abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze maandag 28 maart 2016 @ 17:22:25 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161001852

quote:
Een 15-jarig Japans meisje heeft bijna twee jaar gevangen gezeten in het appartement van haar ontvoerder. Gisteren kon ze ontsnappen, toen de kidnapper ging winkelen en de deur niet goed op slot had gedaan.

Het meisje had tijdens haar ontsnapping niet meer aan dan een trainingspak en sandalen. In de kou vluchtte ze naar een treinstation in Tokyo en belde daar met een openbare telefoon naar huis. Haar moeder waarschuwde de politie.

Zelfmoordpoging
Agenten vonden de 23-jarige kidnapper in een bos buiten Tokyo. Hij was gewond aan zijn nek en had waarschijnlijk geprobeerd zelfmoord te plegen. In de tijd dat hij het meisje gevangen hield, studeerde de man aan een universiteit. Hij was deze maand afgestudeerd en had een baan aangeboden gekregen.

Twee jaar geleden was de ontvoering van het destijds 13-jarige meisje groot nieuws in Japan. Ze heeft na haar ontsnapping aan de politie verklaard dat ze twee jaar lang binnen heeft gezeten. Ze werd niet vastgebonden of geboeid. Heel af en toe mocht ze met haar ontvoerder mee naar buiten. Verdere details over wat er met haar is gebeurd, zijn er nog niet.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-aan-haar-kidnapper
Your beauty never ever scared me.
pi_161002671
Jeetje.. Op je 21e iemand ontvoeren..
pi_161002713
Tja, waarom zou je een 13-jarig meisje kidnappen? Veelal maar een reden en dat is om aan zieke lusten te kunnen voldoen.
pi_161002785
Groot nieuws in Japan dit.

quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Tja, waarom zou je een 13-jarig meisje kidnappen? Veelal maar een reden en dat is om aan zieke lusten te kunnen voldoen.
Dat lees ik nergens terug in het artikel.

Ontvoeringen komen overal voor, jong en oud.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:11:10 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161002829
Gelukkig is het in Japan en is de dader dus automatisch getint, anders zou het niet in NWS thuishoren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_161002832
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
zieke lusten. jij zou het zelf zo doen
pi_161002883
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef Odaiba het volgende:
Groot nieuws in Japan dit.

[..]

Dat lees ik nergens terug in het artikel.

Ontvoeringen komen overal voor, jong en oud.
Al bekend waarom hij het kind heeft ontvoerd?
pi_161003030
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Al bekend waarom hij het kind heeft ontvoerd?
Nee, hij ligt in het ziekenhuis op dit moment. Politie gaat hem pas arresteren en verhoren als hij weer hersteld is.
pi_161005501
Valt me nog mee dat ze in die twee jaar geen baby heeft gebaard.
Ура для россии
pi_161012387
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

zieke lusten. jij zou het zelf zo doen
Je bedoelt dat jij andere redenen kan bedenken? Zoals ehm.. Iemand hebben om tegen te praten? Om... Eten te geven?
pi_161023186
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:52 schreef Maharajah het volgende:

Je bedoelt dat jij andere redenen kan bedenken? Zoals ehm.. Iemand hebben om tegen te praten? Om... Eten te geven?
Nou, er is in ieder geval geen goede reden.
pi_161023222
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Woestijnvos het volgende:
Valt me nog mee dat ze in die twee jaar geen baby heeft gebaard.
Room (2015) - IMDb
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161024490
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gelukkig is het in Japan en is de dader dus automatisch getint, anders zou het niet in NWS thuishoren.
_O-
pi_161024659
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
True.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_161121993
Het valt mij op hoe sterk mensen die worden ontvoerd (mentaal) altijd zijn. Dit valt (relatief) nog mee, maar je hebt ook mensen die echt jaren en jaren ontvoerd waren in vreselijke, perverse omstandigheden.

Mensen plegen voor minder zelfmoord.
  zondag 3 april 2016 @ 19:23:13 #16
3542 Gia
User under construction
pi_161151029
Och, twee jaar maar. Die Castro dude hield meerdere meisjes wel langer dan 15 jaar vast!

Sorry, moest effe.

Serieus nu. Ben het eens met hardewerker. Mensen zijn sterker dan ze denken. Hoe sterk de mens is, ontdek je pas in het geval van uitzonderlijke omstandigheden, zoals dit. Ook in oorlogen zie je hoe sterk en volhardend mensen zijn.

Mensen die zelfmoord plegen hebben dusdanig erge dingen meegemaakt dat ze totaal geen toekomstbeeld meer hebben en denken dat het nooit meer goed komt. Ik vind het altijd zo erg als ik die berichten lees. Vaak ook mooie, jonge mensen, die alle kansen hebben op een goed leven, die dan toch geen toekomst meer zien.
Helaas weten we nooit wat er allemaal achter zit. Misschien misbruik of mishandeling waarover ze nooit konden praten. In dat geval hoop ik altijd maar dat de daders zich dit nooit vergeven.

Maar ik dwaal af.
Gelukkig is dit meisje ontsnapt en hopelijk wordt ze goed begeleid om dit te verwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')