Dit. Wel altijd een paar 50-cent muntjes op zak.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
tussen de nul en twintig euro, meestal.
Ik heb altijd een gulden bij me voor winkelwagens.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. Wel altijd een paar 50-cent muntjes op zak.
Dat dus. Meestal heb ik niet eens cash geld bij me. Pinpas en creditcard volstaat eigenlijk altijd welquote:Op maandag 28 maart 2016 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een paar euro. Ik pin alles zoveel mogelijk.
dat was ook een probleem ja, die daklozenverkopert hier, wil ik iets geven heb ik geen cash,quote:Op maandag 28 maart 2016 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik heb meestal een briefje van 20 en een van 50 in mijn portemonnee zitten, alsmede een paar losse euromunten. Dat eerste voor het geval er een storing bij de supermarktkassa is, dat tweede voor de daklozenkrantjesverkoper.
Dat zou ik ook liever doen, maar deze Bulgaar die voor mijn Jumbo staat rekent gewoon eens per maand op twee euro van mijn voor zijn krantje. Dus dan betaal ik binnen contant zodat ik weer wat cash heb.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was ook een probleem ja, die daklozenverkopert hier, wil ik iets geven heb ik geen cash,
maar ik koop af en toe iets lekkers voor hem, 4 croissantjes voor een euro ofzo, zomers
altijd ijskoffie, is ie ook altijd blij mee
Dat zou voor mij snel klaar zijn als dat zo moet.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook liever doen, maar deze Bulgaar die voor mijn Jumbo staat rekent gewoon eens per maand op twee euro van mijn voor zijn krantje. Dus dan betaal ik binnen contant zodat ik weer wat cash heb.
Als je alles pint kan je in ieder geval later nog zien waar je het hebt uitgegevenquote:Op maandag 28 maart 2016 14:31 schreef rainbowwarrior het volgende:
Meestal zo rond de 50 euro. Ik heb ook een tijd bijna alleen met de pinpas betaald. Ik kreeg daarbij op een gegeven moment het gevoel dat ik niet zo goed wist waaraan en hoeveel geld ik uitgaf en soms daardoor ook echt veel geld uitgegeven heb. Met contant betalen heb ik eerder het gevoel dat ik een soort van overzicht heb omdat dat geld letterlijk door mijn handen gaat. Alhoewel ik dan ook vaak denk: '' wtf, gister had ik nog 50 euro in mijn zak en nu nog maar 5. Waaraan heb ik dat allemaal uitgegeven?''. Dus misschien maakt het allemaal niet zoveel uit eigenlijk...
Het is een sympathieke man die altijd vriendelijk groet ook als er niets te halen valt.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij snel klaar zijn als dat zo moet.
Met een halve liter blik bier zijn ze ook altijd blij.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij snel klaar zijn als dat zo moet.
Dit. Meestal pin ik contant geld als ik weet dat ik ergens niet kan pinnen. Maar verder meestal een beetje kleingeld er in zitten maar meer niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb steeds minder vaak cash bij me en dan meestal niet meer dan ¤20.
Maar dus ook al tig jaar niets aan het doen is.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een sympathieke man die altijd vriendelijk groet ook als er niets te halen valt.
Hij speelde harmonica tot de politie het hem verbood. Geen idee wat het verhaal van deze man is en waarom hij verder niets doet, en ik wil het eigenlijk niet weten ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar dus ook al tig jaar niets aan het doen is.
Dat klopt natuurlijk! Maar dan is het meestal te laatquote:Op maandag 28 maart 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je alles pint kan je in ieder geval later nog zien waar je het hebt uitgegeven
Je leert er wel van. Als je ziet dat je ¤100 bij de slijterij gepind hebt weet je vaak al genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk! Maar dan is het meestal te laat.
Ik zet het gewoon in Excel, werkt ook prima voor mijquote:Op maandag 28 maart 2016 14:52 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Je leert er wel van. Als je ziet dat je ¤100 bij de slijterij gepind hebt weet je vaak al genoeg.
Zelf gebruik ik een budget-app waarbij statistieken en grafieken ook nog eens inbegrepen zijn. Echt heel handig om je uitgaven na te gaan.
Mijn app heeft functies die je niet/moeilijk in Excel kan maken. Zoals hoeveelheid geld in je portemonnee, rekening, spaarrekening, cadeaukaarten, etcetera.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in Excel, werkt ook prima voor mij
Gewoon geen onzin troep kopen klaarquote:Op maandag 28 maart 2016 16:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in Excel, werkt ook prima voor mij
Klinkt leuk idd, maar voor mij hoeft dat allemaal niet. Maar mooi dat het voor jou wel werktquote:Op maandag 28 maart 2016 16:22 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Mijn app heeft functies die je niet/moeilijk in Excel kan maken. Zoals hoeveelheid geld in je portemonnee, rekening, spaarrekening, cadeaukaarten, etcetera.
Daarnaast heeft mijn app ook nog eens subcategorieën dus je kunt je eten verdelen in ontbijt, avondeten, tussendoortjes enzovoorts. Die dan ook weer in je grafiek onder eten terechtkomen.
Daarbij wordt veel automatisch ingevuld dus dat scheelt invoeren.
Sorry voor het opscheppen though.
Ik kom prima uit elke maand hoor, maar vind het gewoon fijn om een overzicht te hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |