abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161065927
quote:
Die knul doet aan boksen of kickboksen. Jammer dat dit type 'mens' het imago van deze op zich mooie sport steeds weer verpest.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161065938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, dan moet je tot zulke extreme maatregelen overgaan dat je het kind met het badwater weggooit. Ik zit niet te wachten op een politiestaat omdat er een groep mensen is die zich op een wijze met religie verbindt dat ze botsen met de vrije maatschappij.
Ik ook niet maar als je hele harde data hebt waaruit blijkt dat je met terroristen te maken hebt (die hadden de Nederlandse en de Belgische staat) dan mag je van mij wel net iets verder gaan, binnen normen van beschaving.
#NoDAPL
pi_161066832
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die knul doet aan boksen of kickboksen. Jammer dat dit type 'mens' het imago van deze op zich mooie sport steeds weer verpest.
Oja want dat kun je zien aan één slag. :')
pi_161066913
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:07 schreef Red_85 het volgende:

Hoe krijg je polarisatie?
door mensen die bang zijn voor nuance *O*
pi_161066933
quote:
K.O.

Benieuwd wat hieraan vooraf gegaan is.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:06:06 #96
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_161066953
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

K.O.

Benieuwd wat hieraan vooraf gegaan is.
Volgens mij zag ik nog ergens een verklaring van hem voorbij komrn. Hij kon hem niet eens verstaan (spaans volgens mij) maar had er gewoon helemaal genoeg van. Toen besloot hij uit te halen.
pi_161066958
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:06 schreef YazooW het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik nog ergens een verklaring van hem voorbij komrn. Hij kon hem niet eens verstaan (spaans volgens mij) maar had er gewoon helemaal genoeg van. Toen besloot hij uit te halen.
Gelijk heeft hij. Spanjaarden die je de les komen lezen hebben we wel genoeg van gehad in De Lage Landen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:23:37 #98
192592 SureD1
------------------------------
pi_161067066
Sensatiezucht van HLN of serieus? "Politie zoekt tweede metrobom"

http://www.hln.be/hln/nl/(...)weede-metrobom.dhtml

Grootste gedeelte zit achter een paywall
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:33:51 #99
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_161067130
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:23 schreef SureD1 het volgende:
Sensatiezucht van HLN of serieus? "Politie zoekt tweede metrobom"

http://www.hln.be/hln/nl/(...)weede-metrobom.dhtml

Grootste gedeelte zit achter een paywall
Vlak na de explosie was er ook een ooggetuige die vertelde dat een verdacht uitziende man een tas gaf aan een andere man.
pi_161067180
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gelijk heeft hij. Spanjaarden die je de les komen lezen hebben we wel genoeg van gehad in De Lage Landen.
De Arabieren zouden ook wel gedacht hebben: We zijn er klaar mee dat de Westerse wereld ons de les komt lezen, hebben we wel genoeg van gehad.
pi_161067211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

De Arabieren zouden ook wel gedacht hebben: We zijn er klaar mee dat de Westerse wereld ons de les komt lezen, hebben we wel genoeg van gehad.
Ik denk dat de Arabieren juist wel blij zijn met de bescherming van Amerika. Kunnen ze zich gedragen als barbaren zonder gevolgen.
pi_161067246
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik denk dat de Arabieren juist wel blij zijn met de bescherming van Amerika. Kunnen ze zich gedragen als barbaren zonder gevolgen.
:')

Dat IS zo groot geworden is en zoveel macht heeft komt juist door de Amerikanen.

Onder Saddam was dit niet gebeurd.

Puinhoop hebben ze er van gemaakt.

Bescherming? In Syrie zijn er 500.000 (!) doden gevallen in een zeer korte tijd.
pi_161067332
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

:')

Dat IS zo groot geworden is en zoveel macht heeft komt juist door de Amerikanen.

Onder Saddam was dit niet gebeurd.

Puinhoop hebben ze er van gemaakt.

Bescherming? In Syrie zijn er 500.000 (!) doden gevallen in een zeer korte tijd.
Ik heb het over de echte arabieren van Saoedi-Arabie.

Verder zou niets gebeurd zijn zonder die achterlijke ideologie natuurlijk.
pi_161067395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik heb het over de echte arabieren van Saoedi-Arabie.

Verder zou niets gebeurd zijn zonder die achterlijke ideologie natuurlijk.
Ik heb het over Syrie en Irak. Waar de IS-strijders vandaan komen en opgeleid worden.

Zonder bemoeienis van de Westerse wereld zou IS nooit aan de macht komen.
pi_161067439
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb het over Syrie en Irak. Waar de IS-strijders vandaan komen en opgeleid worden.

Ik denk dat je Amerika + Islam verwart met 'Het Westen'.
pi_161068846
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik denk dat je Amerika + Islam verwart met 'Het Westen'.
Dan moet je denken aan andere overlaten.
pi_161068908
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dan moet je denken aan andere overlaten.
Neuh, daar wordt de wereld niet beter van.
pi_161069317
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mensen die dictators een goede oplossing vinden, ik blijf het bizar vinden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:33:26 #109
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_161069775
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Net zo bizar als het gedrag van burgers die zonder een dictator die ze dwingt zich fatsoenlijk te gedragen, er een vreselijk zooitje van maken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_161070910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Net zo bizar als het gedrag van burgers die zonder een dictator die ze dwingt zich fatsoenlijk te gedragen, er een vreselijk zooitje van maken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Maar daarom vind ik het wijzen naar het westen altijd zo raar. Er worden dictators verwijdert, een kans voor de bevolking om vrijheid te krijgen en dan wordt het zo'n zooitje. Dat de motivatie om die dictators te verwijderen nogal willekeur is, ok, maar het resultaat blijft hetzelfde.

En dan kijk ik toch weer naar religie als oorzaak dat ze het na een dictator niet op orde krijgen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161071931
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

In bepaalde landen is dat eenmaal nodig. Het heeft tijd nodig om te veranderen, nu wordt het door hen strot gedouwd. Vrij spel voor terroristen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:29:50 #112
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_161072162
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar daarom vind ik het wijzen naar het westen altijd zo raar. Er worden dictators verwijdert, een kans voor de bevolking om vrijheid te krijgen en dan wordt het zo'n zooitje. Dat de motivatie om die dictators te verwijderen nogal willekeur is, ok, maar het resultaat blijft hetzelfde.

En dan kijk ik toch weer naar religie als oorzaak dat ze het na een dictator niet op orde krijgen.
Of het religie is of cultuur ? Ik weet t niet. Maar echte vrijheid kunnen ze gewoon niet hanteren. Ze kunnen vaak niet verder kijken dan hun eigen familie/clan opvattingen en gewoontes en staan niet open voor andere zaken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_161074855
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja en nu noemen we abdelselam of hoe hij ook heet een morele noodsituatie en dan zijn buurman en vervolgens een heel geloof. Zoals dat stuk al aangeeft zou het een noodsituatie moeten betreffen, in het voorbeeld met de baby is het heel concreet er is een baby en hij is in nood. In het geval van deze terrorist weten we niet eens of er informatie is die hij heeft, en zeker niet of die informatie die hier wordt aangegeven er is (plannen voor andere aanslagen) dat weet je niet. Dus ben ik ervoor om via normale methoden aan die informatie te komen en niet gelijk aan het martelen te slaan.

Ik ben vooral bang voor de glijdende schaal, het begint met een kleine aanpassing aan de moreel, wat vervolgens normaal wordt, en dan wordt er weer een kleine aanpassing gedaan aan die al verslechterde situatie.. totdat er willekeurig gemarteld kan worden door politie.
Ik ben vooral bang voor valse informatie. Het is overduidelijk dat die Saleh ons niet goed gezind is, waarom zou hij dan überhaupt de waarheid vertellen? Het is hetzelfde met Joran vd Sloot. Die vertelt je ook van alles als het in z'n kraam te pas komt. Maar het zijn allemaal leugens. Je hebt er dus helemaal niks aan.

Elke aandacht die je zo'n misbaksel geeft is al teveel eer. Laat ze aub in hun vet gaarsmoren!
pi_161076036
Laten we trouwens niet vergeten dat een belangrijk doel van terroristen is om ons gedrag op een bepaalde manier te beïnvloeden. Ze willen dat wij bang zijn, ze willen dat we doorslaan naar extreme middelen omdat niets zo lekker zieltjes werft als 'westerlingen' die tapijtbombardementen en dronestrikes uitvoeren etc.
Als wij dit soort dingen doen dan winnen de terroristen sowieso.
We moeten het hoofd koel houden, doen wat nodig is maar zonder de emoties ons te laten sturen.
#NoDAPL
pi_161076053
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:37 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Ik ben vooral bang voor valse informatie. Het is overduidelijk dat die Saleh ons niet goed gezind is, waarom zou hij dan überhaupt de waarheid vertellen? Het is hetzelfde met Joran vd Sloot. Die vertelt je ook van alles als het in z'n kraam te pas komt. Maar het zijn allemaal leugens. Je hebt er dus helemaal niks aan.

Elke aandacht die je zo'n misbaksel geeft is al teveel eer. Laat ze aub in hun vet gaarsmoren!
Van Joran van der Sloot wisten we al vele jaren dat hij dat meisje had vermoord. Het kon alleen nog niet worden bewezen, gelukkig heeft hij nu eindelijk bekend en kunnen we het boek sluiten. Laten we nooit meer over hem spreken, daarmee geven we hem meer naamsbekendheid dan wat hij verdient. ;)
#NoDAPL
pi_161076775
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van Joran van der Sloot wisten we al vele jaren dat hij dat meisje had vermoord. Het kon alleen nog niet worden bewezen, gelukkig heeft hij nu eindelijk bekend en kunnen we het boek sluiten. Laten we nooit meer over hem spreken, daarmee geven we hem meer naamsbekendheid dan wat hij verdient. ;)
Die zogenaamde bekentenis stelt geen moer voor. Het is de zoveelste leugen waar de nabestaanden geen ruk aan hebben. Zij zullen nooit weten waar het lichaam is gebleven en Joran zal daar tot aan z'n graf over blijven liegen.

Het is geen ramp om óver Joran te praten. Dat is juist goed, zodat iedereen weet wat een verschrikkelijke loser en lafbek die hufter is. Mét Joran spreken is wmb een no no. Dat voedt slechts zijn ego en levert niks op.
pi_161077436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Die zogenaamde bekentenis stelt geen moer voor. Het is de zoveelste leugen waar de nabestaanden geen ruk aan hebben. Zij zullen nooit weten waar het lichaam is gebleven en Joran zal daar tot aan z'n graf over blijven liegen.

Het is geen ramp om óver Joran te praten. Dat is juist goed, zodat iedereen weet wat een verschrikkelijke loser en lafbek die hufter is. Mét Joran spreken is wmb een no no. Dat voedt slechts zijn ego en levert niks op.
De nabestaanden hebben hun ons vlees gehad, Joran zit voor een lange tijd in een niet zo'n hele gezellige gevangenis.
#NoDAPL
pi_161077477
Is er nog wat bekend geworden over die zoekactie in Marke, Belgie?
pi_161077736
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
zoekactie in Marke, Belgie
Er is niks gevonden voor zover bekend, zie ook Terreuronderzoek: leger verlaat Kortrijks bos, "zoekactie levert niets op".
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_161165331
Wat is er nou precies gebeurd bij het metrostation? Een bomgordel of iets anders? Was er niet een man die had gezien dat er twee mannen met een tas aan het rommelen waren, en toen is hij snel naar buiten gerend. Zijn redding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')