asjeblieft..go home voor zulke dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:03 schreef ndid het volgende:
[..]
Hij zei ook zoiets dat hij zijn bezoek zou vragen bij hem op zolder te zoeken.
Ook had hij het erover dat er dan wel een prothese-maker op bezoek moest komen voor het goed opmeten van de stomp.
Heeft vieze bennie daar nou twee bierpullen in zn handen?quote:
Hutspot!!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker hoor met de zomer heerlijk hutspot of ´n zuurkookschotel
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Heeft vieze bennie daar nou twee bierpullen in zn handen?
Klopt. Ineens had hij mensen thuis beloofd om lopend Utopia uit te komen. Beetje raar voor iemand die zijn prothese in de struiken heeft geflikkerd. Ik denk dat hij aan voelt komen dat hij veel stemmen krijgt door zijn negatief gedrag en nu dus deze act opvoeren. Want een gehandicapte die wil leren lopen eruit gooien? Nee dat doe je niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las in SV dat hij ook weer wil lopen op zijn prothese.
Bjorn is zo behulpzaam altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Slinger de streams weer aan, zie ik Romy schroeven uitdraaien en Bjorn pakt ze aan
Bjorn geeft aanwijzingenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Slinger de streams weer aan, zie ik Romy schroeven uitdraaien en Bjorn pakt ze aan
Of op z'n terras, met 'n geranium erinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk dat die gewoon bij hem thuis in de kast staat/ligt
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of op z'n terras, met 'n geranium erin
Heerlijk he, je zal hem als man in huis hebben, geloof dat ik em na 1 dag bij het grof vuil zou zettenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Dat hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bjorn geeft aanwijzingen![]()
![]()
![]()
Dat stemgeluid
Nee nee neequote:
gaat over do..zoals alles over do gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef a_b het volgende:
[..]
Waar gaat het toneelstuk over? En doen alle bewoners er aan mee?
welnee, die druipt straks weer af met zijn staart tussen de benenquote:
[..]
Die mentaliteitquote:
[..]
Is.de eerste keer dat Bjorn aam het "klussen" is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |