SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Say it ain't truequote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Gel nagels haar extensions doelen beetje leegkoppie
it ain't truequote:
Koldenhof.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:33 schreef Odaiba het volgende:
Wat is haar achternaam eigenlijk, van Romy?
gelukkig! Geloofde t ook nog bijnaquote:
Mooie UI.quote:
Nee jij zei say it ain't true en dat deed diequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:39 schreef lonneberga het volgende:
Altijd zo heerlijk complimenteus hier wat betreft het uiterlijk van de bewoners
Ze zullen vast zelf heel knap zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:39 schreef lonneberga het volgende:
oh. Echt dus. Weer een waardevolle toevoeging tot de klucht dat Utopia heet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee jij zei say it ain't true en dat deed diehet is true
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:39 schreef lonneberga het volgende:
Preciesquote:
Ik zie niets verkeerd aan Romy moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:39 schreef lonneberga het volgende:
Gewicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef Ebinas het volgende:
Er moet iets weggehaald worden.
Gabs heeft wel heel erg veel last van haar knie
50 kilo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef Ebinas het volgende:
Er moet iets weggehaald worden.
Gabs heeft wel heel erg veel last van haar knie
kreeg het niet mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom vroeg bas aan ram ..wat ze van bas vond voordat ze er in kwam ?
Zij hebben energie, iets wat de meesten daar missenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:42 schreef Ebinas het volgende:
Ramona lekker sjaggie aan het worden.
Show straks geweest, doel bereikt, kan er weer eentje aftreden![]()
Wat ik tot nu toe wel leuk vindt, zijn die jonge honden Cemal, GJ en Romy bij elkaar.
Hormonen of niet, vond ze bv gisteren in de keuken leuk bezig
Ik ook niet. Mooie dame is het.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik zie niets verkeerd aan Romy moet ik eerlijk zeggen.
En positief.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij hebben energie, iets wat de meesten daar missen
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mooie dame is het.
En op iedereen is wel wat aan te merken. Ze heeft een mooi snoetje. Hopelijk is ze een leuke bewoner voor daar
ik vind haar wat van Sabine hebben van BB1quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En op iedereen is wel wat aan te merken. Ze heeft een mooi snoetje. Hopelijk is ze een leuke bewoner voor daar
Want...? Jij had serieus gedacht dat alles al klaar zou zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:46 schreef puzziepie het volgende:
Nou ik val met mijn neus in de boter : vanavond de voorstelling en nu opruimen
lekker dan
Het matras van Tilburg...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind haar wat van Sabine hebben van BB1
Die was asociaal en hoerigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oh die vond ik cuter welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Morgen de voorstelling.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:46 schreef puzziepie het volgende:
Nou ik val met mijn neus in de boter : vanavond de voorstelling en nu opruimen
lekker dan
jij schrijft het en ik dacht het. Ik zou echt willen dat dit eens stopte, ook die bijnamen maar vooral dat op uiterlijk, ook van gastenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:39 schreef lonneberga het volgende:
Ik was het vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Want...? Jij had serieus gedacht dat alles al klaar zou zijn?
Je kijkt nog niet lang genoeg?
Wat vind je van Gerrit de Kabouter?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
jij schrijft het en ik dacht het. Ik zou echt willen dat dit eens stopte, ook die bijnamen maar vooral dat op uiterlijk, ook van gasten
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat vind je van Gerrit de Kabouter?
Gekke Gerrit klinkt beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat vind je van Gerrit de Kabouter?
Dr aura aan het zoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:50 schreef Ebinas het volgende:
Wat is Vic aan het doen?
De snor aan het drukken?
[ afbeelding ]
Eergister deed ze zoiets mafs toen ging ze aarden met het grasquote:
Heeft goed geholpen, d'r hoofd staat nog steeds frustiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eergister deed ze zoiets mafs toen ging ze aarden met het gras
Hij is alweer aan het bijkomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:53 schreef Iamjack het volgende:
Als Rob loopt lijkt het net alsof ie zijn adem inhoudt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eergister deed ze zoiets mafs toen ging ze aarden met het gras
Maar ze had zo te zien duidelijk ´n plekje gezocht waar ze heel goed in beeld was, de aandachts/quote:
Meest hilarische moment van 2016quote:
bierpulquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij is alweer aan het bijkomen.
[ afbeelding ]
Als hij in zijn kist ligt, houdt hij nog een kopje vast
Die domme wijven hebben het liever zo warm mogelijk daarbinnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:57 schreef flatflower het volgende:
de 2 heldere lichten Vic en Do hebben de open haard aangestoken terwijl er een doek voor moet komen te hangen, tja.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heel treffend.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:01 schreef Iamjack het volgende:
Bjorn is een kneusje die een hele dag in zijn pyjama rondloopt en een telefoon in zijn hand heeft.
Geen idee waar dat voor staat is iets hiphop's 88 zie je ook veelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Gabs heeft haar streefgewicht op haar rug?
Dank u jij hebt ook een plat hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:02 schreef LLgetikt het volgende:
wat zijn jullie allemaal aardig vandaag
okquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dank u jij hebt ook een plat hoofd
Dat is niet lief...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dank u jij hebt ook een plat hoofd
Alleen maar liefde.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:02 schreef LLgetikt het volgende:
wat zijn jullie allemaal aardig vandaag
de helft rookt ook nog of meer zelfs dan dan de helftquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
18 pakjes check per week is al gauw 134 euro roken per week
Rookt Bas zoveel dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
18 pakjes check per week is al gauw 134 euro roken per week
De stoere en wijze vrouw uithangenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap er niks van,wat wil ze nou zeggen...
Rob pakt nog een kopje koffiequote:
Arme Gina...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:15 schreef kkka3 het volgende:
Gina in het reisbureau tegen Rob op zijn vraag of alles goed gaat: NEE, ik heb een fout gemaakt. En dat komt omdat mensen steeds aan mijn kop zitten te zeuren als ik belangrijke dingen aan het doen ben.
UvhJ
Hij loopt alleen maar heen en weer. Gooit een oneliner in de lucht, sjokt naar de volgende, even nieuw kopje koffie, even stilstaan bij krantlezende Bjorn, nu zit ie op de trap. Druk Baasje hoor, die Robbie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:17 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Wat mooi om te zien, tranen staan in mijn ogen.
Lopen is al heel wat voor rob hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:21 schreef RobbieRonald het volgende:
Hij zit er ook bij alsof hij moet bijkomen van iets.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:23 schreef Ebinas het volgende:
SL
Nou ja zeg, zit net lekker te genieten van een zeurende Cees
Cees zijn poot staat al stijf, hij wil het alleen nog 10x kwijt en 10x horen dat hij goed isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:25 schreef ndid het volgende:
GJ: jij bent de financiele man, poot stijf houden (tegen Cees)
Zijn kopjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Rob gaat roken...
Arme, arme Bas wat zal die jongen vaak in de zeik genomen wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy is net als Do zegt Bas puur en naïef
Rob is vast jaloersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit die Rob weer raar te doen tegen Bas zeg over sex, Bas komt wel aan zijn trekken zegt hij
Ah joh, begrijpelijk. Rob zijn ballen knijpen, die van Bas zijn ontspannenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit die Rob weer raar te doen tegen Bas zeg over sex, Bas komt wel aan zijn trekken zegt hij
Wat is Romy ingefluisterd ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat zal Romy wel ingefluisterd zijn dat zei ze 10 minuten na binnenkomst al over Cemal
Oh? Ik hoorde dat ze wat met Gio had/heeft ,maar dat is vast niet zoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Script Romy en Cemal een stelletje
Wiv er staat een selfie van haar met Gio op een bankstel, hier hebben ze het gelijk gedaan dan weerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Ik hoorde dat ze wat met Gio had/heeft ,maar dat is vast niet zo
Valt mij nog mee dat Romy niet ook gepest is....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Fijn dat Do nu ook een vriendinnetje heeft
Ja die heb ik ook gezien, misschien zijn ze gewoon vrienden ..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wiv er staat een selfie van haar met Gio op een bankstel, hier hebben ze het gelijk gedaan dan weer
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat Romy niet ook gepest is....
Schept toch een band hé
Elk stadje ´n ander schatjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Ik hoorde dat ze wat met Gio had/heeft ,maar dat is vast niet zo
* FreshFruit72 pakt even een zeiltje voor Ebinas...quote:
Echt, ik vind dat zo'n leuk gezichtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
* FreshFruit72 pakt even een zeiltje voor Ebinas...
Die reuze kip dan, of die mooie witte zijdehoendersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt, ik vind dat zo'n leuk gezicht
Kan daar geen genoeg van krijgen.
Inmiddels zijn ze allebei weer buiten. Duck zakt nog wel door zijn poten, maar ziet er niet meer zo slecht uit.
Heerlijk love it! Bas is dan net een soort dr Dolittle.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt, ik vind dat zo'n leuk gezicht
Kan daar geen genoeg van krijgen.
Inmiddels zijn ze allebei weer buiten. Duck zakt nog wel door zijn poten, maar ziet er niet meer zo slecht uit.
Hier ook ... zo nu en dan wat druppels maar verder zonnigquote:
Wel fijn dat ze er even blijven hangen met het beeldquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:41 schreef flatflower het volgende:
[..]
Heerlijk lovet it! Bas is dan net een soort dr Dolittle.
Ja dat was wel schattig hoe dat gingquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Oops Face valt maar eet gewoon verder zittend
[ afbeelding ]
In de natuur was ie allang dood geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de natuur was ie allang dood geweest
Daar lijkt het idd op. Maar hij lijkt er ook niet onder te lijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Face maakt het best hoor, hij heeft gewoon een tik eraan over gehouden
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de natuur was ie allang dood geweest
Alle andere utopianen vreten ook onder alle omstandigheden doorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Zal haast wel, maar heb het niet gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaan ze nog oefenen voor die belachelijke "musical" van ze?
vanavond voorstellingquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaan ze nog oefenen voor die belachelijke "musical" van ze?
Stel je niet zo aan.quote:
quote:
Dat dus, je ziet hem alleen maar in z´n trippelstoel terwijl hij makkelijk met krukken kan lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:56 schreef Ebinas het volgende:
Bronno vraagt of hij een stroopwafel mag pakken.
Prop er maar bij Bronno. Is het straks niet alleen de leuning die kapot gaat.
BTW als je wil gaan lopen, kan je wellicht ook beter wat gewicht kwijt.
Ik las in SV dat hij ook weer wil lopen op zijn prothese.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dus, je ziet hem alleen maar in z´n trippelstoel terwijl hij makkelijk met krukken kan lopen
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las in SV dat hij ook weer wil lopen op zijn prothese.
Lekker hoor met de zomer heerlijk hutspot of ´n zuurkookschotelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:57 schreef Ebinas het volgende:
Geen stampotten meer zegt Cees, het is voorjaar.
ah ok, dankjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef ndid het volgende:
[..]Morgenavond. Als het goed is generale repetitie 15:00 uur (Utopia tijd)
zuurkoolquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker hoor met de zomer heerlijk hutspot of ´n zuurkookschotel
Zitzak kan weer trots zijn op zn prestaties vandaagquote:
Tja zeggen en doen bij Bronno, hij heeft al zoveel ideeën geopperdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als zorgverzekeraar liet ik hem lekker zijn oude zoeken, daar waar hij hem jaren geleden in de struiken heeft geflikkerdquote:
Hij gaf aan het zelf ook niet erg te vinden. Zou mij ook niet uitmakenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:01 schreef Ebinas het volgende:
Hier hebben jullie DOos, stellertje soppers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als zorgverzekeraar liet ik hem lekker zijn oude zoeken, daar waar hij hem jaren geleden in de struiken heeft geflikkerd
Hij zei ook zoiets dat hij zijn bezoek zou vragen bij hem op zolder te zoeken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als zorgverzekeraar liet ik hem lekker zijn oude zoeken, daar waar hij hem jaren geleden in de struiken heeft geflikkerd
denk dat die gewoon bij hem thuis in de kast staat/ligtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
asjeblieft..go home voor zulke dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:03 schreef ndid het volgende:
[..]
Hij zei ook zoiets dat hij zijn bezoek zou vragen bij hem op zolder te zoeken.
Ook had hij het erover dat er dan wel een prothese-maker op bezoek moest komen voor het goed opmeten van de stomp.
Heeft vieze bennie daar nou twee bierpullen in zn handen?quote:
Hutspot!!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Heeft vieze bennie daar nou twee bierpullen in zn handen?
Klopt. Ineens had hij mensen thuis beloofd om lopend Utopia uit te komen. Beetje raar voor iemand die zijn prothese in de struiken heeft geflikkerd. Ik denk dat hij aan voelt komen dat hij veel stemmen krijgt door zijn negatief gedrag en nu dus deze act opvoeren. Want een gehandicapte die wil leren lopen eruit gooien? Nee dat doe je niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bjorn is zo behulpzaam altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Slinger de streams weer aan, zie ik Romy schroeven uitdraaien en Bjorn pakt ze aan
Bjorn geeft aanwijzingenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Slinger de streams weer aan, zie ik Romy schroeven uitdraaien en Bjorn pakt ze aan
Of op z'n terras, met 'n geranium erinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk dat die gewoon bij hem thuis in de kast staat/ligt
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of op z'n terras, met 'n geranium erin
Heerlijk he, je zal hem als man in huis hebben, geloof dat ik em na 1 dag bij het grof vuil zou zettenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Dat hoofdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bjorn geeft aanwijzingen![]()
![]()
![]()
Dat stemgeluid
Nee nee neequote:
gaat over do..zoals alles over do gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef a_b het volgende:
[..]
Waar gaat het toneelstuk over? En doen alle bewoners er aan mee?
welnee, die druipt straks weer af met zijn staart tussen de benenquote:
[..]
Die mentaliteitquote:
[..]
Is.de eerste keer dat Bjorn aam het "klussen" is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:05 schreef ammartje het volgende:
Sowieso Rob en Vik doen niet mee, en Cees ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef a_b het volgende:
[..]
Hij zorgt maar dat ie past.. duct-tape doet wonderenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Hij zal hem vast ook niet in de struiken hebben gelaten.
Maar dat ding past nooit meer.
Zal sowieso een nieuwe moeten worden
Een beloning in natura..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:08 schreef a_b het volgende:
[..]
Is.de eerste keer dat Bjorn aam het "klussen" is.
Verwacht hij nu ook een beloning?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij zorgt maar dat ie past.. duct-tape doet wonderen
Hamer, spijkers en schroeven ookquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij zorgt maar dat ie past.. duct-tape doet wonderen
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar met opruimen bedoelen, alles eruit halen en vanuit de losse pols alles rondslingeren en dan los latenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:12 schreef ndid het volgende:
Romy (met gerepareerde kist): ik moet mijn kamer opruimen.
Tja 't zal een rommeltje wezen, ze is nu bijna al 1 hele dag binnen.
Nope,geproduceert.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hebben ze geen spellingscontrole op de pc ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |