie niet blij mee.
Doortrekken tot 75 in z`n 2, 90 in z`n 3Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoezo zou zo`n bak daar niet vrolijk van worden? Ik haal vlak voor de toerenbegrenzer 80 in z`n 2, en als ik hem in de toerenbegrenzer jaag (1x gedaan perongelukquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar word de bak niet vrolijk van. 75 vind ik nog hoog begrensd voor een clio. Hoeveel liter had dat beestje?) +- 90
Het is een 1,2tje trouwens net als m`n Twingo. (Al heb ik een nieuwer type blok (D7F)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 21:53:32 ]![]()
Whut?!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:49 schreef MrBradge het volgende:
Doortrekken tot 75 in z`n 2, 90 in z`n 3
Dan heb je een heel lange 2 en een heel krappe 3!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo zou zo`n bak daar niet vrolijk van worden? Ik haal vlak voor de toerenbegrenzer 80 in z`n 2, en als ik hem in de toerenbegrenzer jaag (1x gedaan perongeluk) +- 90
Het is een 1,2tje trouwens net als m`n Twingo. (Al heb ik een nieuwer type blok (D7F)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Valt mee, ik haal:quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je een heel lange 2 en een heel krappe 3!
1 - 40
2 - 85
3 - 115
4 - 135
5 - (tot nu toe) 162
Zonder de toerenbegrenzer aan te tikken.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 21:58:01 ]![]()
Kunnen die blokkies prima hebben, zolang je niet in de toerenbegrenzer zit is er niks aan de hand.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 21:57:39 ]![]()
Ik haal nooit van die gekke toeren uitquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kunnen die blokkies prima hebben, zolang je niet in de toerenbegrenzer zit is er niks aan de hand.
Deed het in het begin met dat karretje wel. En trek hem af en toe ook nog door als ik de snelweg op moet vanaf stilstand tot 35 in z`n 1, 75 in z`n 2, 90 in z`n 3. Dan zit je nét in het gebied waar z`n koppel vrijkomt en dan hou je de vaart er in.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik haal nooit van die gekke toeren uit
Je moet zo`n Twingo echt op toeren houden anders dan is het gauw uit met de pret.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:43 schreef Geerd het volgende:
Bijna in Nijmegen terug naar zwolle nog 2 uurtjes
Manmanman, als je ziet welke soeps nu langs komen.quote:Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Manmanman, als je ziet welke soeps nu langs komen.
Dat was een van mijn eerste man, haterquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Manmanman, als je ziet welke soeps nu langs komen.
Welkom vader renwan ^O^
Kijk ik was dus slim he, aangezien ik woensdag al wist dat er vandaag gezopen ging worden heb ik Dumpertreeten tot nu bewaard![]()
Welkom vader renwan ^O^
Wie ben jij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Waaraan kan ik je herkennen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
Zondag naar Groningen voor een date+- 350 kilometer sturen
quote:
Blauwe Renault Twingo met dakspoiler
(Oh, en ik zal waarschijnlijk wat zoekend in de auto zitten omdat ik nog nooit in Groningen ben geweest)
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 00:17:53 ]![]()
Sla Mono meteen op zijn bek wil je?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
Zondag naar Groningen voor een date+- 350 kilometer sturen
Welkom vader renwan ^O^
Beetje jammer ditquote:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Je kan mij herkennen aan de rode roos die ik bij me draag. Tot zondagquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauwe Renault Twingo met dakspoiler
(Oh, en ik zal waarschijnlijk wat zoekend in de auto zitten omdat ik nog nooit in Groningen ben geweest)
(Als ze haar vocals nou even fatsoenlijk hadden geproduceerd, autotune eroverheen, was het een stuk minderquote:waardig geweest) Ze komt wel van't kamp "Over mijn"
(Ik kan het weten, komt allemaal familie van mij van't kamp)
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 00:25:51 ]![]()
Manitaquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
(Als ze haar vocals nou even fatsoenlijk hadden geproduceerd, autotune eroverheen, was het een stuk minderwaardig geweest)
BOANITA
Welkom vader renwan ^O^
Oh we hebben een fan van Sylvia Corpiér te pakken hoorquote:
Welkom vader renwan ^O^
Geerd zou Sylvia doen!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Sow, die houdt wel van grote slangenquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh we hebben een fan van Sylvia Corpiér te pakken hoor
Ik zou haar wel doen eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sow, die houdt wel van grote slangen
Welkom vader renwan ^O^
Stoeipoes, hoor, met d'r tijgerprint!quote:
Geerd haat Justin Bieber, maar dit kan hij zeer zeker waarderen!
Welkom vader renwan ^O^
Zit nu The Raft te kijken.
DIKKE TIETTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Denken
Welkom vader renwan ^O^
Ik zat afgelopen zondag nog in de trein! Heenweg trein, metro, metro. Terugweg metro, metro, trein, trein.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:09 schreef renwan het volgende:
Geerd haat Justin Bieber, maar dit kan hij zeer zeker waarderen!Jef zat toch in Frankrijk?
![]()
Wie is Jef?quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Jef zat toch in Frankrijk?
Welkom vader renwan ^O^
LAAT ME MET RUSTquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent toch niet dom ofzo?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Nieuwe vaten staan alweer in het bierhok, opso weer uit het bierhok gesleept want die was al tipsy van alle rosé die ze al achterover had gekiept.
De taps kunnen weer open
Jammer ik ben aan het leren dus ik wacht nog evenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
Nieuwe vaten staan alweer in het bierhok, opso weer uit het bierhok gesleept want die was al tipsy van alle rosé die ze al achterover had gekiept.
De taps kunnen weer openOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Leren lukt altijd beter met een halve liter erbijquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Jammer ik ben aan het leren dus ik wacht nog even
Ik trek deze stelling in twijfel!quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leren lukt altijd beter met een halve liter erbijOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dan zou ik maar stoppen met leren. Als je het dronken niet kunt onthouden gaat het je nuchter al helemaal niet lukkenquote:
Ik denk dat ik vanavond maar eens lekker een kapsalon ga klappen als bodem voor een nacht keihard zuipen
Is dat döner in een wafel?quote:
Welkom vader renwan ^O^
Heb er 2 geklapt netquote:![]()
Heb ze 5 geerdjes gegeven voor de Döner!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb wel eens een kapsalon gekregen met shoarma, manmanman
Welkom vader renwan ^O^
Zulke blunders moet je dan ook niet maken! Is alleen maar slecht voor je!quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:34 schreef renwan het volgende:
Ik heb wel eens een kapsalon gekregen met shoarma, manmanmanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik bestelde het ook niet, bestelde gewoon kapsalon maar blijkbaar hadden ze alleen nog maar shoarma. Was na het stappen dus dan wil je toch wat vreten maar de smaak was niet hetzelfdequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke blunders moet je dan ook niet maken! Is alleen maar slecht voor je!
Welkom vader renwan ^O^
Dan had je ze moeten klappen. Als men een kapsalon besteld hoort men een kapsalon te krijgen. Als je shoarma in een kapsalon doet verdien je het gewoon om helemaal naar de tering getrapt te worden!quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik bestelde het ook niet, bestelde gewoon kapsalon maar blijkbaar hadden ze alleen nog maar shoarma. Was na het stappen dus dan wil je toch wat vreten maar de smaak was niet hetzelfdeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik was moe, dronken en hongerig. Had andere dingen aan m'n hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je ze moeten klappen. Als men een kapsalon besteld hoort men een kapsalon te krijgen. Als je shoarma in een kapsalon doet verdien je het gewoon om helemaal naar de tering getrapt te worden!
Jij met je klappen, ALTIJD MAAR DIE AGRESSIEOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Sommige mensen verdienen het nou eenmaal gewoon dus dan is de agressie toegestaan en voor echte bazen zelfs verplicht!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was moe, dronken en hongerig. Had andere dingen aan m'n hoofd.
Jij met je klappen, ALTIJD MAAR DIE AGRESSIEOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zit hier weer vol gezelligheid hoor
Welkom vader renwan ^O^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Deze reeks
Welkom vader renwan ^O^
Vandaag word weer typisch zo een dag waarop je lekker met je biertje in de voortuin kunt gaan zitten terwijl je het hebt over tokkie topics samen met je kort pittige!quote:Op zondag 3 april 2016 04:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gisteren zou het een o zo mooie lente dag worden, was vast een 1april grap.Hopelijk vandaag beter!
Iedereen is veels te druk bezig met de WA groep, de teloorgang, de teloorgangquote:
Altijd maar die WA de schuld gevenquote:Op zondag 3 april 2016 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is veels te druk bezig met de WA groep, de teloorgang, de teloorgang
Welkom vader renwan ^O^
Wat moet ik anders de schuld gaan gevenquote:
JUISTquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
De regering zou er verdomme iets aan moeten doen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HOEROp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Als dit de nieuwe trend is ga ik uiteindelijk café geerd verlaten hoor
Welkom vader renwan ^O^
MENSEN HET IS ZOVER IK HEB HET ZELF MOGEN AANSCHOUWEN! IK WIST NIET DAT HET MOGELIJK WAS MAAR HET IS TOCH ZO!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Oeh die bewaar ik voor de volgende FIPOOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
7Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
6Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
5Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
4Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
3Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
2Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
1Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
DOEIOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: