't blijven vooralsnog pixels. Heb ze nooit ontmoet, dus zijn 't wel vrouwen?quote:
Waarom word je hier blij van? Omdat het bevestigd dat je altijd alleen zal blijven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, juist deze reacties toveren weer een glimlach op mijn gezicht dus kijk met een goed gevoel terug op deze avond
Grapjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
't blijven vooralsnog pixels. Heb ze nooit ontmoet, dus zijn 't wel vrouwen?
Woorden schaden niet.
Ik heb een handje van: eerst doen en dan pas denken. Vaak als het al te laat isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zou er weer even een rem op zetten, Deezer ...
Daar hebben meer mensen last van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb een handje van: eerst doen en dan pas denken. Vaak als het al te laat is
Echt print deze topics uit en ga er mee naar een psycholoog....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, juist deze reacties toveren weer een glimlach op mijn gezicht dus kijk met een goed gevoel terug op deze avond
Maar veel mensen geven die om er vervolgens niks van te menen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van.
Vandaar dat excuses bestaan.
Een welgemeend excuus dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar veel mensen geven die om er vervolgens niks van te menen.
En dan zou het je sieren, en toon je je een echte vent, als je dat oprecht ruiterlijk toegeeft: sorry, dat was echt fout van me, dat kan niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vanuit die opdracht gemaakt he. Ik snap ook wel dat dit geen normale datefoto's zijn waar je lekker met je maten op staat, een vakantiefotootje en eentje waar al je tanden te zien zijn.quote:
Uhm... Volgens mij doe jij nooit eerst en dan denk je pas.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een paar posts geleden analyseerde je nog te veel. Je gaat echt met stappen vooruit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een ongemakkelijke foto?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:57 schreef Bananenpap het volgende:
Even terugkomend op het feit dat ik je niet wilde ontmoeten. Je pleurde uit het niets je telefoonnummer in een dm, wat ik echt al enorm vreemd vond. Als je daarmee denkt dat ik dan meteen mijn nummer geef heb je het gewoon enorm mis. Toen keek ik op whatsapp naar je profielfoto waar ik ook zo mijn vraagtekens bij zet. Als je die foto gebruikt voor je datingapps snap ik wel dat het je weinig matches oplevert. Het is een super ongemakkelijke foto.
En ik wilde ook wel wat meer referentie dan een profielfoto om je te ontmoeten. Ik vind het raar dat je geen moeite hebt om hier heel je leven neer te pleuren en je telefoonnummer te geven, maar een simpel linkje naar een socialmedia-pagina is opeens linke soep, dat vind ik gewoon verdacht.
Buiten dat lijkt het mij super ongemakkelijk om met jou te meeten.
Dat kan, maar we hebben het niet over "veel mensen", het is jouw topique. Dus zou jij nu wel de moeite kunnen nemen om het proberen te menen. Nadat je de tijd hebt genomen om te begrijpen waarom je zoiets niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar veel mensen geven die om er vervolgens niks van te menen.
Omdat ik 't ook niet meen. Die zin was een beetje stangerig omdat er toch 0 kans is dat ik die pics zou krijgen. Sarcasme mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan zou het je sieren, en toon je je een echte vent, als je dat oprecht ruiterlijk toegeeft: sorry, dat was echt fout van me, dat kan niet.
Maar daar kom je dan weer niet op.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat kan, maar we hebben het niet over "veel mensen", het is jouw topique. Dus zou jij nu wel de moeite kunnen nemen om het proberen te menen. Nadat je de tijd hebt genomen om te begrijpen waarom je zoiets niet kan zeggen.
Het zou je sieren.
Dat is geen sarcasme.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik 't ook niet meen. Die zin was een beetje stangerig omdat er toch 0 kans is dat ik die pics zou krijgen. Sarcasme mensen.
Goeie verklaring!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik 't ook niet meen. Die zin was een beetje stangerig omdat er toch 0 kans is dat ik die pics zou krijgen. Sarcasme mensen.
Schrikken als er 1 ja zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Goeie verklaring!
Ik vraag ook altijd random chicks op straat of ze me willen pijpen. Dat kan ik prima vragen omdat de kans toch 0 is dat ze het doen!
Dat moet voor jou geen onbekend fenomeen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een ongemakkelijke foto?
Serieus. Waar moet ik aan denken? Staat hij er soms naakt op?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat moet voor jou geen onbekend fenomeen zijn.
Alsof je dit uitgelegd krijgt aan jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Serieus. Waar moet ik aan denken? Staat hij er soms naakt op?
Met zijn ster naar de camera en knipogend tussen zijn benen door.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Serieus. Waar moet ik aan denken? Staat hij er soms naakt op?
Ik geloof er vrij weinig van en denk eerder dat je net doet alsof om te laten zien dat je hier niet door geraakt wordt. Maar zolang je dat niet onder ogen durft te komen gaan er nog heel veel delen volgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weer die enorme muur inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van en denk eerder dat je net doet alsof om te laten zien dat je hier niet door geraakt wordt. Maar zolang je dat niet onder ogen durft te komen gaan er nog heel veel delen volgen.
Waar hij doorheen kan breken door "contact" te maken met de andere partij. Simpelweg door empathie en voortschrijdend inzicht te laten zien en zijn excuses aan te bieden.quote:
Maar hey, was die foto zelf creepy of de persoon op die foto?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Alsof je dit uitgelegd krijgt aan jou.
Maar dat doe ik niet als ik 't toch niet meen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waar hij doorheen kan breken door "contact" te maken met de andere partij. Simpelweg door empathie en voortschrijdend inzicht te laten zien en zijn excuses aan te bieden.
Dat snap ik, maar dan begrijp je waarschijnlijk niet wat er fout aan is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet als ik 't toch niet meen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |