Dat zou hier echt niet kunnen, en dat vind ik het ook niet waard. En je weet hoeveel ik van discussies houdt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik mijn gelijk wil halen dan heb ik gewoon het laatste woord hoor
Maar ze is verder gewoon irritantquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Voor de Ariana fappers.
Ben wel mega jaloers op haar stem.
Kutnummer datquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Voor de Ariana fappers.
Ben wel mega jaloers op haar stem.
Dat is bij mij en mijn ouders echt weggetrokken met de afgelopen jaren. Maar erg fel in discussies zijn we ook sowieso niet.quote:
Lekker aan donuts likkenquote:
Ik kan de link niet leggen tussen aan donuts likken en zelfspot hebben?quote:
Ze heeft tijdens SNL haar monoloog eraan besteed enzquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan de link niet leggen tussen aan donuts likken en zelfspot hebben?
Zal wel cultuurdingetje zij dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is bij mij en mijn ouders echt weggetrokken met de afgelopen jaren. Maar erg fel in discussies zijn we ook sowieso niet.
Ach ik hoorde dat nummer pas vandaag voor het eerst toen ik benieuwd was wat er in de top 40 tegenwoordig stondquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze heeft tijdens SNL haar monoloog eraan besteed enz
Das altijd zo bij de top 40 ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Zijn maar 3 nummers die lekker zijn in die hele lijst
nee man begin 2000 was best leuk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan is het de laatste jaren echt stukken beter dan het is geweest begin 2000.
Daar zat vooral heel veel muzikale aids bij ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee man begin 2000 was best leuk hoor
quote:
http://frontpage.fok.nl/w(...)rday-night-live.htmlquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik hoorde dat nummer pas vandaag voor het eerst toen ik benieuwd was wat er in de top 40 tegenwoordig stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |