Ik moest 3 keer lezen voordat ik je bericht pas begreep.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:52 schreef Tonypulp het volgende:
Gruwelijk dat Cinemec nu ook met de Pathé pas werkt! Minder gruwelijk is dat de films die er momenteel (en de laatste twee maanden) draaien wel erg matig zijn. Op ''Hardcore Henry'' na!
Nou zo moeilijk is die post niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:11 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer lezen voordat ik je bericht pas begreep.
Nou de context is in deze wel heel erg duidelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het hangt denk ik vooral van je leeftijd af of je gruwelijk als positief of negatief ervaart.
Hoe vond je hem? Was hij zo awesome als iedereen zegt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:04 schreef Cikx het volgende:
Vanavond naar The Neon Demon.
Hoge verwachtingen.
Zal mijn eerste impressie even kopiëren die ik op MovieMeter heb geplaatst.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vond je hem? Was hij zo awesome als iedereen zegt?
quote:Zojuist terug van cinema en ik moet de film nog even laten bezinken. Ik ben bang dat ik iets te hoge verwachtingen had. Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg genoten, maar ik had bij wijze van spreken al een plekje in mijn top 5 vrij gemaakt voor The Neon Demon. Helaas komt die daar (vooralsnog) niet bij in de buurt.
Het zal geen verrassing meer zijn om te horen dat de film er prachtig uitziet en de soundtrack van Cliff Martinez erg sterk is. Daarnaast ligt het tempo weer kenmerkend laag wat op zichzelf geen probleem is, maar ik had op een grotere payoff gehoopt bij zo'n slowburner en dan doel ik met name opAls je Only God Forgives tof vond dan ga je dit ook kunnen waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het einde zal vooral goed tot zijn recht komen wanneer je vantevoren van niks af weet, maar aangezien er zo vaak geroepen werd hoe gruwelijk en shockerend de film wel niet was en zelfs professionele recensenten zich geroepen voelden om het slotstuk tot in detail te verklappen in hun Rotten Tomatoes citaat, heeft het voor mij wat aan kracht ingeboet.
Ik zie TND regelmatig vergeleken worden met Mulholland Drive, maar waar die film een erg broeierige en dromerige sfeer had vond ik The Neon Demon op momenten behoorlijk kil mede door de hypergestileerde vormgeving en het emotieloze acteerwerk wat we kennen van Refn zijn films. Dit is ongetwijfeld expres gedaan om de oppervlakkigheid van de modewereld weer te geven, maar het zorgde er bij mij voor dat ik mezelf niet volledig in die nachtmerrie kon inleven.
Elle Fanning en Jena Malone waren overigens fantastisch, maar ook Keanu Reeves was overtuigend in zijn ietwat aparte rol. Ik had wel graag wat meer van Christina Hendricks gezien, daar zou ik nooit genoeg van kunnen krijgen.
Ik wil hem graag zo snel mogelijk thuis nog een keer bekijken om tot een eindoordeel te komen, maar vooralsnog blijf ik op 4* (uit 5*) steken.![]()
Nicequote:Op zaterdag 9 juli 2016 03:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zal mijn eerste impressie even kopiëren die ik op MovieMeter heb geplaatst.
[..]
Als je Only God Forgives tof vond dan ga je dit ook kunnen waarderen.
Als ik jou was zou ik er wel maar snel bij zijn mocht je hem nog in de Pathé willen zien. Het zou me verbazen als ze de film volgende week nog op veel plekken vertonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice![]()
Elle Fanning is sowieso super. Was ze al in Trumbo.
ok thnxquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Heel simpel, beperkt aantal zalen, dus moet er gekozen worden.
Interessant, thanks!quote:Op zondag 10 juli 2016 15:20 schreef roelvano het volgende:
Ik checkte net wat filmpjes op het Youtube-account van IMAX en er staan wel wat films op die in Nederland niet in IMAX draaiden. Finding Dory en Secret Life of Pets bv. Of The legend of Tarzan (die me heel dope in IMAX lijkt) En ja, omgezet of niet, het is gewoon tof om alles op zo'n groot scherm te zien, toch?
Vraag me af waarom Pathé niet alles dat beschikbaar is in IMAX draait. Om en om of een week dit en daarna een week dat. Want zover ik weet gaan er nooit twee IMAX-films per week in premiere.
Oh en die IMAX-zaal in Arnhem zit er best wel dope uit met die verhogingen. Zag American Sniper in IMAX in NYC en daar hadden ze ook zo'n "echte IMAX-zaal". Jammer dat het hier alleen in Arnhem is. Want zo krijg je wel die ekte ervaring.
Zie foto + artikel: https://www.technischweek(...)imax-scherm/item8014
cash grabquote:Op maandag 11 juli 2016 21:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ghostbusters draait niet in 2D bij Pathé...
dat verbaasd je toch niet?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ghostbusters draait niet in 2D bij Pathé...
Zeer in mijn nopjes mee dat -ie ook in Pathé de Kuip draait nu.quote:
Ik denk dat je het meeste kans maakt hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 50quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
Help.
Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?
Ik wil de boektitel.
Top thanx.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meeste kans maakt hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 50
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
Help.
Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?
Ik wil de boektitel.
Volgens mij bedoel je Miss Peregrine's Home for Peculiar Children.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
Help.
Ik wil de boektitel.
Top, dankjewel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |