NIet altijd soms draait ie gewoon doorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
Zojuist gevraagd: als er niemand bij de film zit zetten ze 'm stop
Jack O'Connellgodquote:
Koud weer. http://www.telegraaf.nl/f(...)et_Pinksteren__.htmlquote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Vandaag toch mis moeten grijpen.
Twee films die precies achter elkaar draaien maar we konden voor onze 2e film pas laat de tickets halen (omdat er kennelijk 1,5 uur tussen twee keer afhalen moet zitten) wat dus het einde van de eerste film was. Toen maar besloten na de eerste film te halen (toen was er dus geen tussentijd, maar preview and such) maar de tickets waren natuurlijk weg. Zaal was overigens helemaal vol dus we hadden pech.
Wat ik gek vind, is dat we bij aanvang van de eerste film (95 minuten voor aanvang van de tweede film) geprobeerd hebben bij de kassa alvast de tickets van de 2e film op te halen maar dit mocht echt niet, omdat 'iedereen dan reserveert'. Dat klopt, maar ik ben er toch al om ze op te halen? Ze kwamen hierin ons niet tegemoet.
Verder waren vandaag alle volwassen films naar de kleine zalen (in Breda) gebonjourt (ik denk met 5 X14 stoelen) om in twee van de grote zalen Angry Birds te draaien (ja kinderdag dus).
Ik voel me als vaste klant toch enigszins genaaid.
Raar dat ze dat zo tegen je zeggen. Sowieso maken ze het er niet makkelijker op om meerdere films achter elkaar te kijken. Je moet meestal weer helemaal uit de bioscoop lopen en weer je kaartjes halen. Ze keken mij een keer heel raar aan toen ik met 2 kaartjes langs de controle kwam, omdat mijn vriend tussen de films naar de wc was en ik de kaartjes ging halen voor nog een film. Er stond nog heel even speciaal voor dit soort situaties een kaartautomaat na de controle bij pathe arena, maar die is nu ook alweer een tijdje weg..quote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Twee films die precies achter elkaar draaien maar we konden voor onze 2e film pas laat de tickets halen (omdat er kennelijk 1,5 uur tussen twee keer afhalen moet zitten) wat dus het einde van de eerste film was. Toen maar besloten na de eerste film te halen (toen was er dus geen tussentijd, maar preview and such) maar de tickets waren natuurlijk weg. Zaal was overigens helemaal vol dus we hadden pech.
Wat ik gek vind, is dat we bij aanvang van de eerste film (95 minuten voor aanvang van de tweede film) geprobeerd hebben bij de kassa alvast de tickets van de 2e film op te halen maar dit mocht echt niet, omdat 'iedereen dan reserveert'. Dat klopt, maar ik ben er toch al om ze op te halen? Ze kwamen hierin ons niet tegemoet.
Verder waren vandaag alle volwassen films naar de kleine zalen (in Breda) gebonjourt (ik denk met 5 X14 stoelen) om in twee van de grote zalen Angry Birds te draaien (ja kinderdag dus).
Die regel die je noemt ken ik niet, bij mijn weten mag je gereserveerde tickets tussen 90 en 15 minuten voor de voorstelling ophalen en was je daarvoor dus net te vroeg.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
...
(omdat er kennelijk 1,5 uur tussen twee keer afhalen moet zitten)
...
Aks je n kaart koopt kun je 90 min geen nieuwe halenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die regel die je noemt ken ik niet
Niet als die tweede zaal uitverkocht is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:50 schreef Typisch het volgende:
Als je binnen bent kun je toch gewoon de tweede zaal in lopen?
Ik snap de regels. Die zijn er duidelijk om paal en perk te stellen en terecht.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die regel die je noemt ken ik niet, bij mijn weten mag je gereserveerde tickets tussen 90 en 15 minuten voor de voorstelling ophalen en was je daarvoor dus net te vroeg.
Hoewel ik het ook soms als vervelend ervaar kan ik me de houding van Pathé wel voorstellen, als jij voor aanvang van de eerste film vast de tickets voor de tweede film ophaalt en na afloop toch besluit dat één film eigenlijk wel voldoende is zitten zij met een aantal onverkoopbare plaatsen wanneer ze jou je tickets al gegeven hebben. Ook het beleid om in het weekend/vakanties zich voornamelijk te richten op per voorstelling betalende kinderen in plaats van abonnementhouders vind ik best verdedigbaar.
Ik heb persoonlijk niet de indruk dat Pathé het kijken van meerdere films ontmoedigt, dat ze het niet actief aanmoedigen vind ik vanuit hun standpunt begrijpelijk.
Mwah het is pas mei, die is tegen die tijd misschien wel weer vergeten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Draaien goeie films deze week.
Eye in the SkyLaatste kunststukje van Alan Rickman
Vandaag, The Nice Guys gezien, geweldige film met vooral Ryan Gosling die erg leuk speelt.
Zal me verbazen als die niet bij de Best Picture-films staat volgens mij
Ligt mogelijk aan de distributeur die geen 2D versie aanbiedt aan Pathé.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
Warcraft enkel in 3D. Had al weinig interesse, maar nu helemaal niet. Dacht dat die 3D-melkkoehype over was?
post zal wel vele malen goedkoper zijn en, zoals je zelf al opmerkt, men zal het verschil nauwelijks/niet zienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
Opvallend dat de lijst met post-3D steeds langer wordt dan die met native-3D films!
http://www.realorfake3d.com/
Ik moet toegeven, ik als 3D scepticus, dat het in Warcraft heel erg netjes is gedaan. Ik dacht dat ik naar een native-3D film zat te kijken
Om native 3D te filmen heb je ook een veel lompere en minder manouvreerbare camera setup nodig volgens mij. Dus het zal ook wel makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
post zal wel vele malen goedkoper zijn en, zoals je zelf al opmerkt, men zal het verschil nauwelijks/niet zien
ik blijf bij mijn standpunt : ban all 3D shitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Om native 3D te filmen heb je ook een veel lompere en minder manouvreerbare camera setup nodig volgens mij. Dus het zal ook wel makkelijker zijn.
De post 3D techniek is in elk geval fors verbeterd.
Nog even en ik word wild enthousiast!
Hoewel, in de Independence Day 2 3D trailer bewogen er een aantal dingen best snel, en dat blijft toch wel irritant.
Ik vond deel één heel erg leuk, dus toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:05 schreef Deezertje het volgende:
NYSM2 is een overbodige film. Duurt ook net iets te lang en het verhaal is ook onnodig ingewikkeld soms. Gelukkig niet uitgebracht in 3D.
Warcraft is vooral geanimeerd, dat kun je in 3d doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
Opvallend dat de lijst met post-3D steeds langer wordt dan die met native-3D films!
http://www.realorfake3d.com/
Ik moet toegeven, ik als 3D scepticus, dat het in Warcraft heel erg netjes is gedaan. Ik dacht dat ik naar een native-3D film zat te kijken
Interessant.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef minilot het volgende:
In zaal 9 van Pathé de Kuip wordt geëxperimenteerd met laserprojectie! Waaaah!
Info van Pathé:
https://klantenservice.pa(...)t-is-Laserprojectie-
Ik ga het aankomende zondag meteen uitproberen bij Now You See Me 2!![]()
Vorig jaar dit gelezen:
http://gizmodo.com/imaxs-(...)d-in-a-mo-1689480610
..en ik weet natuurlijk niet of de Pathé-laserprojectie het haalt bij die van IMAX maar niettemin joepie!
Finding Dory is leuk, al vond ik Finding Nemo leuker denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik blijf bij mijn standpunt : ban all 3D shit
Ben benieuwd naar finding dory...
Ben nu in disneyland paris en ze zijn flink aan het promoten, van hun vorige films (o.a big hero 6 en zootropolis/zootopia) is 0 merchandise te vinden
Tsja, zo'n film is ook niet handig om te kijken als je deel 1 waarschijnlijk niet hebt gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:05 schreef Deezertje het volgende:
NYSM2 is een overbodige film. Duurt ook net iets te lang en het verhaal is ook onnodig ingewikkeld soms. Gelukkig niet uitgebracht in 3D.
Ik vond hem verassend. Minder dan deel 1, maar die grote plottwist kan je ook niet evenaren.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, zo'n film is ook niet handig om te kijken als je deel 1 waarschijnlijk niet hebt gezien
Was toffe film, duurde wel iets te lang ja
Leuke cast ook. James Franco is leuke acteur geworden, vond hem vroeger erg vervelendquote:Op maandag 13 juni 2016 17:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vond hem verassend. Minder dan deel 1, maar die grote plottwist kan je ook niet evenaren.
hij is toch nog niet uit in bios?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:19 schreef roelvano het volgende:
[..]
Finding Dory is leuk, al vond ik Finding Nemo leuker denk ik.
Maar FD is een leuk vervolg. Vond het naar mate de film vorderde steeds toffer worden ook.
Klopt, was een advanced screening begin vorige week.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is toch nog niet uit in bios?
De 25ste ga ik naar een marathon met beide films
Zag ik nou trouwens dat ze de voorwaarden van de puc hadden angepast en dat je geen boete (administratiekosten) meer krijgt als je binnen 1 of 2 jaar na stoppen weer lid wordt?
ahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef roelvano het volgende:
[..]
Klopt, was een advanced screening begin vorige week.
dat is wel nice dan, zowiezo vond ik het van de zotte maar hierdoor kan je wel makkelijker even een paar maanden een puc afsluiten..quote:En ja, die kosten zijn weg. de klantenservice zegt: "Je kunt inderdaan vanaf 01-06-2016 altijd zonder administratiekosten een nieuw abonnement aangaan bij Pathe."
't Viel me ook al op in de mail, maar ik kon het zo 1-2-3 niet terugvinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 02:54 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
[..]
dat is wel nice dan, zowiezo vond ik het van de zotte maar hierdoor kan je wel makkelijker even een paar maanden een puc afsluiten..
Zomerperiode hè. weinig goeie films. Was daarom wel erg verbaast over de releasedatum van the Nice Guysquote:
Finding Dory.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zomerperiode hè. weinig goeie films. Was daarom wel erg verbaast over de releasedatum van the Nice Guys
Eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:03 schreef wolfrolf het volgende:
Als je ook maar een beetje van fantasy houdt, ga naar Warcraft!
Zelfs het 3D is heel erg vet gedaan en voegt toe aan de tofheid.
Ik moest 3 keer lezen voordat ik je bericht pas begreep.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:52 schreef Tonypulp het volgende:
Gruwelijk dat Cinemec nu ook met de Pathé pas werkt! Minder gruwelijk is dat de films die er momenteel (en de laatste twee maanden) draaien wel erg matig zijn. Op ''Hardcore Henry'' na!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |