Dat kwam niet echt over. Als daarnaast dat dan het echt motief is, zou Lex Luthor dan direct als iemand neer worden gezet die rijp is voor het gesticht.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Macht door kennis en de inzet hiervan.
Het liefst heeft ie beiden weg. Al loont het veel moeite om mogelijkheden te hebben om beiden naar zijn hand te zetten.
quote:Op maandag 28 maart 2016 11:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat kwam niet echt over. Als daarnaast dat dan het echt motief is, zou Lex Luthor dan direct als iemand neer worden gezet die rijp is voor het gesticht.
De Lex Luthor uit de normale superman serie is zelfs eerder iemand die probeert Metropolis wil redden van de criminaliteit en vooruitgang ziet. Dat is wel een wereld van verschil met de comics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Onzin. Ik vond het een prima Batman.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:45 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben als Batman fan erg blij met dit topic, wat ik al wist wordt hier bevestigd. Niet gaan, deze film doet Batman geen eer aan,
Als ik hier lees dat Batman met vuurwapens schiet dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Onzin. Ik vond het een prima Batman.
Als Batman fan kan ik je juist deze film aanbevelen. Niet naar de bios gaan, maar wel kijken op de streams. Batman is veel beter neergezet dan dat je die ziet bij 'Batman Begins'.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:45 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben als Batman fan erg blij met dit topic, wat ik al wist wordt hier bevestigd. Niet gaan, deze film doet Batman geen eer aan,
quote:Op maandag 28 maart 2016 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]Maar we hebben het over motieven, niet wat de gevolgen er van zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomvisioen. Daarnaast wordt er wel geschoten maar niet door Batman zelf.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:48 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als ik hier lees dat Batman met vuurwapens schiet dan weet ik genoeg.
Voor zover ik weet nog steeds het uitspelen tegen elkaar zodat wellicht beiden elkaar opheffen waarna hij zelf de held kan spelen als het fout zou gaan.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar we hebben het over motieven, niet wat de gevolgen er van zijn.
Het lijkt wel alsof WB zo overtuigd is van de merknamen dat ze het niet nodig vonden ze een eigen karakter mee te geven.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik blijf vinden dat er veel te weinig contrast is tussen Superman en Batman. Uiteindelijk zijn ze gewoon allebei "helden" met vermoedelijk goede bedoelingen, die allebei genadeloos of zelfs zeer gewelddadig willen zijn als het echt nodig is en die allebei collateral damage als jammer doch acceptabel beschouwen. En om één of andere redenen vinden ze allebei dat de andere te gevaarlijk is en dat er iets aan moet gedaan worden.
Superman is hier eigenlijk nog een groentje die zich geen houding weet te geven en Batman geen onderzoekende ninja-detective? Heb je zitten slapen?quote:Op maandag 28 maart 2016 12:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof WB zo overtuigd is van de merknamen dat ze het niet nodig vonden ze een eigen karakter mee te geven.
Zo zag ik bij Supes weinig optimisme en algehele goedheid, en bij Batman geen onderzoekende ninja-detective.
Batman is meer Charles Bronson in Death Wish, speelt voor eigen rechterquote:Op maandag 28 maart 2016 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Superman is hier eigenlijk nog een groentje die zich geen houding weet te geven en Batman geen onderzoekende ninja-detective? Heb je zitten slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het wel degelijk Lex Luthor is, alleen voldoet het niet aan jouw verwachtingen.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:06 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb de film gezien, alleen blijf ik met meer vragen dan antwoorden achter.
Waarom ga je iemand Lex Luthor noemen als het alles behalve Lex Luthor is.
Omdat ie meer batman is dan de films hiervoor, hoe goed die ook waren. Ofthans, hij staat dichter bij de comics.quote:Waarom ga je iemand Batman noemen als ie alles behalve Batman is.
Omdat het een prima film is.quote:Waarom ga je 5 films in 1 proberen te maken waardoor het niet eens 1 film is.
Omdat ze nu eenmaal naast Superman hoort. En als je gekeken had nogal een belangrijk plotelement was.quote:Waarom ga je Lois Lane in je film zetten als ze er eigenlijk niet toe doet.
Omdat het Dawn of Justice is en er geen post-credits slappigheid hiervoor gebruikt hoeft te worden.quote:Waarom breng je je cameo's middenin de film alsof je verhaal niet boeiend genoeg is.
Omdat dat hem menselijker maakt.quote:Waarom ga je Batman 'oh shit' laten zeggen terwijl je doet alsof Batman veteraan is.
quote:Op maandag 28 maart 2016 12:54 schreef MrGuma het volgende:
Gisteren de film gezien. Vond het niet slecht maar sommige dingen vond ik wat mwa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zat allemaal duidelijk en relatief eenvoudig in de film jongens...Batman had er de eerste paar issues ook geen moeite mee om boeven neer te knallen danwel kapot te laten vallen. Zoals in de film ook gezegd wordtquote:Op maandag 28 maart 2016 12:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Batman is meer Charles Bronson in Death Wish, speelt voor eigen rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zag deze Batman niet zozeer als karakterbreuk, vooral omdat hij hooguit indirect criminelen doodt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wat Lex wilde wordt nooit echt duidelijk gemaakt, er worden suggesties gemaakt door de senator maar dat is alles
En die droomsequencies slaan echt nergens op![]()
quote:Op maandag 28 maart 2016 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik blijf erbij: het is geen slechte film.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: