Mad-Eye Moody zat een jaar gevangen in zijn koffer en dan vind je minder dan 24 uur naar een film kijken lang?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is mij een iets te lange zit.
Wel als ik het thuis ook kan kijken waar ik lekker kan liggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mad-Eye Moody zat een jaar gevangen in zijn koffer en dan vind je minder dan 24 uur naar een film kijken lang?
Misschien ben je meer te porren voor de Disney Prinsessenweken?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ik het thuis ook kan kijken waar ik lekker kan liggen.
Ik heb laatst al The Lion King in de bioscoop gezien, die ervaring pakt niemand mij meer af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben je meer te porren voor de Disney Prinsessenweken?
https://www.pathe.nl/artikel/2426
Dat heb ik jaren geleden al een keer gedaan in Pathé toen de laatste Harry Potter film uit kwam!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie ook een nachtje overnachten in de Pathe?
https://www.pathe.nl/artikel/2460
Harry Potter marathon
Geen IMAX, zonde.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef 24Fan het volgende:
En weer een nieuwe!![]()
Binnen enkele weken ook uitspraak van de Raad van State of hier in Leeuwarden een Pathé mag komen of niet.
[..]
Ik vond de film ook leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2016 04:35 schreef Aphrodyte het volgende:
Vandaag naar inferno. Trailer was leuk
Zeker zonde! Nu heeft noord- en oost-Nederland nog steeds geen IMAX. Terwijl je in de rest van Nederland keus zat hebt. Dichtsbijzijnde voor mij is nog steeds de Arena, een ritje van een kleine 2 uur.quote:
Die in Arnhem is echt super! Ga ik graag heenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:05 schreef roelvano het volgende:
Over IMAX gesproken: zo jammer dat de meeste zalen niet op IMAX gebouwd zijn zoals in de US. Alleen Pathé Arnhem heeft een "echte IMAX-zaal" geloof ik. Ooit in NYC gezien, maar in NL nog nergens. Maar geloof dat Arnhem het dus wel heeft.[ afbeelding ]
Jup. Hopelijk werkt de techniek bij de quiz tussen de biossen dit keer beter, of hebben ze weer iets nieuws bedacht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:51 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Die in Arnhem is echt super! Ga ik graag heen![]()
----
Vanavond nog mensen naar Unlimited Night? The Accountant?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:51 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Ja? Wil 'm graag checken binnenkort, maar wel een goede IMAX-film dan, haha.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:51 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Die in Arnhem is echt super! Ga ik graag heen![]()
----
Hadden niet echt een quiz maar drie rij en stoelnummers. Toevallig 2 van de drie die niet bezet waren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Jup. Hopelijk werkt de techniek bij de quiz tussen de biossen dit keer beter, of hebben ze weer iets nieuws bedacht.
En? Vond het een best goede film!quote:
In Brabant was er een quiz tussen de bioscopen. Je kon zien hoeveel er meededen en wat de score was. Techniek werkte dit keer stuk beter maar het duurt allemaal wel lang. Denk dat de film om kwart voor 10 pas begon, want na een half uur quizzen kwam er ook gewoon reclame en trailers. Dus het was een latertje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:15 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Hadden niet echt een quiz maar drie rij en stoelnummers. Toevallig 2 van de drie die niet bezet waren.
[..]
En? Vond het een best goede film!
Inferno vond ik niet zo. Jack Reacher ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:14 schreef Max23 het volgende:
Vanmiddag naar Jack Reacher: Never Go Back en vanavond naar Inferno![]()
In Groningen was er geen quiz en ook geen prijzen aan de hand van stoelnummers. Het enige wat er speciaal aan was was het gratis hapje en drankje maar verder was er geen programma.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:15 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Hadden niet echt een quiz maar drie rij en stoelnummers. Toevallig 2 van de drie die niet bezet waren.
[..]
En? Vond het een best goede film!
Jack Reacher was echt geweldig, ik vond hem veeeeel beter dan het eerste deel, al zaten er wel wat cliché momenten in.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inferno vond ik niet zo. Jack Reacher ben ik wel benieuwd naar.
Trolls was wel geinig, maar zeker geen classic.
Er zit niet echt een vaste regelmaat in. Volgens mij waren dit ze sinds een jaar geledenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:12 schreef Joelie het volgende:
Weet iemand hoe vaak er Unlimited Nights georganiseerd worden?
Gevarieerde film; actie, humor, spanning, het zat er allemaal in.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:38 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Er zit niet echt een vaste regelmaat in. Volgens mij waren dit ze sinds een jaar geleden
- 23-11-2015 Bridge of Spies
- 25-01-2016 Fissa
- 07-03-2016 Eddie The Eagle
- 25-07-2016 Mike and Dave need Wedding Dates
Thx!
Klopt! Voor mij is het ook zo'n drie kwartier om richting Pathé Arena te gaan. Inderdaad erg jammer dat er in het noorden geen IMAX Pathé's zijn. Maakt de hele filmbeleving toch altijd een stuk beter.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:08 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Zeker zonde! Nu heeft noord- en oost-Nederland nog steeds geen IMAX. Terwijl je in de rest van Nederland keus zat hebt. Dichtsbijzijnde voor mij is nog steeds de Arena, een ritje van een kleine 2 uur.
Dat er niet 1 in Leeuwarden komt weet ik bijna wel zeker dan, als er al niet 1 in Zwolle komt... Misschien dat ze de pathe in Groningen ooit nog eens gaan verbouwen tot IMAX, die stad is groot zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |