Snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan m`n laars lap?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:27 schreef chroestjov het volgende:
Dit is toch eigenlijk niet echt een vlog, in een vlog vertel je een verhaal, hier kijken we vooral naar je face terwijl je wat commentaar hebt op je medeweggebruikers en je een paar keer de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan je laars lapt.
En het dan vreemd vinden dat de auto's je linksom en rechtsom om de oren vliegenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan m`n laars lap?
Ik trek alleen een paar keer vlot op, maar ik rij keurig 40-50.
In 30 zones rij ik vaak 20-25
Als ik 50 op teller rij zijn dat 46 echte kilometers, als mensen mij willen inhalen als ik die snelheid rij vind ik het helemaal prima hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 21:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat de auto's je linksom en rechtsom om de oren vliegen
Ik kan mij een filmpje van je heugen waarin jij felle kritiek uitte op een inhalende bestuurder. Dit was zonder twijfel binnen de bebouwde kom.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik 50 op teller rij zijn dat 46 echte kilometers, als mensen mij willen inhalen als ik die snelheid rij vind ik het helemaal prima hoor
Maar als ik op een provinciale weg 85-90 rij (Buiten de bebouwde kom rij ik vaak 5-10 kilometer per uur harder dan toegestaan) En ze halen mij dán nog in met 100-120 vind ik het een ander verhaal.
Klopt, dat deed ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan mij een filmpje van je heugen waarin jij felle kritiek uitte op een inhalende bestuurder. Dit was zonder twijfel binnen de bebouwde kom.
Morgenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef MrSalazar het volgende:
Leuk weer hoor, mrbradge. Wanneer ga je ze weer verwijderen?
50 op de teller dus ja, nogal wiedes dat mensen er dan langs willen. Dit doe je het veiligst met een goede snelheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat deed ik ook.
Maar het punt was daar, dat ik 50 reed waar je 50 mocht, en hij mij toen op een kruispunt met 70-80 inhaalde..
50 op de teller scheelt bij m`n auto ongeveer 2-3 kilometer.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
50 op de teller dus ja, nogal wiedes dat mensen er dan langs willen. Dit doe je het veiligst met een goede snelheid.
Ga weg.quote:
Als je ergens 30 mag, dan kan je daar beter 30 rijden, anders rijd je in de weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan m`n laars lap?
Ik trek alleen een paar keer vlot op, maar ik rij keurig 40-50.
In 30 zones rij ik vaak 20-25
Ik hoop voor je dat je doelgroep niet ouder is dan 13 jaar want anders sla je hier de plank volledig mee mis.quote:
#HORSEFIGHTERquote:
Looooooolquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:50 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, wordt het niet eens tijd dat jij ook kaal gaat?
Ik bedoel dit niet vervelend maar je lijkt nu een beetje op een 55-jarige huisvrouw uit een middelgroot dorp in Brabant die graag eenmaal per jaar een bezoekje brengt aan de Huishoudbeurs.
Haten op Braddiequote:Op donderdag 28 april 2016 20:27 schreef chroestjov het volgende:
Dit is toch eigenlijk niet echt een vlog, in een vlog vertel je een verhaal, hier kijken we vooral naar je face terwijl je wat commentaar hebt op je medeweggebruikers en je een paar keer de snelheidslimiet binnen de bebouwde kom aan je laars lapt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:50 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, wordt het niet eens tijd dat jij ook kaal gaat?
Ik bedoel dit niet vervelend maar je lijkt nu een beetje op een 55-jarige huisvrouw uit een middelgroot dorp in Brabant die graag eenmaal per jaar een bezoekje brengt aan de Huishoudbeurs.
Nog nooit van opbouwende kritiek gehoord?quote:
Je shit was al triest genoeg maar nu ga je dus ook nog neppe shit uploaden. Retard.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef Mauri-vlogs het volgende:
was het maar nep jongen tyfes zooitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |