Ik zal eens kijken voor jequote:Op maandag 28 maart 2016 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sked, kan jij een vrouwenlichaam posten dat je mooi vindt?
Euh, ja.quote:
Bedankt voor je compliment.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, de enige persoon in de SC die gayer is dan ik.
Nu beginnenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja.
Eergisteren had een vriend het slechte nieuws dat ik een paar jaar aan foto's en bestanden kwijt ben omdat mijn back up van mijn harde schijf door iemand is verwijderd.
Toen ging ik kapot want ik leef echt half voor foto's en het voelt nouja, kan niet uitleggen en doet er niet toe. Al heb ik dit ook wel gewoon meteen gebruikt als excuus om te blowen, want ja, thats life![]()
Dus, nog niet begonnen; morgen.
Nee, heb best druk gehad de laatste tijd. Ziek geweest, tentamen en de komende tijd ook erg druk.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al naar de sauna geweest?
Groot gelijk, maar heb nog ongeveer wiet voor een half jointjequote:
Jeetje, dat klinkt niet zo best.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, heb best druk gehad de laatste tijd. Ziek geweest, tentamen en de komende tijd ook erg druk.
Slappelingquote:Op maandag 28 maart 2016 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja.
Eergisteren had een vriend het slechte nieuws dat ik een paar jaar aan foto's en bestanden kwijt ben omdat mijn back up van mijn harde schijf door iemand is verwijderd.
Toen ging ik kapot want ik leef echt half voor foto's en het voelt nouja, kan niet uitleggen en doet er niet toe. Al heb ik dit ook wel gewoon meteen gebruikt als excuus om te blowen, want ja, thats life![]()
Dus, nog niet begonnen; morgen.
Op straat valt het wel mee, alhoewel ik niet dagelijks dames in bikini ofzo ziequote:
Volgende week woensdag heb ik weer vrij en dan moet ik nog het leren voor een tentamen tussendoor proppen.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt niet zo best.
Kaneel vroeg wat ik mooi vind.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Sked, ben je altijd zo kieskeurig of zoek je nu het perfecte lichaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |