Ik word soms ook leip van de onmogelijke programmatie.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:52 schreef Deezertje het volgende:
Ik begin me toch echt steeds meer te ergeren aan de filmtijden. Populaire films gaan meestal nog wel, maar thrillers of PAC's draaien gewoon ronduit belabberd. Dat je een thriller vooral 's avonds laat zien geen probleem mee, maar elke avond vanaf 22:30 uur is gewoon te laat. Doe dan op zijn minst een doordeweekse dag om een uur of half 9. PAC's draaien meestal rond etenstijd... Elke week hoop ik op betere tijden maar het wordt gewoon steeds slechter. 10 cloverfield draait alleen nog om 22.30 uur en als je niet in de stad woont is dat niet te doen.
Tja manager zei dat ze zoveel mogelijk dezelfde programmering willen. Dus elke dag dezelfde films op dezelfde tijden. Maar als het de ene dag dus kut is, blijft 't de rest van de week ook zoquote:Op maandag 28 maart 2016 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik word soms ook leip van de onmogelijke programmatie.
En die 2D showing zonder atmos vind ik ook erg suf trouwens
Ik ook. Gewoon echt langdradig en verhaal kon mij ook niet boeien. Blij dat ik 'm in 2D heb gezien.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
BvS vind ik trouwens echt mega teleurstellend. Ik hoopte dat de critici niet gelijk zouden hebben
Is optimel eurosparen niet een leuk alternatief? Voor ¤7 heb je dan een filmvoucher voor alle dagen van de weekquote:
Ik trek gewoon altijd een kaartje.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Met een reservering kan je direct doorlopen naar de ticketcontrole, maar dan krijg je dus geen fysiek papieren kaartje meer?Leuk voor een extra controle bij de zaal ofzo.
En als je te laat bent en je reservering weg is kan je alsnog een nieuw kaartje uit de automaat halen ipv daar bij de ticketcontrole achter te komenquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik trek gewoon altijd een kaartje.
Dat hoort gewoon vind ikSentimentele lul die ik ben.
Door de week slechts ¤6quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is optimel eurosparen niet een leuk alternatief? Voor ¤7 heb je dan een filmvoucher voor alle dagen van de week
https://www.optimel.nl/spaarshop/product/Pathe---E-voucher
Inderdaad! Pluspunt van dit jaar al. Moonwalkers was echt drie keer niks. Vooral gekeken omdat het aansloot met de vorige film en ik anders toch mijn bus zou missen dus dan maar lekker warm in de bios vertoeven. Ik snap sowieso niet hoe je zulke films kunt bedenken, Laat staan makenquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Binge-watch het volgende:
Eddie the Eagle is een heerlijk feel good filmpje!Taron Egerton deed het erg goed als Eddie Edwards.
Die leek mij op basis van de trailer ook tof.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Binge-watch het volgende:
Eddie the Eagle is een heerlijk feel good filmpje!Taron Egerton deed het erg goed als Eddie Edwards.
Is dat nog steeds wel eens? Misschien maar eens overstappen.quote:
Ik had de trailer ook al in de bios gezien, maar de film blijft zeker de moeite! Voor de verrassingen in het plot hoef je ook niet te kijken, dat weet je van tevoren. Maar het kijkt lekker weg zonder overdreven sentimenteel te worden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die leek mij op basis van de trailer ook tof.Maar de trailer liet al wel veel zien.
Gefeliciteerd met de zwangerschapquote:Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Alleen vrijdag naar london has fallen gegaan, juist toffe actie
genoten
wij gaan hem opzeggen, de vrouw is zwanger en wij komen er niet vaak meer.
helaas...
Qua opbrengst, verhaal of acteerpresaties? Of allemaal?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:
Divergent is volgens mij de flop van dit jaar
Allemaal. Het trekt mij ook totaal niet. Eerste twee delen gezien.. Niks gemist.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Qua opbrengst, verhaal of acteerpresaties? Of allemaal?
Gezien tijdens een Sneak Peak en is inderdaad leuk.quote:Op zondag 10 april 2016 22:47 schreef macca728 het volgende:
Trumbo is een geweldige film en meer gelachen dan bij films als How to be single
Bryan Cranstongodquote:Op zondag 10 april 2016 22:47 schreef macca728 het volgende:
Trumbo is een geweldige film en meer gelachen dan bij films als How to be single
Nee. Volgens mij kost een flesje Grolsch 4 euro? Dus 3 euro voor jou. Zak chips kost al 2,80/30 ofzo en dan heb je maar amper 150 gram ofzo. Flesje drinken idem. Niet netjes, maar ik zou gewoon wat naar binnen sneaken. Zelfs met korting ben je nog heeeel duur uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:24 schreef 24Fan het volgende:
Heeft hier iemand ook een prijslijst van het eten en drinken bij Pathé? Ben gewoon benieuwd wat dat nou kost. Ik wil uiteindelijk een unlimited gold - abbo afsluiten, dus dan zou ik er 25 % vanaf kunnen halen. Wat kost nou bijvoorbeeld een Grolsch beugelfles?
Die doritos roulette is bijna 4 euro zelfsquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
. Zak chips kost al 2,80/30 ofzo en dan heb je maar amper 150 gram ofzo.
Is nooit in onze bioscoop geweestquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Zal The 5th Wave met krap 110 miljoen opbrengst een volwaardige filmtrilogie worden?
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=5thwave.htm
Zal wel niet vrees ik5th Wave was best vermakelijk en zulks.
Een gewoon flesje voor 4 euro? Haha, dat is wel heel belachelijk duur. Een los flesje kost bij de Jumbo 61 cent en een beugelfles 91 cent. Voor 2,61 euro meer heb je een krat Dors bier, wat in mijn ogen bijna even lekker is als gewoon premium bier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij kost een flesje Grolsch 4 euro? Dus 3 euro voor jou. Zak chips kost al 2,80/30 ofzo en dan heb je maar amper 150 gram ofzo. Flesje drinken idem. Niet netjes, maar ik zou gewoon wat naar binnen sneaken. Zelfs met korting ben je nog heeeel duur uitAanbieding was laatst 2 Radler voor 5 euro.. daar heb je 1,5 6-pack voor
Hey, de biossen willen ook winst makenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Een gewoon flesje voor 4 euro? Haha, dat is wel heel belachelijk duur. Een los flesje kost bij de Jumbo 61 cent en een beugelfles 91 cent. Voor 2,61 euro meer heb je een krat Dors bier, wat in mijn ogen bijna even lekker is als gewoon premium bier.
Dus dat is bijna 12 euro per liter tegenover 0,93 euro per liter als je een kratje Dors neemt... Dat is gewoon praktisch 1300% duurder...
Horeca prijzen, hè.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Een gewoon flesje voor 4 euro? Haha, dat is wel heel belachelijk duur. Een los flesje kost bij de Jumbo 61 cent en een beugelfles 91 cent. Voor 2,61 euro meer heb je een krat Dors bier, wat in mijn ogen bijna even lekker is als gewoon premium bier.
Dus dat is bijna 12 euro per liter tegenover 0,93 euro per liter als je een kratje Dors neemt... Dat is gewoon praktisch 1300% duurder...
was nou geen denderende film ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Zal The 5th Wave met krap 110 miljoen opbrengst een volwaardige filmtrilogie worden?
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=5thwave.htm
Zal wel niet vrees ik5th Wave was best vermakelijk en zulks.
Òpzich wel begrip voor. Alleen komt het zo apart over.. Hier, voor 19 euro per maand mag je zoveel films bij ons zien als je wilt! Maarrr, we willen wel graag 4 euro per biertje aftikken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey, de biossen willen ook winst makenMaar idd erg duur. En toch zie ik nog genoeg mensen altijd wat kopen 'hoort erbij!'. Als je zelf zo'n flesje ff koel legt voor je bezoek kan je 'm zo meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |