Je hebt echt een date! Tof man! Veel plezier.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn tindermatch wie ik zondag ga zien, is geen fan van Apple en ik heb hem verteld dat ik heel veel Apple stuff in huis heb. Toen hebben we gegrapt dat hij anders de voordeur wist te vinden, maar tot mijn weten interesseert het hem geen reet.
Dus dit klopt niet, wie heeft dat je aangepraat?
Ja, hij is echt leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je hebt echt een date! Tof man! Veel plezier.
We missen allemaal een relatie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom gaan jullie niet eens wat nuttigers doen? Zoals tv kijken of in jullie neus peuteren?
Jezus, dit circus is al meer dan een half jaar aan de gang, stelletje lutsers
Je mag ook wel gewoon vragen of hij wat vaker het ASS topic bezoektquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom gaan jullie niet eens wat nuttigers doen? Zoals tv kijken of in jullie neus peuteren?
Fuck youquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon vragen of hij wat vaker het ASS topic bezoekt
Nouja, het internet was nog over, de rest had ik al gehad?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mensen en nieuwe ideeen zijn net als het menselijk lichaam en ei-wit: het stoot het af.quote:
Goed moment voor een 2e ronde dusquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, het internet was nog over, de rest had ik al gehad?
* LompeHork internet opwarmtquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed moment voor een 2e ronde dus
Dan neem ik liever gewoon wat pillen, veel makkelijker en goedkoper dan drankquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:39 schreef Koral het volgende:
[..]
Mensen en nieuwe ideeen zijn net als het menselijk lichaam en ei-wit: het stoot het af.![]()
Je zult merken hoe fijn het is om een circus voorstelling te bezoeken. Je bent er gewoon even helemaal uit en daarna lijkt je eigen sores een stuk kleiner
Haha, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
We missen allemaal een relatie.
Maar gelukkig hebben we elkaar.
Als hij echt zit te staren, dan moet dat toch opvallen? Waarom zeggen die dames er dan niks van? Ik zou me toch wel even ongemakkelijk voelen als een jongen me tijdens het studeren aan zou staren. Best creepy eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:11 schreef DoubleDip het volgende:
Word je nou niet doodmoe van je zelf? Met je eeuwige gejank, gestaar en gezever?
Het zou al een hoop schelen voor je kansen als je wat minder obsessief zou zijn en zou ophouden met dat enge gestaar naar willekeurige meisjes in de UB.
Zegt de user die regelmatig zinloze ellenlange discussies heeft om niets op fok...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Al iets langer hoor, ik heb me geregistreerd in juni omdat ik me zo herkende in de issues waar deezer ook mee zit. Namelijk het niet kunnen vinden van een meisje. Wat dat betreft is er niets veranderd. Alles is nog exact hetzelfde, behalve dat Deezer een andere UI heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anders gaan jullie toch lekker met Cue daten? Jullie chatten nu toch al een half jaar met elkaar, dus blijkbaar passen jullie ergens wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Al iets langer hoor, ik heb me geregistreerd in juni omdat ik me zo herkende in de issues waar deezer ook mee zit. Namelijk het niet kunnen vinden van een meisje. Wat dat betreft is er niets veranderd. Alles is nog exact hetzelfde, behalve dat Deezer een andere UI heeft.
En sommigen maken zich echt veel te druk om de mensen die het maar wat druk maken om het niet hebben van een relatie. Wel lekker knus die deezer-reeksjesquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen maken zich echt veel te druk om het hebben van een relatie.
Als deezer dat wil doet hij dat toch lekker. Ik niet, wil eerst weten hoe iemand eruit ziet voordat ik op date ga. Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaan jullie toch lekker met Cue daten? Jullie chatten nu toch al een half jaar met elkaar, dus blijkbaar passen jullie ergens wel bij elkaar.
Oké, succes dan maar weerquote:Op zaterdag 2 april 2016 03:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als deezer dat wil doet hij dat toch lekker. Ik niet, wil eerst weten hoe iemand eruit ziet voordat ik op date ga. Het oog wil ook wat.
Deez heeft veel meer vorderingen gemaakt i.t.t. jou. Bij jou is er niks veranderd, dus zout nou maar lekker weer op met je continue gebash richting Deez.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Al iets langer hoor, ik heb me geregistreerd in juni omdat ik me zo herkende in de issues waar deezer ook mee zit. Namelijk het niet kunnen vinden van een meisje. Wat dat betreft is er niets veranderd. Alles is nog exact hetzelfde, behalve dat Deezer een andere UI heeft.
Hoe leg jij contact dan? En wat zeggen dames als jij staart? Of kijk je mensen helemaal niet aan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij echt zit te staren, dan moet dat toch opvallen? Waarom zeggen die dames er dan niks van? Ik zou me toch wel even ongemakkelijk voelen als een jongen me tijdens het studeren aan zou staren. Best creepy eigenlijk.
Mja, vorderingen. Hij gaat naar een hulpverlener waar hij waarschijnlijk niet alles verteld en zijn scriptie is iets verder af.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deez heeft veel meer vorderingen gemaakt i.t.t. jou. Bij jou is er niks veranderd, dus zout nou maar lekker weer op met je continue gebash richting Deez.
Het zijn vorderingen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, vorderingen. Hij gaat naar een hulpverlener waar hij waarschijnlijk niet alles verteld en zijn scriptie is iets verder af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |