Ziet er allemaal nogal kansloos uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:02 schreef Gulmez het volgende:
Dronken marokkaanse wijven dubaiik ga ook altijd weekje naar marrakech voor lekkere marokkaanse
Ahmed Marcouch gaat kamervragen stellen, dan neem ik voorlopig maar even aan dat hij meer heeft gezien dan wij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:07 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel weer fake geweest zijn.
Hoezo? Kamervragen zijn bij uitstek een middel om informatie op tafel te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch gaat kamervragen stellen, dan neem ik voorlopig maar even aan dat hij meer heeft gezien dan wij.
Ik neem aan dat hij het filmpje wel heeft gezien. Dat is alles wat ik zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Kamervragen zijn bij uitstek een middel om informatie op tafel te krijgen.
Dat klinkt afschuwelijk. Ik hoop dat hier flink werk van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een deel van het filmpje gezien, vond het nogal naar dus weg geklikt.
2 mannen die naakt op een bed zitten. Helemaal onder het bloed en je zag een arm van een persoon die ze af en toe klappen gaf.
Had niet echt het idee dat het nep was.
Als je het nog wil, zijn vliegtuig(en) staan nog op Schiphol. Duidelijk te zien vanaf de a4, hij is er nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
Het is net te laat om het te berde te brengen bij koning Mohammed VI van Marokko, die waarschijnlijk zojuist ons landje verlaten heeft.
Ik heb geloof ik via fb voorbij zien komen dat de 1 of beide slachtoffers zijn opgepakt en dat er flinke ophef is ontstaan op sociale media over hun arrestatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt afschuwelijk. Ik hoop dat hier flink werk van wordt gemaakt.
Als het echt zo is dat nota bene de mishandelde homo's zijn opgepakt, dan hoop ik dat er tot in de hoogste regionen stennis over gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik via fb voorbij zien komen dat de 1 of beide slachtoffers zijn opgepakt en dat er flinke ophef is ontstaan op sociale media over hun arrestatie.
Tja.. Op het filmpje is voor zover ik begrijp te zien dat er 2 mensen in elkaar getrapt worden. Dat zegt natuurlijk vrij weinig verder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het filmpje wel heeft gezien. Dat is alles wat ik zeg.
Er is inderdaad nog weinig informatie om zeker te zijn van wat er precies is gebeurd. Toch neem ik aan dat Marcouch weet waarover hij kamervragen gaat stellen. Scheelt natuurlijk ook als je de media aldaar direct kunt lezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Op het filmpje is voor zover ik begrijp te zien dat er 2 mensen in elkaar getrapt worden. Dat zegt natuurlijk vrij weinig verder.
Klopt. Als je de taal niet spreekt lees je alles via andere sites.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog weinig informatie om zeker te zijn van wat er precies is gebeurd. Toch neem ik aan dat Marcouch weet waarover hij kamervragen gaat stellen. Scheelt natuurlijk ook als je de media aldaar direct kunt lezen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:07 schreef Pielemenneke het volgende:
Waarom kamervragen stellen over een voorval in het buitenland ?
Dat is nu weer typisch het westen ......
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Heel vervelend hoor, voor die gasten, maar verder interesseert mij verdomd weinig dat er mensen in elkaar worden gebeukt in het buitenland.
Er worden hier toch ook geen Kamervragen gesteld naar aanleiding van iets als police brutality in de VS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |