Iedere keer dat hij zijn mond open trekt moet hij achteraf weer door het stof..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Man kan leuk lullen, maar hij is echt een prutser dus.
Laten we het hopen. Ik ga er vanuit dat iedereen voor stemt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:02 schreef bedachtzaam het volgende:
Gaat er een motie van wantrouwen komen tegen vd Steur?
Neuh.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:02 schreef bedachtzaam het volgende:
Gaat er een motie van wantrouwen komen tegen vd Steur?
Daar ga ik ook vanuitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik ga er vanuit dat iedereen voor stemt.
Ja, maar als de PVDA tegen stemt, is er niks aan de hand en kan hij blijven zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik ga er vanuit dat iedereen voor stemt.
twitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 23:04:41Terrorist reist door Nederland.Regering geeft geen goede uitlegPvdA en VVD hebben weer geen enkele vraag voor Van der Steur. reageer retweet
Ieder die de confrontatie met een intolerante en gewelddadige religie niet aandurft leeft bij voorbaat al in angst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik volgende week opgeblazen word ben ik ook dood. Vind ik aantrekkelijker dan 80 worden en altijd in angst geleefd te hebben.
Mijns inziens wel omdat het ditmaal best een flinke blunder is. Je ziet ook steeds meer Kamerleden samenspannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet zo goed. Moet hij opstappen als hij toegeeft dit niet goed te hebben gedaan?
Nja de gevolgen zijn ook idioot natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Mijns inziens wel omdat het ditmaal best een flinke blunder is. Je ziet ook steeds meer Kamerleden samenspannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |