abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:28:48 #151
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_163590625
Wanneer schieten ze nou eens op met het bouwen van een pathé-bioscoop hier in de stad. Nu is de dichtsbijzijnde nog op zo'n 60 km. afstand. :'(
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_163603436
Gruwelijk dat Cinemec nu ook met de Pathé pas werkt! Minder gruwelijk is dat de films die er momenteel (en de laatste twee maanden) draaien wel erg matig zijn. Op ''Hardcore Henry'' na!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:11:17 #153
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_163606244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:52 schreef Tonypulp het volgende:
Gruwelijk dat Cinemec nu ook met de Pathé pas werkt! Minder gruwelijk is dat de films die er momenteel (en de laatste twee maanden) draaien wel erg matig zijn. Op ''Hardcore Henry'' na!
Ik moest 3 keer lezen voordat ik je bericht pas begreep. :P
pi_163607001
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:11 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ik moest 3 keer lezen voordat ik je bericht pas begreep. :P
Nou zo moeilijk is die post niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163607259
Vanavond naar The Neon Demon. _O_
Hoge verwachtingen.
pi_163608051
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou zo moeilijk is die post niet.
Het hangt denk ik vooral van je leeftijd af of je gruwelijk als positief of negatief ervaart.
pi_163608780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het hangt denk ik vooral van je leeftijd af of je gruwelijk als positief of negatief ervaart.
Nou de context is in deze wel heel erg duidelijk.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 02:34:50 #158
319979 Fok-it
All is well
pi_163616141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:04 schreef Cikx het volgende:
Vanavond naar The Neon Demon. _O_
Hoge verwachtingen.
Hoe vond je hem? Was hij zo awesome als iedereen zegt?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_163616304
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe vond je hem? Was hij zo awesome als iedereen zegt?
Zal mijn eerste impressie even kopiëren die ik op MovieMeter heb geplaatst. :P

quote:
Zojuist terug van cinema en ik moet de film nog even laten bezinken. Ik ben bang dat ik iets te hoge verwachtingen had. Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg genoten, maar ik had bij wijze van spreken al een plekje in mijn top 5 vrij gemaakt voor The Neon Demon. Helaas komt die daar (vooralsnog) niet bij in de buurt.

Het zal geen verrassing meer zijn om te horen dat de film er prachtig uitziet en de soundtrack van Cliff Martinez erg sterk is. Daarnaast ligt het tempo weer kenmerkend laag wat op zichzelf geen probleem is, maar ik had op een grotere payoff gehoopt bij zo'n slowburner en dan doel ik met name op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde zal vooral goed tot zijn recht komen wanneer je vantevoren van niks af weet, maar aangezien er zo vaak geroepen werd hoe gruwelijk en shockerend de film wel niet was en zelfs professionele recensenten zich geroepen voelden om het slotstuk tot in detail te verklappen in hun Rotten Tomatoes citaat, heeft het voor mij wat aan kracht ingeboet.

Ik zie TND regelmatig vergeleken worden met Mulholland Drive, maar waar die film een erg broeierige en dromerige sfeer had vond ik The Neon Demon op momenten behoorlijk kil mede door de hypergestileerde vormgeving en het emotieloze acteerwerk wat we kennen van Refn zijn films. Dit is ongetwijfeld expres gedaan om de oppervlakkigheid van de modewereld weer te geven, maar het zorgde er bij mij voor dat ik mezelf niet volledig in die nachtmerrie kon inleven.

Elle Fanning en Jena Malone waren overigens fantastisch, maar ook Keanu Reeves was overtuigend in zijn ietwat aparte rol. Ik had wel graag wat meer van Christina Hendricks gezien, daar zou ik nooit genoeg van kunnen krijgen. :P

Ik wil hem graag zo snel mogelijk thuis nog een keer bekijken om tot een eindoordeel te komen, maar vooralsnog blijf ik op 4* (uit 5*) steken.
Als je Only God Forgives tof vond dan ga je dit ook kunnen waarderen. :)
  zaterdag 9 juli 2016 @ 03:29:18 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_163616319
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 03:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Zal mijn eerste impressie even kopiëren die ik op MovieMeter heb geplaatst. :P

[..]

Als je Only God Forgives tof vond dan ga je dit ook kunnen waarderen. :)
Nice _O_

Elle Fanning is sowieso super. Was ze al in Trumbo.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_163621829
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nice _O_

Elle Fanning is sowieso super. Was ze al in Trumbo.
Als ik jou was zou ik er wel maar snel bij zijn mocht je hem nog in de Pathé willen zien. Het zou me verbazen als ze de film volgende week nog op veel plekken vertonen.
pi_163642530
Ik checkte net wat filmpjes op het Youtube-account van IMAX en er staan wel wat films op die in Nederland niet in IMAX draaiden. Finding Dory en Secret Life of Pets bv. Of The legend of Tarzan (die me heel dope in IMAX lijkt) En ja, omgezet of niet, het is gewoon tof om alles op zo'n groot scherm te zien, toch?

Vraag me af waarom Pathé niet alles dat beschikbaar is in IMAX draait. Om en om of een week dit en daarna een week dat. Want zover ik weet gaan er nooit twee IMAX-films per week in premiere.

Oh en die IMAX-zaal in Arnhem zit er best wel dope uit met die verhogingen. Zag American Sniper in IMAX in NYC en daar hadden ze ook zo'n "echte IMAX-zaal". Jammer dat het hier alleen in Arnhem is. Want zo krijg je wel die ekte ervaring.

Zie foto + artikel: https://www.technischweek(...)imax-scherm/item8014
pi_163643949
Heel simpel, beperkt aantal zalen, dus moet er gekozen worden.
pi_163644623
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Heel simpel, beperkt aantal zalen, dus moet er gekozen worden.
ok thnx
  zondag 10 juli 2016 @ 19:14:39 #165
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_163648714
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef roelvano het volgende:
Ik checkte net wat filmpjes op het Youtube-account van IMAX en er staan wel wat films op die in Nederland niet in IMAX draaiden. Finding Dory en Secret Life of Pets bv. Of The legend of Tarzan (die me heel dope in IMAX lijkt) En ja, omgezet of niet, het is gewoon tof om alles op zo'n groot scherm te zien, toch?

Vraag me af waarom Pathé niet alles dat beschikbaar is in IMAX draait. Om en om of een week dit en daarna een week dat. Want zover ik weet gaan er nooit twee IMAX-films per week in premiere.

Oh en die IMAX-zaal in Arnhem zit er best wel dope uit met die verhogingen. Zag American Sniper in IMAX in NYC en daar hadden ze ook zo'n "echte IMAX-zaal". Jammer dat het hier alleen in Arnhem is. Want zo krijg je wel die ekte ervaring.

Zie foto + artikel: https://www.technischweek(...)imax-scherm/item8014
Interessant, thanks!
pi_163674461
Ghostbusters draait niet in 2D bij Pathé...
pi_163676987
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
cash grab
pi_163678157
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
dat verbaasd je toch niet? :')
pi_163678238
Wat is de 3D toeslag?
Moeten zij weten
pi_163678274
Oh ik zie de OP al, nvm!
Moeten zij weten
pi_163754364
The Neon Demon, ga dat zien!
Ghostbusters draait trouwens enkel 2D in Breda op een zondagmiddag en Ice Age OV in 2D op wat vage tijdstippen in Arena. Zo kunnen ze niet zeggen dat het niet draait, maar wel op hele ongunstige tijden.. :D
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:28:02 #172
221912 minilot
Nancy boy
pi_163754435
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
The Neon Demon
Zeer in mijn nopjes mee dat -ie ook in Pathé de Kuip draait nu. O+
Maandag of dinsdag erheen, zeer veel zin in! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 juli 2016 @ 01:03:29 #173
319979 Fok-it
All is well
pi_163775788
Neon Demon O+ wat een vette film _O_ Hele setting, de visuals, de muziek _O_ En Elle Fanning O+ Die gaat nog heel wat moois laten zien in de toekomst

Soms een beetje obscure scenes die vooral positief en artistiek waren, behalve de laatste scène. Onnodig onsmakelijk wat mij betreft. Verder top top top film #Hyped _O_
pi_164173916
Help.

Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

Ik wil de boektitel. :+
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:29:37 #175
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164173990
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
Help.

Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

Ik denk dat je het meeste kans maakt hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 50
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164174004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat je het meeste kans maakt hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 50
Top thanx.

Deed het hier omdat ik hem in de bios zag. :+
pi_164174219
quote:
Help.

quote:
Help.

Volgens mij bedoel je Miss Peregrine's Home for Peculiar Children.
pi_164174303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Top, dankjewel!
pi_164207839
Ben heel benieuwd hoe die boekverfilming gaat bevallen. Lijkt erop dat er weer eens veel word veranderd..

Ik ben trouwens eindelijk naar finding dory geweest O+ Super leuk weer.
pi_164465616
Hoe gaat het scannen van je digitale pas via de app in de praktijk bij een 3D film?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')