SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich wil ik best lang droog staan (niet willen, maar ga niet opzich naar piemels) en dan seks met iemand liefs en oh oh oh, dat is dan wel mega fijn.
Mag ik keertje zenuwachtig en onhandig en klungelig zijn HOAHOAO WAT LEUK ZEG
Dat 1e is wel spijtig ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dat deed ik ooit en toen zat ik opgescheept met een micropenis en een gast die verliefd werd. Top, echt.
Ik heb dat ook wel eens niet en dan lijkt het nog steeds pasgeleden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA IK HEB AL BIJNA EEN MAAND GEEN SEKS GEHAD DOE EVEN NORMAAAAAAAL
Klopt, zelfs met mijn libido sta ik denk ik wel zo'n beetje op #1quote:
Seksloos en werkloosquote:
Gewoon de wekker uitzettenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
mensen, over 6,5 uur gaat mijn wekker en ik wil niet
Op dit moment wel jaquote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, zelfs met mijn libido sta ik denk ik wel zo'n beetje op #1
Gelukkig welquote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel ook studie of werkloos? Valt wel mee toch?
Als iemand dan heel lief voor je is kan dat heel liefdevol voelenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat lijkt mij juist totaal niet leuk eigenlijk
Behalve met iemand die weinig ervaring heeft, dan valt het allemaal wel mee denk ik
hehehehe Insoquote:Op maandag 28 maart 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat 1e is wel spijtig ja.
Dat 2e kun je gewoon uitbuiten.
Watquote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens niet en dan lijkt het nog steeds pasgeleden.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was van die Deezertje.
Die zit nog dieper in de slachtofferrol dan een allochtoon in het westen.
Goed topic is dat jaquote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was van die Deezertje.
Die zit nog dieper in de slachtofferrol dan een allochtoon in het westen.
Ik weet het verder niet hoor.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef Crack_ het volgende:
hehehehe Inso
Nee, geen optie, gast wilde ook echt seks en wist niet wat ik er mee aan moest. Wist het écht niet.
Vond sowieso dat ie me had moeten waarschuwen
Hoeveel cm praten we dan over?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand dan heel lief voor je is kan dat heel liefdevol voelen
Eerste keer seks toch altijd lief, daarna pas de rest
[..]
hehehehe Inso
Nee, geen optie, gast wilde ook echt seks en wist niet wat ik er mee aan moest. Wist het écht niet.
Vond sowieso dat ie me had moeten waarschuwen
Linkje.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen en toen ging ik een boek lezen.
Toen was mijn boek uit.
Ging ik een R&P topic doorlezen.
Zelden zo hard gelachen.
Ja, wil ook geen ONSquote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet het verder niet hoor.
Ik zou liever geen seks hebben dan een ONS.
Ik zou er ook heel slecht mee om gaan.
Ik zou echt stiekem na de seks weggaan enzo.
Kon het niet aftrekken, ik wist gewoon níét wat ik ermee moest. Gewoon echt niet.quote:
Geen zin om te zoeken op die 3e wereld internet hier.quote:
Wow.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Kon het niet aftrekken, ik wist gewoon níét wat ik ermee moest. Gewoon echt niet.
Jeetje.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wil ook geen ONS
Wil gewoon vast iemand dan, vertrouwen en alles
[..]
Kon het niet aftrekken, ik wist gewoon níét wat ik ermee moest. Gewoon echt niet.
Waar ging het over?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken op die 3e wereld internet hier.
Konijnquote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik had laatste tijd misschien wel 10 keer in de week seks man, godverdomme godverdomme GODVERDOMME
Misschien ertegen blazen ofzoquote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wil ook geen ONS
Wil gewoon vast iemand dan, vertrouwen en alles
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik had laatste tijd misschien wel 10 keer in de week seks man, godverdomme godverdomme GODVERDOMME
Dat zijn de fijnste tijden in een relatie.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik juist heel weinig laatste tijd. Ondanks relatie.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn de fijnste tijden in een relatie.
Geen idee, gast kwam klaar als ik hem aanraakte zowat.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Dat is wel lullig.
Vraag me dan af wat hij van je had verwacht.
Bij vrouwen werkt het soms gewoon als een soort aan-knop, als je maar goed genoeg bentquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit de laatste tijd ook op een relatief hoge frequentie.
Dit gaat niet goed.
Als ik ongesteld word/ben/was die periode word ik juist tering geilquote:Op maandag 28 maart 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon, soms geen behoefte, soms ongesteld. Er is zo weer een maand voorbij.
Hoiquote:Op maandag 28 maart 2016 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, gast kwam klaar als ik hem aanraakte zowat.
Net niet ofcourse, maar duurde echt nog geen 3 minuten denk ik.
Denk niet dat hij te veel verwachtte, beter gezegd.. het was wel snel goed
[..]
Bij vrouwen werkt het soms gewoon als een soort aan-knop, als je maar goed genoeg bent
En dan nog een vent die ook wel standaard drie keer achter elkaar kan gaan
GOD VER DOMME
Ja dat wel maar ik weet dat het smerige boel gaat zijn dus dat negeer ik gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik ongesteld word/ben/was die periode word ik juist tering geil
Nou daar heb ik nou echt geen last van.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik ongesteld word/ben/was die periode word ik juist tering geil
3 Keer 1 minuutquote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan, 3 keer achter elkaar.
Jezus.
Ja als ik ongesteld was deed ik ook nietquote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik weet dat het smerige boel gaat zijn dus dat negeer ik gewoon.
Gewoon, voordat je gaat slapenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan, 3 keer achter elkaar.
Jezus.
Mwaoh, ik denk niet dat ik ooit groot fan zal zijn.quote:
in grtd doen we alleen missionaris in het donkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets vuigs aan seks met je vriend?
Op Fok welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer dat je het al bijna de hele dag over seks hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in grtd doen we alleen missionaris in het donker
Met als doel kinderen krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in grtd doen we alleen missionaris in het donker
Crack is gewoon al de hele dag geil.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dat je het al bijna de hele dag over seks hebt.
Jaa, moet nog wennennnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dat je het al bijna de hele dag over seks hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crack is gewoon al de hele dag geil.
Die dagen ken ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crack is gewoon al de hele dag geil.
Haha godver.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
Nou, deze verhalen van mij hebben er wel voor gezorgd dat ik ineens een vriendschapsverzoek heb op facebook van Ama.
NOU AMA?!?!?!!??!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:00 schreef Crack_ het volgende:
"Oke welterusten doeiii"
- hihi doei kusje *kont tegen lul-houding
OH HI THERE
Lekker man alleen traditionele brunch op Scheveningen met family geskipt vanwege kaulo stormquote:
Nee, was deze weekend weekendje weg.quote:
Concert van Stones in Havanna?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, was deze weekend weekendje weg.
Vlieg morgenochtend terug.
Dan pak je je trillende vriend erbij. Neem aan dat jij dat wel hebt.quote:
Nee man.quote:
Ja, maar als ik nu ga doen dan wordt het enkel ergerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan pak je je trillende vriend erbij. Neem aan dat jij dat wel hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu ga doen dan wordt het enkel erger![]()
![]()
Zo lastig allemaal
Gewoon even naar viesdikke mensen gaan kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu ga doen dan wordt het enkel erger![]()
![]()
Zo lastig allemaal
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man.
Was naar Casablanca, mattie van mij heeft casa daar.
Was wel lekker, niet veel bijzonders gedaan. Lekker uit eten enzo, beetje shoppen, redelijk lekker weertje.
Wel iets te veel uit gegeven kwam ik achter vandaag pff
Ik heb haar zojuist toegevoegd op Facebook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon even naar viesdikke mensen gaan kijken
Lijkt me toch niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden er ook mensen zijn die wanneer ze kinderen willen geen seks hebben maar gewoon de kwakjes bewaren en inbrengen?
Dit is nog wel echt goede tip jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon even naar viesdikke mensen gaan kijken
Ja precies datquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Kut is dat ja als je met mensen chillt die het breed hebben hangen ga je vanzelf mee in die vibe
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb haar zojuist toegevoegd op Facebook.
Ahquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja heb je foto's wel meteen gecheckt want eerste wat ik doe met iemand nieuw op facebook, maar je bent niet viesdik hoor
![]()
Lief koppie
Duur om uit eten te gaan daar?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja precies dat
beetje shoppen met hun bij te dure zaken en beetje uit eten.
Dan neem je helemaal dat ritme over![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja precies dat
beetje shoppen met hun bij te dure zaken en beetje uit eten.
Dan neem je helemaal dat ritme over![]()
Ja. Wel als je fatsoenlijke restaurants wil.quote:
Ik heb hier echt belachelijk goede sushi gegeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Wat is lekkerste wat je daar hebt gegeten Inso?
Niet gebruikeliijk natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan wijn he voor de mrs, dat is schandalig duur hier.
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier echt belachelijk goede sushi gegeten.
Echt vies vers. Bohhh.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier echt belachelijk goede sushi gegeten.
Echt vies vers. Bohhh.
Ja oke nu draaf je een klein beetje doorquote:
Nee, hormonen alles. Ik ben een vrouw hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke nu draaf je een klein beetje door
Ga gewoon langs dan. Kan je je teller ook terugdraaienquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke nu draaf je een klein beetje door
Moet je voorstellen dat je ooit zwanger wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hormonen alles. Ik ben een vrouw hoor!
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hormonen alles. Ik ben een vrouw hoor!
Nee, Fok-it en ik kennen elkaar en vinden elkaar wel schattig en lief maar nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga gewoon langs dan. Kan je je teller ook terugdraaien
Ik kan er ook echt gewoon niks aan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je ooit zwanger wordt.
Dan ben je helemaal niet meer te houden.
wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik kan het me zo slecht voorstellen op dit moment
Ik zie haar wel voor me als moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je ooit zwanger wordt.
Dan ben je helemaal niet meer te houden.
Zwangere vrouwen zijn echt zo gemaakt om mannen hun geduld te testen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Kan me wel indenken hoe het erger is, man oh man wat kut lijkt me dat ja
Oh god.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it heeft al een poging gedaan
Hahahaha
Euhhh ja, ze kunnen er niks aan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn echt zo gemaakt om mannen hun geduld te testen.
Maar uiteindelijk hebben we dat er voor over.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar wel voor me als moeder.
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Euhhh ja, ze kunnen er niks aan doen
Oke soms wel, moet niet gaan gebruiken. Achja, soms waarom ook niet, is toch ook vet kut
Extra benadrukkenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen.
?quote:
fixedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwen zijn echt zo gemaakt om mannen hun geduld te testen.
Maar uiteindelijk hebben we dat er voor over.
Ik plet je tochquote:
Alhoewel ik best sterk ben, zal het verschil in lengte en gewicht toch winnen ja..quote:
Zie moeder zijn op het moment absoluut niet zitten nee, maar bewaar het voor later misschien ooit..quote:
Gewoon lief antwoorden, ja mam gaat goed kusjes doei slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder is namelijk nu ook een emotionele rollercoaster.
SSoms krijg ik midden in de nacht een bericht dat ze zich zorgen maakt en of alles goed is.
lastig lastig.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon lief antwoorden, ja mam gaat goed kusjes doei slaap lekker
Ik weet t niet. Een vlaag van verdriet overmant me.quote:
Word je wel slaperig van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Een vlaag van verdriet overmant me.
Selfpityfapje in de maak.
Why?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Een vlaag van verdriet overmant me.
Selfpityfapje in de maak.
quote:
Ja weet ik veel. Gebeurt wel eensquote:
okquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo hard in twijfel of ik ex zal vragen of ie zin heeft in puur en alleen seks en dan weer weg?
Dit zou ik zo niet doenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo hard in twijfel of ik ex zal vragen of ie zin heeft in puur en alleen seks en dan weer weg?
Lijkt me niet heel erg slim, afgaande op wat je hier zegt te voelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
waaromquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou ik zo niet doen
Als je dan toch zo graag seks wilt dan beter met een vreemde volgens mij
Nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Gebeurt wel eensdat moet jij als vrouw wel kennen toch?
Een vreemde?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou ik zo niet doen
Als je dan toch zo graag seks wilt dan beter met een vreemde volgens mij
Omdat ze het nogal vaak over haar exen heeft laatste tijd hier, en dat gecombineerd met hoe ze zich nu voelt is het geen goeie combinatie als ze seks heeft met haar exquote:
kan best prima zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze het nogal vaak over haar exen heeft laatste tijd hier, en dat gecombineerd met hoe ze zich nu voelt is het geen goeie combinatie als ze seks heeft met haar ex
Daar ben je gevoelsmatig niet mee verbondenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit
Nee maar ja, kut. Ook meestal niks aan te doen dan wachten tot het weer voorbij is
[..]
Een vreemde?
Why
Seks zonder gevoel lijkt me toch wel zo konki saai.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je gevoelsmatig niet mee verbonden
en dus is de eerste keer seks ook kutquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je gevoelsmatig niet mee verbonden
Why?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze het nogal vaak over haar exen heeft laatste tijd hier, en dat gecombineerd met hoe ze zich nu voelt is het geen goeie combinatie als ze seks heeft met haar ex
Ditquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dus is de eerste keer seks ook kut
En de volgende 5 keer ook
dat zeker nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat je dan een soort fappen overhoudt.
Maar waarom twijfel je dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit
Iemand die je al kent en shit is veeeel makkelijker, en gewoon fijner
Als niet een van de twee moeilijk gaat doen maar dat is met vreemde precies hetzelfde
quote:
lijkt me saaiquote:
Nee, ik zei dat ik dat niet zou willen maar wanneer het zo zou zijn lijkt eerste keer seks me weer heel fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerder vandaag zei je nog dat je een tijd geen seks meer ging hebben.
Toch?
Straks zegt ie nee, en bang dat het misschien dan toch weer gezeur wordtquote:
snap ik, omdat je dat alleen nog maae gehad hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
lijkt me saai
het enige aangename van seks vind ik de emotionele ding.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik dat niet zou willen maar wanneer het zo zou zijn lijkt eerste keer seks me weer heel fijn
[..]
Straks zegt ie nee, en bang dat het misschien dan toch weer gezeur wordt
Dus je onderbuik zegt toch wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik dat niet zou willen maar wanneer het zo zou zijn lijkt eerste keer seks me weer heel fijn
[..]
Straks zegt ie nee, en bang dat het misschien dan toch weer gezeur wordt
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
Net uur op bed gelegen en onmogelijk om te slapen. Nu begint ze nog te snurken ook.
#fml
Ja, maar nogmaals dat is met een vreemde niet anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je onderbuik zegt toch wat andersMaar ja, als je nu al zo frusti bent om het droog staan denk ik ook niet dat je datheel lang zult volhouden
![]()
Nee weet ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar nogmaals dat is met een vreemde niet anders.
Laatste keer dat ik vreemde deed werd ook drama, en slechte seks. Nou leuk man
Ja, was weekendje marokko.quote:
Ja, dat was ik ook wel van planquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
Jij moet eens normaal een guy gaan scoren krek, ipv via de interwebz.
niet haten op mijn connecting skillsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
Jij moet eens normaal een guy gaan scoren krek, ipv via de interwebz.
Ohhh, dan is het prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was weekendje marokko.
En mattie had een ounce laten komen.
Dus dan sta je op om 9 uur.
En om 9:30 zit je te ontbijten en dan is het toch aantrekkelijk om die verse assie te gaan roken.
Maar morgen weer thuis, dan weer even niets. En volgende week verstandkiezen eruit.
Merk na zo'n weekend wel gelijk die drang naar een gewoonte, fucking ziek wel.quote:
gvd opletten gvdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Merk na zo'n weekend wel gelijk die drang naar een gewoonte, fucking ziek wel.
is ook wel eens fijn als je van de een in de ander bent geroldquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook wel van plan
Al hoef ik voorlopig gewoon efkes geen relatie. Ook eerste keer dat ik dit denk
zaterdag trouwens op stadhusplein belandquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl ik wiet/assie niet eens super vind, maar een verslaving/gewoonte is ook zo veilig aan de andere kant
Zo tegenstrijdig.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
zaterdag trouwens op stadhusplein beland
Wat een aids is dat toch ook
Lolwatquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.facebook.com/platiniumclubpl
Ik ga hier vrijdag heen
pics?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was de club waar ik mijn nichtje tegenkwam met sigaret op de lip.
Terwijl ze officieel niet rookt en drinkt.
Nichtjegodin.
Erotisch amusement? Vind ik nou niet echt wat voor jouquote:
wat erotisch amusementquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erotisch amusement? Vind ik nou niet echt wat voor jou
Ja, hier trap ik nuchter niet meer in maat.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hier trap ik nuchter niet meer in maat.
Had sowieso te weinig kleren aan om niet schande te zijn
Staat toch gecategoriseerd onder erotisch amusementquote:
quote:Terrible!!!!!!the worst stuff ever!!!! If anybody wants to be discriminated and humiliated you can go there!!! Moreover if you want to get paper spray into your eyes without reasonable explanation it's also the place you can go!!!! The best club is supposed to have the best stuff!!! But from the very beginning this club face you by ugly people with ugly faces and moreover with ugly inner world!!!!!!! And hope this massage will be read by the 'managers'(if there are such people).. And here is reference for the future "Belarus is not the same what is Russia!!! And yes Krym belongs to Russia now,but not to Belarus, and personal political attitude of the stuff shouldn't be reflected on the guests" the stuff is supposed to know the geographic, and not being stupid.....
valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat toch gecategoriseerd onder erotisch amusement
quote:
berlijngodquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Je stuurt je kind naar Berlijn en ze komt er als 24 jarige als atheiste uit
Dat moet ze gedacht hebben
Of ze dacht gewoon, dat komt wel weer goedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat vreemd is want in mijn atheistische fase was mijn oma juist erg begripvol.
Zo zie je maar weer dat kleinkinderen een voorkeursbehandeling krijgen
Nee, denk oprecht wel dat mijn oma milder tegen mij is dan tegen mn tante. Ondanks zelfde leeftijd ongeveer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze dacht gewoon, dat komt wel weer goed
Dat zal nog weleens botsen ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, denk oprecht wel dat mijn oma milder tegen mij is dan tegen mn tante. Ondanks zelfde leeftijd ongeveer.
Maar ja, mn tante is ook nog marxist.
Dat komt niet meer goed.
Ruzies is een groot woord.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal nog weleens botsen ja.
Volgens mij komen de meeste ruzies bij je familie voort uit politieke verschillen ofniet?
Apart welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk heeft ze dan als tante toch altijd het laatste woord in de verstandshouding.
Nou je oma oke, en je moeder snap ik ook nog wel. Maar waarom zou je tante altijd het laatste woord moeten hebben? Die verhouding is toch compleet evenquote:
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je oma oke, en je moeder snap ik ook nog wel. Maar waarom zou je tante altijd het laatste woord moeten hebben? Die verhouding is toch compleet even
Zeker als leeftijdsverchil er amper isquote:
Ik vind het ook een beetje apart, maar ik weet niet of het een cultuur dingetje is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker als leeftijdsverchil er amper is
Maar waarom niet dan? Zal wel een cultuur dingetje zijn
Omdat ik simpelweg vind dat er een hierarchisch verschil zit tussen een tante en een neefje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker als leeftijdsverchil er amper is
Maar waarom niet dan? Zal wel een cultuur dingetje zijn
Klinkt wel logisch ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik simpelweg vind dat er een hierarchisch verschil zit tussen een tante en een neefje.
Mijn neven en nichten is totaal even.
Maar een zus van mijn moeder vind ik hierarchisch dichter bij mijn moeder zitten dan bij een nicht.
Ondanks het leeftijdsverschil.
Als je ouders overlijden gaat de zorg in de meeste gevallen toch ook naar je tantes/ooms.
Dat zou hier echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Merk sowieso al jaren niet echt meer een hierarchisch verschil bij discussies met mijn ouders.
Hier ook wel. Ik ga er ook gewoon net zo fel in net als bij een random iemandquote:
Ik mag best discussieren met mijn moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ook wel. Ik ga er ook gewoon net zo fel in net als bij een random iemand
Wel met respect natuurlijk
Als ik mijn gelijk wil halen dan heb ik gewoon het laatste woord hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag best discussieren met mijn moeder.
Maar uiteindelijk is het laatste woord aan haar.
Dat zou hier echt niet kunnen, en dat vind ik het ook niet waard. En je weet hoeveel ik van discussies houdt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik mijn gelijk wil halen dan heb ik gewoon het laatste woord hoor
Maar ze is verder gewoon irritantquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Voor de Ariana fappers.
Ben wel mega jaloers op haar stem.
Kutnummer datquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Voor de Ariana fappers.
Ben wel mega jaloers op haar stem.
Dat is bij mij en mijn ouders echt weggetrokken met de afgelopen jaren. Maar erg fel in discussies zijn we ook sowieso niet.quote:
Lekker aan donuts likkenquote:
Ik kan de link niet leggen tussen aan donuts likken en zelfspot hebben?quote:
Ze heeft tijdens SNL haar monoloog eraan besteed enzquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan de link niet leggen tussen aan donuts likken en zelfspot hebben?
Zal wel cultuurdingetje zij dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is bij mij en mijn ouders echt weggetrokken met de afgelopen jaren. Maar erg fel in discussies zijn we ook sowieso niet.
Ach ik hoorde dat nummer pas vandaag voor het eerst toen ik benieuwd was wat er in de top 40 tegenwoordig stondquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze heeft tijdens SNL haar monoloog eraan besteed enz
Das altijd zo bij de top 40 ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Zijn maar 3 nummers die lekker zijn in die hele lijst
nee man begin 2000 was best leuk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan is het de laatste jaren echt stukken beter dan het is geweest begin 2000.
Daar zat vooral heel veel muzikale aids bij ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee man begin 2000 was best leuk hoor
quote:
http://frontpage.fok.nl/w(...)rday-night-live.htmlquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik hoorde dat nummer pas vandaag voor het eerst toen ik benieuwd was wat er in de top 40 tegenwoordig stond
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ah balen man. Maar je vind (hopelijk) wel weer iets nieuws, wat beter bij je past!quote:
Is wel te hopen jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah balen man. Maar je vind (hopelijk) wel weer iets nieuws, wat beter bij je past!
Nu weer verder he. Heb al wel weer wat lopen verderquote:
Je had toen toch ook een tweede optie? Ik dacht iets met fietsen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu weer verder he. Heb al wel weer wat lopen verder
Klopt. Maar die vacature had een deadline. Ging via het UWV. Dus ik moet UWV even bellen/mailen deze week of die vacature nog beschikbaar isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had toen toch ook een tweede optie? Ik dacht iets met fietsen?
Volgens de frontpage worden mannen flikker omdat ze geen seks voor het huwelijk zouden hebben.quote:Elk land heeft tussen de 5 a 10 procent homoseksuelen.
In een land als marokko kan dit aantal nog veel hoger liggen omdat
mannen pas als ze getrouwd zijn los mogen.
Wat een stel idioten zitten er op die frontpage inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens de frontpage worden mannen flikker omdat ze geen seks voor het huwelijk zouden hebben.
Hardop gelachen
De frontpage vind dat iedereen pro-homoseksualiteit moet zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een stel idioten zitten er op die frontpage inderdaad
Dit artikel vond het nodig om een link te posten van een ander forum om te laten zien dat mensen niet postieif tegenover homos stonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:05 schreef Fylax het volgende:
Bedoel je nu wat de frontpage vindt of wat bepaalde users op de Frontpage vinden? Is wel een verschil
Treurig vind ik het niet. Maar kom er dan gewoon voor uit dat je opiniestukken schrijftquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Na de aanslagen vorig jaar in Parijs dacht nog 58 procent dat Nederland daarna aan de beurt zou zijn voor een aanslag door de religie van de vrede, islam.
En dit als afsluiter van een nieuwsartikel
Te treurig voor woorden
Volgens mij is het algemeen wel bekend dat de berichten op de FP subjectief kunnen zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Treurig vind ik het niet. Maar kom er dan gewoon voor uit dat je opiniestukken schrijft
Dat klopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het algemeen wel bekend dat de berichten op de FP subjectief kunnen zijn?
Nieuws hoor je onpartijdig te brengen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Treurig vind ik het niet. Maar kom er dan gewoon voor uit dat je opiniestukken schrijft
Frontpage is een nieuwsblog.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar zet het dan ook niet weg als nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |