Uit het niets heb je weer zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook zeker niet gestoord man.
Oh nee niet eens.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Uit het niets heb je weer zelfvertrouwen?
Oh maar je lacht de hele tijd fake?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh nee niet eens.
Maar als ik mezelf daardoor laat tegenhouden dan is dat natuurlijk ook een beetje ""
En zolang ik niet dagelijks ga vloggen en dus niet steeds geforceerd iets moet doen is het prima.
En de mensen die mijn vlogs kijken die zien niet of ik wel/geen zelfvertrouwen heb. Dus ik ga gewoon lekker vloggen en deze keer blijven ze gewoon staan, easy as pie.
Gestoord weet ik niet, maar ik zou hem i.i.g. niet stoïcijns of assertief willen noemen.quote:
En je bombardeert je kanaal nu met allerlei losse verkeerssituaties, je kan die video's beter bundelen in wat langere video's, je hoeft ook niet letterlijk te benoemen wat er mis is met de verkeerssituaties in kwestie, je kijkers zijn niet achterlijk en zien zelf ook wel wat er mis is dus behandel ze dan ook niet als kinderen, een subtiele hint is meer dan voldoende.quote:
Ach, al die pranks op die andere kanalen zijn ook fake.quote:
Wie is de oude mascha?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat mij opvalt op YouTube is het aantal kansloze meiden die menen de nieuwe Mascha te zijn. Ga eens iets nuttigs doen ofzo.
Pranksquote:Op woensdag 27 april 2016 21:49 schreef JK het volgende:
[..]
Ach, al die pranks op die andere kanalen zijn ook fake.
Alleen hij liegt wel, met z'n 'dit is de eerste keer'. Oh oh oh.
Hoest met afvallen Bradge?
Onverwacht.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Pranks
Afvallen staat een beetje op een laag pitje, niet vanwege mijzelf! Maar het wil überhaupt niet echt vlotten.
Ik ben dagelijks aan het sporten, en flink aan het bewegen geslagen.quote:
Ja, de gebraden kippen vliegen niet zomaar je bek in, voor succes is enige vorm van doorzettingsvermogen niet optioneel.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks aan het sporten, en flink aan het bewegen geslagen.
Maar er wil niet heel veel vanaf, als het 500-600 gram per week is dan is het veel zeg maar.
Edwin is een beetje een mafkees, maar hij heeft geen kwaad in de zin. En volgens mij is het best een chille vent.quote:
Darten zeker?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks aan het sporten, en flink aan het bewegen geslagen.
Maar er wil niet heel veel vanaf, als het 500-600 gram per week is dan is het veel zeg maar.
Ongelooflijk hoe die kerel binnen een korte periode moddervet wordt, afvalt en vervolgens weer vies dik wordt.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:24 schreef chroestjov het volgende:
Dit is inmiddels je 7de of 8ste eerste vlog.
Ik ben toch echt al een flinke poos "vies dik"quote:Op woensdag 27 april 2016 23:44 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die kerel binnen een korte periode moddervet wordt, afvalt en vervolgens weer vies dik wordt.
Andere kanalen kijk ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:49 schreef JK het volgende:
[..]
Ach, al die pranks op die andere kanalen zijn ook fake.
Alleen hij liegt wel, met z'n 'dit is de eerste keer'. Oh oh oh.
Hoest met afvallen Bradge?
Snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan m`n laars lap?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:27 schreef chroestjov het volgende:
Dit is toch eigenlijk niet echt een vlog, in een vlog vertel je een verhaal, hier kijken we vooral naar je face terwijl je wat commentaar hebt op je medeweggebruikers en je een paar keer de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan je laars lapt.
En het dan vreemd vinden dat de auto's je linksom en rechtsom om de oren vliegenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan m`n laars lap?
Ik trek alleen een paar keer vlot op, maar ik rij keurig 40-50.
In 30 zones rij ik vaak 20-25
Als ik 50 op teller rij zijn dat 46 echte kilometers, als mensen mij willen inhalen als ik die snelheid rij vind ik het helemaal prima hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 21:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat de auto's je linksom en rechtsom om de oren vliegen
Ik kan mij een filmpje van je heugen waarin jij felle kritiek uitte op een inhalende bestuurder. Dit was zonder twijfel binnen de bebouwde kom.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik 50 op teller rij zijn dat 46 echte kilometers, als mensen mij willen inhalen als ik die snelheid rij vind ik het helemaal prima hoor
Maar als ik op een provinciale weg 85-90 rij (Buiten de bebouwde kom rij ik vaak 5-10 kilometer per uur harder dan toegestaan) En ze halen mij dán nog in met 100-120 vind ik het een ander verhaal.
Klopt, dat deed ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan mij een filmpje van je heugen waarin jij felle kritiek uitte op een inhalende bestuurder. Dit was zonder twijfel binnen de bebouwde kom.
Morgenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef MrSalazar het volgende:
Leuk weer hoor, mrbradge. Wanneer ga je ze weer verwijderen?
50 op de teller dus ja, nogal wiedes dat mensen er dan langs willen. Dit doe je het veiligst met een goede snelheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat deed ik ook.
Maar het punt was daar, dat ik 50 reed waar je 50 mocht, en hij mij toen op een kruispunt met 70-80 inhaalde..
50 op de teller scheelt bij m`n auto ongeveer 2-3 kilometer.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
50 op de teller dus ja, nogal wiedes dat mensen er dan langs willen. Dit doe je het veiligst met een goede snelheid.
Ga weg.quote:
Als je ergens 30 mag, dan kan je daar beter 30 rijden, anders rijd je in de weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan m`n laars lap?
Ik trek alleen een paar keer vlot op, maar ik rij keurig 40-50.
In 30 zones rij ik vaak 20-25
Ik hoop voor je dat je doelgroep niet ouder is dan 13 jaar want anders sla je hier de plank volledig mee mis.quote:
#HORSEFIGHTERquote:
Looooooolquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:50 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, wordt het niet eens tijd dat jij ook kaal gaat?
Ik bedoel dit niet vervelend maar je lijkt nu een beetje op een 55-jarige huisvrouw uit een middelgroot dorp in Brabant die graag eenmaal per jaar een bezoekje brengt aan de Huishoudbeurs.
Haten op Braddiequote:Op donderdag 28 april 2016 20:27 schreef chroestjov het volgende:
Dit is toch eigenlijk niet echt een vlog, in een vlog vertel je een verhaal, hier kijken we vooral naar je face terwijl je wat commentaar hebt op je medeweggebruikers en je een paar keer de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan je laars lapt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:50 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, wordt het niet eens tijd dat jij ook kaal gaat?
Ik bedoel dit niet vervelend maar je lijkt nu een beetje op een 55-jarige huisvrouw uit een middelgroot dorp in Brabant die graag eenmaal per jaar een bezoekje brengt aan de Huishoudbeurs.
Nog nooit van opbouwende kritiek gehoord?quote:
Je shit was al triest genoeg maar nu ga je dus ook nog neppe shit uploaden. Retard.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef Mauri-vlogs het volgende:
was het maar nep jongen tyfes zooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |