Dit. Gewoon gaan met die banaan en je grenzen opzoeken, plat door de bocht en met 300km/u over de vluchtstrook.quote:
Is het paasreces in KLB ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:38 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dit. Gewoon gaan met die banaan en je grenzen opzoeken, plat door de bocht en met 300km/u over de vluchtstrook.
Heb gereden op een cb500 , cb500 met injectie, 600 een Kawasaki en een yahama. Maar precieze types weet ik niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb binnenkort een deftige CB1300 in de verkoop, maar dat is net zo'n onzinnig idee als die R1 hierboven![]()
Heb je al ergens op gereden buiten je lesbrommer? Een motor kopen is net zo irritant als een spijkerborek; moet goed passen en lekker zitten, dus kopen vanaf een plaatje gaat meestal niet werken in de praktijk.
Je hebt net de motorbeurs gemist; dat is eigenlijk dé ideale plek om eens lekker overal op te klimmen en banden te schoppen
Best toffe maar buiten mijn budget.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Suzuki GSR600 / Kawasaki Z750 / Yamaha Fz6
Mjah, dan zou ik op MP ofzo kijken naar types die binnen je budget, smaak en bereik zijn, en gaan kijken en rijden.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb gereden op een cb500 , cb500 met injectie, 600 een Kawasaki en een yahama. Maar precieze types weet ik niet.
Zon Duke 390 lijkt me ook tof , maar Ondanks die lage nieuwprijs van een 8000¤ zijn ze 2e handsquote:Op maandag 28 maart 2016 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dan zou ik op MP ofzo kijken naar types die binnen je budget, smaak en bereik zijn, en gaan kijken en rijden.
Wen er maar aan dat KTM overpriced is. Dat is het onderhoud ook meestal trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zon Duke 390 lijkt me ook tof , maar Ondanks die lage nieuwprijs van een 8000¤ zijn ze 2e hands
belachelijk overpriced. Maar dat is wel het model dat ik zoek. Maar ik zal indd ff verder kijken.
Volledig mee eens. De betrouwbaarheid en bang for bucks is zeker niet van het japanse niveau.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Sommige mensen hier snappen niet wat 'naked' betekent geloof ik.
[..]
Wen er maar aan dat KTM overpriced is. Dat is het onderhoud ook meestal trouwens.
If you want to look pimp, you will pay pimp.
De GSR en de FZ6N zijn zeker binnen je budget te vinden.quote:
Zie ze ook amper tweedehands de 390 versie danquote:Op maandag 28 maart 2016 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Sommige mensen hier snappen niet wat 'naked' betekent geloof ik.
[..]
Wen er maar aan dat KTM overpriced is. Dat is het onderhoud ook meestal trouwens.
If you want to look pimp, you will pay pimp.
Al eens gekeken naar een Bandit?
Die is vrij nieuw natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2016 21:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zie ze ook amper tweedehands de 390 versie dan
quote:
Wat bedoel je met terug keuren? En bmws zijn best prijzig in onderhoud denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:35 schreef KimJong-un het volgende:
Leuk topic! ik zoek precies hetzelfde. Leuke motor bijvoorkeur een Naked Bike. Het verschil in nieuwprijs en tweedehands vind ik opmerkelijk klein.
Mijn budget ligt voor de motor nog een stuk lager. Tot ¤1000 ongeveer. Wat kun je daar het beste voor krijgen?
Eventueel wordt het een BMW F650 GS, deze heeft een kennis staan en dan weet ik zeker dat ik een goed onderhouden motor heb. Dan maak ik een uitzondering in mijn budget. In hoeverre is zo'n ding terug te keuren en wat zullen hier de kosten voor zijn?
A2 Rijbewijs, die BMW heeft standaard 37KW. Er is een 25KW kit voor vanaf de fabriek.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met terug keuren? En bmws zijn best prijzig in onderhoud denk ik
De laatste. Die eerste heeft gegarandeerd allemaal uitgedroogde rubbers en inmiddels weet ik hoe een vertyft kutkarwei dat is met klussen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:11 schreef KimJong-un het volgende:
Op een scooter is een km stand van 30.000 erg veel. Je moet er dan wel vanuit gaan dat je het nodige moet vervangen als dat al niet gebeurt is. Bij een auto is dit net een grote beurt voorbij en krijg je deze situatie zo rond de 200.000. Hoe zit dit bij motoren? Je ziet maar weinig motors met een hele hoge km stand.
Wat hebben jullie liever? Een motor uit 1995 met 35.000 of een motor uit 2003 met 65.000? (zelfde type, alle twee van een oud vrouwtje geweest)
het oudere model F650 heeft precies 35kw geloof ik en die was perfect geschikt voor A2. Als je hem op de meest legale manier wil terugtunen ben je al gauw 600 euro kwijt inclusief IKS keuring, dus dat is eigenlijk geen optie, zeker niet als je over twee jaar met je volledige A bewijs een grotere motor wil.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:46 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
A2 Rijbewijs, die BMW heeft standaard 37KW. Er is een 25KW kit voor vanaf de fabriek.
Ik verwacht minder onderhoudskosten te hebben dan een goedkoper merk waar ik de herkomst niet van ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |