SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Halfe jointje dan nogquote:Op maandag 28 maart 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar heb nog ongeveer wiet voor een half jointje. Ben wel half begonnen, anders was ik vandaag hele dag stoned.. want 1. de zon scheen 2. ben vandaag vrij 3. het is pasen etc etc etc
.
Maarja, wel beetje zwak dit. En ik ben er zelf wel echt van overtuigd dat ik wil stoppen en ik hoop dat ik dat ook wel echt ben en niet dat ik mezelf voor de gek hou oid.
komt goedquote:Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week woensdag heb ik weer vrij en dan moet ik nog het leren voor een tentamen tussendoor proppen.
Groningers zijn wel wat prikken gewend.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:45 schreef Sked het volgende:
is 1000 vaccinaties niet een beetje veel Etsu
In ieder geval iets van 8 vaccinaties (heb de helft al gehad, de rest moet nog), TBC, rontgenfoto van mijn longen en nog 2 andere dingen waarvan ik niet weet wat het zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:45 schreef Sked het volgende:
is 1000 vaccinaties niet een beetje veel Etsu
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningers zijn wel wat prikken gewend.
Dit begint ordinair te worden.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je piemel vasthouden, dan kan ik écht rustig worden.
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je piemel vasthouden, dan kan ik écht rustig worden.
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Slappeling
[..]
Op straat valt het wel mee, alhoewel ik niet dagelijks dames in bikini ofzo zie
[ afbeelding ]
Dit vind ik een mooi figuur
quote:
Ik bedoel als grapje hoor, omdat het beetje lang duurdequote:Op maandag 28 maart 2016 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Kaneel vroeg wat ik mooi vind.
Als ik een leuke meid tegenkom die niet dat figuur heeft, who cares
Ik val op wat slanker, ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon zeer vrouwelijk, maar denk dat Kaneel veel dunner wil. Denk ik
Dikkies happen snellerquote:Op maandag 28 maart 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas heb je een dikkie aan de haak geslagen.
Ik red dat niet met alleen biertjesquote:Op maandag 28 maart 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
hahahaha, ja mijn grapje was door op gericht maar ik deed dat nooit hoor. Ik ging wel altijd thuis indrinken en dan was ik hele avond wel klaar.
Nohooquote:Op maandag 28 maart 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas heb je een dikkie aan de haak geslagen.
Sorry, ik probeer ondertussen ook nog te kokenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon zeer vrouwelijk, maar denk dat Kaneel veel dunner wil. Denk ik
[..]hahahaha, ja mijn grapje was door op gericht maar ik deed dat nooit hoor. Ik ging wel altijd thuis indrinken en dan was ik hele avond wel klaar.
[..]
Ik bedoel als grapje hoor, omdat het beetje lang duurde.
En euh ja, niemand?!Weet niet hoe dat bij jou zit maar als ik een vriend heb vind ik die standaard toch wel mooi, gewoon omdat ik die persoon heel leuk vind. Dit heb ik ook wel bij vrienden trouwens.
Wel beetje verschil, mensen die ik al mooi vind voordat ik ze ken, die blijven altijd een puntje voor lopen. Maar zijn er niet zo veel
![]()
Oh, ja nee dan ben je wel veel geld kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik red dat niet met alleen biertjes
die wijven krijgen ook alles pff ik ben zo 50 kwijt
Nee die is weer over gegaan.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nohoo
Of is je honger verder uitgebreid!?
Ik vind grotere borsten trouwens steeds meer fascineren
Dan ben je bij Loka aan het goede adresquote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind grotere borsten trouwens steeds meer fascineren
Ja, ik denk dat dat inderdaad iets is wat jij denkt maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen want zo goed ken ik je lichaam niet echt.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee die is weer over gegaan.
Maar vergeleken met die foto ben ik sowieso wel een dikkie hoor.
Of tenminste, dat denk ik.
Ja, weet ik.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben je bij Loka aan het goede adres
Oh, wat kook je?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer ondertussen ook nog te koken
Water?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer ondertussen ook nog te koken
Nou ja, van die smalle heupjes als op het plaatje zal ik nooit hebben bijvoorbeeld. Misschien bedoel ik eerder breed dan dik.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat inderdaad iets is wat jij denkt maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen want zo goed ken ik je lichaam niet echt.
Behalve ernaar kijken kun je toch ook niet zo heel veel doen met borsten? :$quote:[..]
Ja, weet ik.
Maar gewoon fascinatie hoor. Kan er nu wel echt redelijk lang gefascineerd naar kijken maar zou nog niet weten wat ik er mee zou moeten!?
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2016 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja nee dan ben je wel veel geld kwijt.
En tsja, ja. Mannen mogen weer neuken zonder een slet genoemd te worden, ofzo?!
Strelen, masseren, knijpen, likken, zoenen, bijtenquote:Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, van die smalle heupjes als op het plaatje zal ik nooit hebben bijvoorbeeld. Misschien bedoel ik eerder breed dan dik.
[..]
Behalve ernaar kijken kun je toch ook niet zo heel veel doen met borsten? :$
Pets gegeven?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bah tokkie mensenstaan ze te roken in de deuropening van mijn flat. Ik vraag of ik er langs mag durft dat wijf te zeggen eigenlijk niet!
Ja, breed is al meer passend dan dik want dat is wel echt iets anders. Sommige mensen kunnen even breed zijn en dan is de ander dik en de ander breedquote:Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, van die smalle heupjes als op het plaatje zal ik nooit hebben bijvoorbeeld. Misschien bedoel ik eerder breed dan dik.
[..]
Behalve ernaar kijken kun je toch ook niet zo heel veel doen met borsten? :$
Lekkerquote:
Ja, maar met knijpen heb ik zo'n euh.. Euhm, ken je die ballen met zand of water oid die kinderen vroegah hadden? Kneep je erin, kwam er aan de andere kant zo'n bolletje met uitsteeksel van zand en water wantja, je kneep erin?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strelen, masseren, knijpen, likken, zoenen, bijten
Aan de kant gedrukt en doorgelopen.quote:
Ik zal over 2 weken eens voor je kijken of dat zo werktquote:Op maandag 28 maart 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar met knijpen heb ik zo'n euh.. Euhm, ken je die ballen met zand of water oid die kinderen vroegah hadden? Kneep je erin, kwam er aan de andere kant zo'n bolletje met uitsteeksel van zand en water wantja, je kneep erin?
Kan niet stoppen met denken dat een grote borst ongeveer is als zo'n zakje met vocht erin. Fascinerend dus
Weet je dat niet?!quote:Op maandag 28 maart 2016 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal over 2 weken eens voor je kijken of dat zo werkt
Maar dat kun je ook doen als iemand geen borsten heeft omdat toch al het gevoel in de tepels zit.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strelen, masseren, knijpen, likken, zoenen, bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |