Ik ken mensen uit Johannesburg en Buenos Airesquote:Op maandag 28 maart 2016 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij niet romy komt uit deventer toch?
Ze kwam haar buiten tegen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk ik okk ze was de erste die met haar naar de loods ging
Wat ik al voorspelt had..............quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cemal vind haar ook leuk! Dat gaat wat worden tussen die twee
Toen die gnoom binnen kwam zei ze toch dat ze Joey leuk vond?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Do heeft het voor elkaar...........Cemal is het onderwerp............Als het Bas maar niet is......
Ze praat als een rattelslang...............ppffffffffffffffffquote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef mario390 het volgende:
dat harde praten van Dootje is irritant zeg
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuw filmpje gemonteerd, met binnenkomst en vragenuurtje voor Romy ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik kende er eentje die veel harder gilde en zelfs boven het luchtalarm uit kon komen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef mario390 het volgende:
dat harde praten van Dootje is irritant zeg
Romy hoor je amperquote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kende er eentje die veel harder gilde en zelfs boven het luchtalarm uit kon komen.
Die is ze effe spontaan vergeten...........Ik heb net een keel ontsteking achter de kiezen en kan je vertellen ik kan ook snel lulle, maar als ik dat nu zou doen, had ik spontaan een kriebel in mijn strot.quote:
klopt nietquote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kende er eentje die veel harder gilde en zelfs boven het luchtalarm uit kon komen.
ze is geslepenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik denk nu , naar welke do zitten we nu te kijken,een hele andere als waar we normaal naar kijken, dan heeft ze zich tot nu toe echt heel anders voorgedaan, wat wij allemaal al zeiden, komt nu uit.
Want als je echt onzeker en introvert bent kun je je nu niet zo profileren bij een nieuwe
En Do Bjorn ...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen die gnoom binnen kwam zei ze toch dat ze Joey leuk vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |