Alhoewel ik best sterk ben, zal het verschil in lengte en gewicht toch winnen ja..quote:
Zie moeder zijn op het moment absoluut niet zitten nee, maar bewaar het voor later misschien ooit..quote:
Gewoon lief antwoorden, ja mam gaat goed kusjes doei slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder is namelijk nu ook een emotionele rollercoaster.
SSoms krijg ik midden in de nacht een bericht dat ze zich zorgen maakt en of alles goed is.
lastig lastig.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon lief antwoorden, ja mam gaat goed kusjes doei slaap lekker
Ik weet t niet. Een vlaag van verdriet overmant me.quote:
Word je wel slaperig van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Een vlaag van verdriet overmant me.
Selfpityfapje in de maak.
Why?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Een vlaag van verdriet overmant me.
Selfpityfapje in de maak.
quote:
Ja weet ik veel. Gebeurt wel eensquote:
okquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo hard in twijfel of ik ex zal vragen of ie zin heeft in puur en alleen seks en dan weer weg?
Dit zou ik zo niet doenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo hard in twijfel of ik ex zal vragen of ie zin heeft in puur en alleen seks en dan weer weg?
Lijkt me niet heel erg slim, afgaande op wat je hier zegt te voelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
waaromquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou ik zo niet doen
Als je dan toch zo graag seks wilt dan beter met een vreemde volgens mij
Nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Gebeurt wel eensdat moet jij als vrouw wel kennen toch?
Een vreemde?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou ik zo niet doen
Als je dan toch zo graag seks wilt dan beter met een vreemde volgens mij
Omdat ze het nogal vaak over haar exen heeft laatste tijd hier, en dat gecombineerd met hoe ze zich nu voelt is het geen goeie combinatie als ze seks heeft met haar exquote:
kan best prima zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze het nogal vaak over haar exen heeft laatste tijd hier, en dat gecombineerd met hoe ze zich nu voelt is het geen goeie combinatie als ze seks heeft met haar ex
Daar ben je gevoelsmatig niet mee verbondenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit
Nee maar ja, kut. Ook meestal niks aan te doen dan wachten tot het weer voorbij is
[..]
Een vreemde?
Why
Seks zonder gevoel lijkt me toch wel zo konki saai.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je gevoelsmatig niet mee verbonden
en dus is de eerste keer seks ook kutquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je gevoelsmatig niet mee verbonden
Why?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze het nogal vaak over haar exen heeft laatste tijd hier, en dat gecombineerd met hoe ze zich nu voelt is het geen goeie combinatie als ze seks heeft met haar ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |